سه فیل, یک باردار, مرده یافت در آخرین سه روز در چتیسگر

نوشته شده توسط Gargi Verma | ریپور | به روز شده: 11 ژوئن 2020 12:43:48 pm در حالی که علت مرگ سومین

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
نوشته شده توسط Gargi Verma | ریپور | به روز شده: 11 ژوئن 2020 12:43:48 pm
Chhattisgrah elephant death, Pregnant elephant dead, Chhattisgrah news, Indian express در حالی که علت مرگ سومین فیل که لاشه پیدا شد در روز پنج شنبه هنوز به طور مسلم ارشد جنگل مقامات مشکوک بازی ناپاک است. (منبع: Screengrab)

سه فیل وحشی از جمله یکی که 20 ماه حامله مرده پیدا شد و در سه روز اخیر در شمال ولسوالی Chhattisgarh. در حالی که علت مرگ سومین فیل که لاشه پیدا شد در روز پنج شنبه هنوز به طور مسلم ارشد جنگل مقامات مشکوک بازی ناپاک است.

در روز سه شنبه جنگل مقامات در Surajpur منطقه یافت می شود بدن از یک فیل که نزدیک ترم. "او postmortem گزارش روشن است که او کیست در کبد است که آلوده شد," گفت: یک افسر ارشد. روز چهارشنبه لاشه از دیگر نر فیل داشت در فاصله 300 متر از یکی از اولین در Pratappur محدوده اما جنگل مقامات نمی تواند بازیابی آن تا صبح روز پنجشنبه به عنوان گله شده بود حفاظت از بدن برای ساعت.

"توسط 5:00 am گله شروع به نازک کردن و ما برگرفته بدن. مرگ در جریان است اما علت مرگ است نه به عنوان حیوان سالم بود. پریما نظر می رسد به یک مورد مسمومیت" APCCF آرون Pandey گفت.

Chhattisgrah elephant death, Pregnant elephant dead, Chhattisgrah news, Indian express یک فیل مرده را در چتیسگر در روز چهارشنبه. (ANI)

یک سوم لاشه پیدا شد در Gopalpur منطقه در بلرمپور منطقه. "ما نمی توانیم هر چیزی در مورد سوم حیوانات و یا علت آن مرگ است اما ما در حال پیگیری اگر آن را بخشی از همان گله" Pandey گفت.

نمونه آب بدن در Surajpur که در آن گله شد خال خال شده است برای تست مقامات گفت.

مرگ آمده روز پس از یک فیل در کرالا درگذشت پس از خوردن ترقه اتهام قرار داده و در داخل میوه است.

در چند سال گذشته چندین حوادث انسانی-فیل درگیری گزارش شده از جنگل های شمال, Chhattisgarh, متشکل Surguja, کوربا, بلرمپور, Surajpur, ریگره, Jashpur, کربا و Koriya مناطق.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن