تماشا کنید: خشم بیش از Covid بیمار مرگ بستگان مجموعه آمبولانس در آتش در کارناتاکا

نوشته شده توسط دارشان Devaiah BP | Belagavi | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 10:29:38 am بستگان Covid بی

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399
نوشته شده توسط دارشان Devaiah BP | Belagavi | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 10:29:38 am
Belagavi hospital ambulance fire, Belagavi hospital protests, coronavirus patient death Belagavi hospital, relatives of patient Belagavi hospital, karnataka coronavirus latest updates بستگان Covid بیمار که گذشت روز چهارشنبه در تنظیم یک آمبولانس در آتش در خارج از بیمارستان محل.

خشم بیش از مرگ یک coronavirus بیمار و بستگان و خانواده تنظیم یک آمبولانس در آتش در Belagavi موسسه علوم پزشکی و بیمارستان (ساله) در بیمارستان در کارناتاکا را Belagavi منطقه در شب چهارشنبه.

بستگان 55 سال که گذشت در روز چهارشنبه نیز جمع آوری و حلیم سنگ در ساختمان بیمارستان.

"بستگان آسیب دیده بیمارستان توسط pelting سنگ و همچنین آمبولانس بر شاه. با توجه به تحقیقات مقدماتی آنها نیز تلاش برای حمله به کارکنان بیمارستان. ما ثبت نام یک مورد در ارتباط با این حادثه و تحقیقات در جریان است" بازرس پلیس از APMC ایستگاه پلیس گفت:.

پلیس و مقامات اداره آتش نشانی بلافاصله با عجله به نقطه مسدود و همه جاده های منتهی به بیمارستان تا آتش و وضعیت تحت کنترل در آورد.

به گفته پلیس یک پاسبان در حال حاضر در این نقطه نیز مجروح این حادثه ،

صحبت کردن به Indianexpress.com دکتر Thyagarajan, Belagavi شهرستان کمیسر پلیس گفت: "این یک حادثه تاسف است. بیمار و بستگان نباید آسیب عمومی خواص. هیات های پزشکی ما در حال کار بسیار سخت در طول این زمان دشوار است. ما ثبت نام کرده اند شکایت علیه افراد درگیر در خشونت و اقدام مناسب گرفته خواهد شد."

"وجود دارد هیچ کس در 108 آمبولانس زمانی که miscreants مجموعه خودرو در آتش است. وجود 30 تا 40 افراد حاضر در این اراذل و اوباش و به عنوان اقدامات پیشگیرانه ما اعزام بیشتر نیروی پلیس در اطراف بیمارستان," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن