4 جدید COVID موارد گزارش شده در St. Louis County 5 در شهرستان ایتاسکا

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش چهار مورد جدید از COVID-19 در سنت لوئیس کانتی در روز دوشنبه. این موارد جدید را

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش چهار مورد جدید از COVID-19 در سنت لوئیس کانتی در روز دوشنبه.

این موارد جدید را به مجموع تعداد موارد تایید شده در این شهرستان به 238. با هیچ اضافی مرگ و میر گزارش روز دوشنبه در این شهرستان و میر به علت COVID-19 باقی می ماند در 16.

Itasca County گزارش ماهانه بالا از پنج مورد جدید آوردن مجموع آن تعداد از موارد به 76 موارد است. دولت گزارش می دهد که 12 نفر فوت کرده اند در این شهرستان با توجه به این ویروس است.

نه کارلتون دریاچه طبخ و نه Aitkin شهرستانهای گزارش موارد جدید دوشنبه.

دولت گزارش دو مورد جدید مرگ و میر جمعه نه از آن واقع شد در Northland.

وزارت بهداشت ذکر شده 499 تازگی موارد گزارش شده در سطح ایالت. دولت همچنین گزارش 247 در بیمارستان بستری شدند که از روز شنبه با توجه به این ویروس 114 که بستری شده در بخش مراقبت ويژه.

داگلاس و Bayfield شهرستانهای هر گزارش یک COVID-19 case دوشنبه با توجه به Wisconsin Department of Health Services, ترک شهرستانهای' در مجموع در هفت و 61 بود.

ایالتی در ویسکانسین وجود دارد 36,942 موارد مثبت coronavirus افزایش 494 از روز قبل. از آزمون گزارش روز دوشنبه و 7.5% مثبت شد.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن