انگلستان تور در طول همه گیر است که یک "خطر بزرگ' می گوید هیات کریکت پاکستان دکتر

یک هیات کریکت پاکستان پزشکی ایران آینده تور انگلستان در طول بیماری همه گیر کوروناویروس خطر بزرگ است اما یکی ا

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399

یک هیات کریکت پاکستان پزشکی ایران آینده تور انگلستان در طول بیماری همه گیر کوروناویروس خطر بزرگ است اما یکی است که لازم است برای کمک به این کشور از طریق بحران است.

"در طول همه گیر آن (تور) یک خطر بزرگ گفت:" PCB مدیر پزشکی و علوم ورزشی دکتر سهیل سلیم در روز دوشنبه.

"ما را تجربه نکرده (بازی در طول یک بیماری همه گیر) اما برای هر دو تیم از آن خواهد شد برای اولین بار. این بیماری همه گیر به معنی خطر اما در نظر گرفتن آنها (بازیکنان) به عنوان ... ارائه مردم سرگرمی است."

دکتر سلیم گفت که او با تشویق فوتبال از سرگیری در اروپا که در بوندسلیگا آلمان و لیگ برتر انگلیس موسوم به بازی های انجام شده در خالی استادیوم.

"وجود دارد هیچ جمعیت در فوتبال و وجود خواهد داشت بدون تماشاگر در استادیوم کریکت بیش از حد" او گفت:.

سطح اضطراب از مردم در خانه نشسته و در حال افزایش است اما کریکت می تواند به عنوان دیده می شود کاهش این.

آزمایش های مکرر

تیم پاکستان برنامه ریزی شده است به ترک انگلستان در روز یکشنبه به بازی سه آزمون مسابقات و سه Twenty20s در اوت و سپتامبر. PCB ارسال تمدید تیم ملی از 29 بازیکن در مورد جایگزین مورد نیاز برای هر کسی که تست مثبت در طول سفر است.

تمام 29 بازیکنان تست خواهد شد دو بار برای COVID-19 قبل از آنها در هیئت مدیره پرواز به لندن. هنگامی که تیم اراضی در انگلستان دکتر سلیم گفت: بازیکنان را از طریق یکی دیگر از تست های جلسه قبل از آنها شروع به آموزش در یک زیستی-محیط امن.

"پس از هر 5-7 روز ما خواهد بود با انجام تست بازیکنان در انگلستان" دکتر سلیم گفت.

"سه روز قبل از شروع اولین آزمون دور دیگری از تست از همه بازیکنان انجام خواهد شد و اگر یک بازیکن تست مثبت او را قرنطینه می شود. ما مجموعه ای از پروتکل با انگلستان و ولز Cricket Board."

پاکستان کریکت بازی نیست هر رقابتی بازی از پاکستان سوپر لیگ متوقف شد با توجه به همه گیر در مارس 17 و به گفته دکتر سلیم بازیکنان شده اند عمدتا محدود به خانه های خود را پس از آن.

بازیکنان می توانست ذهنی را تحت تاثیر قرار, اما این تاثیر حتی انسان مشترک دکتر سلیم گفت.

او گفت که او صحبت می کرد به سر مربی مصباح الحق که PCB تا به حال به تعویق انداختن این تیم را در اردوگاه های آموزشی در لاهور با توجه به افزایش COVID-19 نفر در پاکستان و این تیم را در حال حاضر ترک زودتر از ابتدا برنامه ریزی شده است.

"ما تا به حال یک جلسه با سرمربی تیم در مورد چه مقدار زمان مورد نیاز او (به بازیکنان آماده) و او گفت: حداقل 5-6 هفته مورد نیاز بود. ممکن بود در پاکستان اما بانک مرکزی اروپا به ما ارائه حداکثر زمان برای آموزش در یک زیستی-محیط امن."

دکتر سلیم همچنین گفت که پاکستان بازیکنان باید به دنبال دولت بریتانیا پروتکل در طول اقامت خود در انگلستان و اجازه داده نخواهد شد برای دیدار با بستگان و دوستان خود در انگلستان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن