J-K: در جریان برخورد بین شبه نظامیان و نیروهای امنیتی در Sopore

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 8:48:38 am هفته گذشته سه نفر از اعضای

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 8:48:38 am
هفته گذشته سه نفر از اعضای یک خانواده همه مربوط به BJP کشته شدند در یک حمله تروریستی چهارشنبه شب در شمال کشمیر را Bandipore. (اکسپرس عکس توسط شعیب Masoodi/فایل)

برخورد درگیری بین شبه نظامیان و نیروهای امنیتی در Sopore منطقه جامو و کشمیر را Baramulla منطقه در روز یکشنبه. به گفته پلیس این برخورد آغاز شده در Rebbaan منطقه Sopore.

"برخورد را آغاز کرده است در #Rebban منطقه از #Sopore. پلیس و نیروهای امنیتی در کار است. اطلاعات بیشتر باید دنبال" کشمیر پلیس منطقه گفت: در توییتر. مقامات را به حالت تعلیق در اینترنت تلفن همراه در Sopore.

هفته گذشته سه نفر از اعضای یک خانواده همه مربوط به BJPشد, کشته در یک حمله تروریستی چهارشنبه شب در شمال کشمیر را Bandipore منجر به دستگیری خود در کل امنیتی جزئیات. این حمله اتفاق افتاده است درست در خارج از Bandipore ایستگاه پلیس زمانی که این سه نفر در خانواده, فروشگاه, اجرای خارج از خانه خود را.

مرده شامل یک عضو BJP دولت اجرایی کمیته شیخ Waseem باری 27 و پدرش شیخ بشیر احمد و برادر شیخ عمر بودند و همچنین دفتر حامل حزب.

پلیس بعد گفت که Lashkar-e-Taiba بود در پشت این حمله است. صحبت با خبرنگاران در Bandipore بازرس کل پلیس (IGP), کشمیر, Vijay Kumar گفت: آنها تا به حال شناسایی دو شبه نظامیان درگیر در این حمله. "یکی از آنها است عابد (محلی مبارز) و دیگری خارجی باشد," او گفت:.

در یکی دیگر برخورد کرد و یک سرباز ارتش کشته شدند در حالی که دو نیروهای امنیتی پرسنل مجروح شدند در یک ترور شد در جنوب کشمیر را پولوما هفته گذشته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن