هند-استرالیا آزمون در میکروگرم در روز بوکس نمی خواهد به نگاه بزرگ بدون جمعیت می گوید: Mark Taylor

یک "یاد" مطابقت مانند بوکس روز آزمون بین هند و استرالیا باید قبل از بازی ظرفیت جمعیت و مقامات باید دریغ نکنید

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

یک "یاد" مطابقت مانند بوکس روز آزمون بین هند و استرالیا باید قبل از بازی ظرفیت جمعیت و مقامات باید دریغ نکنید در حرکت کردن مسابقه از میکروگرم در پی افزایش coronavirus موارد در ویکتوریا می گوید: Mark Taylor.

سابق استرالیا کاپیتان نیز گفت: سالن های مانند Optus ورزشگاه در پرت و آدلاید بیضی که در آن وضعیت است که تحت کنترل خواهد بود و رقابت برای گرفتن میزبانی حقوق معتبر تست بازی.

ویکتوریا COVID-19 اعداد است که در چند روز گذشته به عنوان وضعیت تهدید به ارسال قطعات از ملبورن به مستند.

"می تواند از آن حرکت می کند ؟ بدیهی است چرا که اگر شما به آنچه اتفاق می افتد در سراسر استرالیا با زمان کریسمس MCG فقط ممکن است قادر به میزبان 10000 یا 20000 نفر که نمی خواهد به نگاه بزرگ برای یاد تست مانند استرالیا و هند" تیلور گفت: کانال 9'

"شما حرکت می کند که به Optus ورزشگاه در پرت و یا حتی آدلاید بیضی شکل شما کامل سالن های. آدلاید در خاص را دوست دارد از دیدن سرخپوستان بازی. هند و پاکستان بازی در جام جهانی به فروش می رسد در 52 دقیقه یا چیزی," او اضافه شده است.

ماه گذشته, Western Australia, Cricket Association (WACA) رئیس کریستینا ماتیوز تا به حال دو جنگ جهاني در کریکت استرالیا برای انتخاب بریزبن بیش از پرت به عنوان یکی از مکانهای با مشخصات بالا سری تست در برابر هند بعد از این سال.

تیلور معتقد است WACA را نگاه خواهد کرد برای به دست گرفتن این فرصت را به میزبان Virat-Kohli و مردان است.

"کسانی که در سالن های ویژه پرت خواهد بود سخت در تلاش برای دریافت کنید که بازی به عنوان آن را نگاه بهتر با پر جمعیت."

این Optus ورزشگاه می نشستن 60,000 هواداران است و به عنوان بهترین محل در استرالیا خارج MCG.

در اوایل این هفته red-ball کاپیتان تیم پین تا به حال یک همچنین ابراز ترس که روز بوکس آزمون در واقع می تواند منتقل می شود از ملبورن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن