Bygones: 100 سال پیش دلوت در نظر گرفته police بردن از $10 به $15 در ماه

اخبار تریبون جولای 24, 1920 چارلز فاولر از آمریکا انجمن مهندسین عمران گفت: تاید واتر کنگره در دیترویت دیروز

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

اخبار تریبون جولای 24, 1920

  • چارلز فاولر از آمریکا انجمن مهندسین عمران گفت: تاید واتر کنگره در دیترویت دیروز که ساخت و ساز از یک دریاچه های بزرگ-St. Lawrence آبراه شد مشخصی انجام می شود. فاولر گفت آبراه خواهد به نوبه خود شیکاگو و میلواکی, Duluth, و دیگر دریاچه شهرستانها به اقیانوس پورت.
  • مراسم ضیافت برگزار خواهد شد و هفته آینده برای اعضای شرکت B از مینه سوتا صفحه اصلی گارد. این شرکت برگزار شد در دولوت در سال 1917 و فعال بود و در طول سال 1918 آتش سوزی جنگل ها و شهرهای دوقلو اعتصاب اتوبوسی.
  • دلوت ساختمان کمیساریای آدولف آندرسن دیروز با صدور مجوز به مینه سوتا شرکت فولاد برای ساخت و ساز ساختمان به هزینه کل $2,464,000. ساختمان های ساخته شده شامل یک سیم آسیاب نسوز کارخانه benzol کارخانه آسیاب میله و خانه دیگ بخار.
  • دلوت شهردار C. R. Magney گفت: روز گذشته 225 نفر از کارکنان آتش و ادارات پلیس ممکن است به زودی دریافت پرداخت افزایش 10 دلار به 15 دلار در ماه است. شهردار Magney گفت که استفاده از یک انتظار می رود افزایش در مالیات جمع آوری شده در این سال برای پوشش افزایش می دهد.

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب