21 MIG-29 جت تهیه می شود از روسیه هال به ارائه 12 Sukhoi هواپیما

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 6:20:20 pm این حرکت در می آید در مقابل

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 6:20:20 pm
Indian army, India China border tensions, India China army, Indian airforce, India Russia Mig, Russia India Mig Aircraft, indian express news این حرکت در می آید در مقابل افت از بن بست بین هند و امریکا در مکان های مختلف در شرق لاداخ.

در میان مداوم مرز تنش با چین, وزارت دفاع روز شنبه تایید خرید یک شماره از خط مقدم جت های جنگنده, موشک, سیستم های و سیستم عامل های دیگر در هزینه 38,900 تومان کرور روپیه برای تقویت این توانایی مبارزه با نیروهای مسلح.

به گزارش خبرگزاری PTIمقامات دولتی گفت: 21 MiG-29 جنگنده: جنگنده های خریداری شده از روسیه در حالی که 12 Sukhoi Su-30 MKI هواپیما خواهد شد تهیه شده از Hindustan Aeronautics Ltd. وزارت نیز تایید شده جداگانه پیشنهاد برای ارتقاء موجود 59 MiG-29 هواپیما.

"پرداختن طولانی-احساس نیاز به نیروی هوایی هند برای افزایش آن به اسکادران جنگنده های DAC نیز تصویب این پیشنهاد برای خرید از 21 MIG-29 همراه با upgradation موجود 59 Mig-29 هواپیما و خرید 12 فروند Su-30 MKI هواپیما. در حالی که میگ 29 تهیه و upgradation از روسیه به برآورد هزینه Rs 7,418 Cr, Su-30 MKI خواهد شد تهیه شده از هال در برآورد هزینه Rs 10,730 Cr" در بیانیه ای که توسط وزارت گفت.

تصمیم گرفته شد در طول جلسه دفاع کسب شورای (DAC) به ریاست وزیر دفاع Rajnath Singh.

وزارت نیز تایید شده تهیه دوربرد زمین-حمله موشک کروز و سیستم های با برد 1000 متر و ماهواره موشک برای نیروی دریایی و نیروی هوایی. مقامات وزارت دفاع گفت که هزینه این طرح و طرح های توسعه در محدوده 20,400 تومان کرور.

"در حالی که کسب Pinaka سیستم های موشکی را قادر خواهد ساخت بالا بردن اضافی هنگ بالاتر از آنهایی که در حال حاضر پذیرفته علاوه بر برد بلند زمین حمله های موشکی با داشتن یک شلیک طیف وسیعی از 1000km موجود آرسنال را تقویت حمله قابلیت های نیروی دریایی و نیروی هوایی" یک مقام وزارت دفاع به نقل از به نقل از خبرگزاری PTI.

"به طور مشابه القای Astra موشک با داشتن فراتر از طیف بصری قابلیت خدمت خواهد کرد به عنوان یک نیروی چند برابر و فوق العاده اضافه کردن به اعتصاب قابلیت از نیروی دریایی و نیروی هوایی هند," او اضافه شده است.

این حرکت در می آید در مقابل افت از بن بست بین هند و امریکا در مکان های مختلف در شرق لاداخ. تنش به حال تشدید پس از 20 سربازان هندی کشته شدند در طول یک برخورد خشونت آمیز در Galwan دره در 15 ژوئن. ارتش هند گفته بود وجود تلفات در هر دو طرف. اما پکن شده است سکوت در PLA ضرر و زیان است.

در اوایل این هفته, هند ممنوع 59 نرم افزار با لینک, از جمله Infinite, UC Browser, SHAREit و WeChat و گفت آنها مخاطره اندازد به حاکمیت و تمامیت و امنیت کشور است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب