تماشا کنید: سلامت کارگران تعقیب و گریز پلیس مرد که فرار قرنطینه در کرالا

توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | به روز شده: ژوئیه 6 2020 3:56:24 pm فرد فاش کرد که او تا به حال به دولت

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | به روز شده: ژوئیه 6 2020 3:56:24 pm
فرد فاش کرد که او تا به حال به دولت بازگشت از خلیج فارس تا سه روز پیش بود و تحت قرنطینه. (منبع: تصویری screengrab/asianetnews)

صحنه های دراماتیک در Pathanamthitta در شهر کرالا در بعد از ظهر دوشنبه به سلامت کارگران و مقامات پلیس مجبور شدند به تعقیب و دستگیری یک نفر که داشت فرار از قرنطینه. او بعدها به Kozhenchery بیمارستان عمومی.

این شخص که سوار دو چرخ بدون پوشیدن یک ماسک بود توسط پلیس متوقف مقامات بودند انجام تصادفی کنترل رانندگان در نزدیکی سنت پیتر اتصال. در سوالات بیشتر فرد فاش کرد که او تا به حال به دولت بازگشت از خلیج فارس تا سه روز پیش بود و تحت قرنطینه. آن است که روشن نیست که آیا او تحت انزوا در یک بیمارستان و یا در زیر صفحه اصلی قرنطینه.

متوجه جدی بودن وضعیت پلیس به دنبال او را به بیمارستان برای آزمایش. اما زمانی که او uncooperative مقامات بهداشتی احضار شدند. به زودی یک آمبولانس با سلامت کارگران در PPE کیت وارد شده و در نقطه ای به او را به بیمارستان. اما کسی حاضر به همکاری و تلاش برای فرار. تلویزیون تصاویری نشان داد پلیس و سلامت کارگران تعقیب مرد از طریق شهر و در نهایت دستگیری او. آن را مشکوک است که کسی تا به حال کلامی بحث با خانواده خود را قبل از او موفق به فرار شده است.

(داستان به روز خواهد شد با جزئیات بیشتر از ناحیه مقامات بهداشتی)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب