ساخت و ساز جدید از $1 میلیارد Soo قفل شروع می شود

اولین مرحله از ساخت و ساز در قفل جدید در Soo قفل هفته گذشته آغاز شد. دیترویت از لشکر مهندسان ارتش ایالات متحد

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

اولین مرحله از ساخت و ساز در قفل جدید در Soo قفل هفته گذشته آغاز شد. دیترویت از لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده اعلام کرد که پیمانکار تجارت غرب Construction, Inc., شروع به حرکت تجهیزات به سایت در مارس 4 و راه اندازی شد برای شروع تعمیق بالادست رویکرد به قفل در شمال کانال در ماه آینده.

فاز یک این پروژه بالادست کانال تعمیق تسهیل ساخت و ساز از یک قفل جدید تقریبا به همان اندازه به عنوان زمان پو قفل (110 پا توسط 1200 فوت) در سایت موجود decommissioned دیویس و سابین قفل ارتش و سپاه به انتشار اخبار گفت.

کار در حدود 1 میلیارد دلار قفل شده است انتظار می رود به طور کامل در نوامبر 2021.
"این باور نکردنی است که ما در حال شروع این ساخت و ساز از یک سال زودتر از حتی خوشبینانه ترین پیش بینی زمانی که این پروژه reauthorized در سال 2018 داد." سرهنگ گرگوری Turner, فرمانده دیترویت منطقه. "گرفتن فاز اول آغاز شده و مجموعه شرایط را برای پروژه نهایی تکمیل."
سه عمده فاز از این پروژه باقی می ماند و در مسیر خود را با جدول زمانی عملا تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس در این زمان.

فاز دو شامل توانبخشی از بالادست رویکرد دیوار که ثبات موجود رویکرد دیوار اجازه می دهد تا به صورت مدرن و عروق به کراوات و منتظر نوبت خود را به عبور از قفل جدید ارتش سپاه گفت. مرحله سوم ساخت قفل جدید مجلسی شامل بازسازی پایین رویکرد دیوار و نزدیک شدن آن 70% طراحی نقطه عطف.
این Soo قفل واقع خاموش انتهای شرق دریاچه سوپریور — در سنت ماریز رودخانه در Sault Ste. ماری میشیگان —
و اجازه می دهد کشتی به حمل و نقل 21-پا ارتفاع تغییر در سنت ماریز می افتد کانال.

بیش از 85 درصد از تناژ کالا از طریق Soo قفل محدود است اندازه رگ به پو قفل.

با توجه به 2015 Department of Homeland Security بررسی تاثیر غیر منتظره Soo قفل بسته شدن این Soo قفل در سراسر کشور از زیرساخت های حیاتی و قابلیت اطمینان از این مهم گره در دریاچه های بزرگ سیستم ناوبری ضروری است به ایالات متحده تولید و امنیت ملی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب