مستند دوره شاهد افزایش خشونت در خانواده, کودک آزاری می گوید: SC قاضی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 4:11:00 am "یکی از مناطق بحرانی

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 4:11:00 am
"یکی از مناطق بحرانی که آمده است به ما اطلاع" گفت: "افزایش خشونت در درون خانواده خود را...ما نیز شاهد افزایش افزایش در تعداد موارد کودک آزاری است."

این مستند دوره شاهد افزایش موارد خشونت در خانواده و موارد کودک آزاری, عالی, دادگاه, قاضی, عدالت, N V Ramana گفت: در روز پنج شنبه.

عدالت Ramana که همچنین رئیس اجرایی ملی خدمات حقوقی قدرت است و دوم اکثر ارشد قاضی دادگاه راس گفت: این بیماری همه گیر است و همچنین "تاثیر حقوق زن و کودک و شهروند ارشد" و این که این تماس ها به صورت مداوم و هدف گرا برنامه عمل.

عدالت Ramana گفت: این در سخنرانی در حالی که انتشار یک کتاب از فرمت های: حصول اطمینان از موثر خدمات حقوقی', آماده همکاری با سازمان های غیر دولتی کشورهای مشترک المنافع حقوق بشر ابتکار.

در سخنرانی خود در این کنفرانس گفت: "به موجب این مستند هزاران نفر از مردم جان خود را از دست داده اند و امرار معاش مهاجرت در مقیاس بزرگ صورت گرفته است. این مستند به خود را ایجاد مسائل روانی و خشونت در درون خانواده است. زنان بوده اند بر دوش با کار بیشتر; کودکان شده اند قادر به رفتن به مدارس. اضافه کردن به که کار از خانه نیز تا به حال تاثیر آن بر زندگی خانوادگی است."

"یکی از مناطق بحرانی که آمده است به ما اطلاع" گفت: "افزایش خشونت در درون خانواده خود را...ما نیز شاهد افزایش افزایش در تعداد موارد کودک آزاری است."

عدالت Ramana گفت که اذعان به ضرورت از وضعیت "ما در حال ایجاد یک توقف مراکز" و این که "تلاش های مداوم شده اند تا به ارائه کمک های حقوقی از طریق teleservices زن پنل وکلا در هر منطقه". در مسائل دیگر گفت: دادخواست شده در زمینه خشونت عمل می کنند.

یکی دیگر از منطقه تمرکز برای خدمات حقوقی مقامات او اشاره کرد که برای اطمینان از کاهش ازدحام در زندان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن