Vikas Dubey روبرو می شوند: پروب پانل رئیس بازديد برخورد نقطه در نزدیکی Shivli

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 5:12:21 am این کمیته که مقر آن در

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 5:12:21 am
gangster vikas dubey, vikas dubey encounter, vikasm dubey encounter inquiry comisiion, vikas dubey encounter probe, indian express news این کمیته که مقر آن در کانپور خواسته شده توسط دولت براي خاتمه دادن به آن پرسش در دو ماه.

عدالت (بازنشسته) شاشی کانت Agarwal که عنوان درخواست کمیسیون به کشته شدن هشت پلیس و پس از آن ادعا برخوردهای متهم گانگستر Vikas Dubey و سرسپردگان خود را در روز یکشنبه در بازدید از این نقطه از کمین در Bikru روستا در کنپور.

او همچنین در بازدید از نقطه ای که در آن Vikas Dubey مادری دایی Prem Prakash و دستیار Atul Dubey کشته شدند در اتهام پلیس روبرو می شوند. نقطه ای است که حدود دو کیلومتر از Bikru ایجاد کرد.

"پس از ملاقات با ساکنان این منطقه در برخورد نقطه عدالت Agarwal بازدید Shivli ایستگاه پلیس در اینجا او بررسی برخی از اسناد و مدارک مربوط به کشته گانگستر" گفت: دایره افسر (Bilhor) Santosh سینگ.

این نخستین بار نیست که بازدید از پروب پنل ارشد. هفته گذشته او بازدید کرده بود Bikru.

در جولای 12, دولت, دولت در حال تشکیل یک کمیته برای بررسی تمام حوادث ابتدا با botched حمله شب از ماه جولای 2 که در سمت چپ هشت پلیس کشته و ژوئیه 10, قتل Dubey توسط پلیس در برخورد اتهام در حالی که او آورده بودن از اوجائین جایی که او دستگیر شده بود, یک روز پیش. بازنشسته بالا و قاضی دادگاه نیز به دنبال تمام شش اتهام مواجه است که به دنبال کشته شدن هشت پلیس.

در حالی که پپ گواردیولا Prakash و Atul Dubey کشته شدند در کانپور در ژوئیه 3 ساعت پس از کمین Amar Dubey شد داغستان در همیرپور در جولای 8. یک روز بعد Ranveer کشته شد در اتاوا و در همان روز Kartikey که آورده بودن از فریدآباد در هاریانا در حمل و نقل بازداشتگاه کشته شد در نزدیکی Kanpur.

این کمیته که مقر آن در کانپور خواسته شده توسط دولت براي خاتمه دادن به آن پرسش در دو ماه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب