باز کردن 2.0, بعد 24: پونا را "جنگجو aaji' wows شهروندان; بریانی هند در صدر مواد غذایی نمودار در طول مستند

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 10:19:29 pm مردم با پوشیدن ماسک به عنوان

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 10:19:29 pm
warrior aaji, Pune warrior aaji, Pune old woman performing martial arts, old woman performing martial arts, India news, Indian Express مردم با پوشیدن ماسک به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر coronavirus صبر کنید با خالی پخت و پز سیلندر گاز به آن رد و بدل شده با پر آنهایی که در کهیما ناگالند. (AP Photo/Yirmiyan آرتور)

این Covid-19 شمارش آرا در هند افزایش یافت به 12,87,945 جمعه پس از 49,311 تازه موارد گزارش شده در طول 24 ساعت. مرگ و میر نصب شده به 30,601 با 740 جدید مرگ و میر. برای چند روز گذشته در حال حاضر هند تا به حال بیشتر coronavirus موارد بیش از هر کشور دیگری در جهان به جز ایالات متحده است. برزیل روزانه تعداد کاهش یافته است در هفته گذشته در حالی که هند افزایش یافته است و از سطح مورد 35,000 برای تقریبا 50 ، 000 در حال حاضر.

در همین حال اتحادیه وزیر بهداشت Harsh Vardhan روز جمعه گفت هند دارای یکی از پایین ترین Covid-19 عفونت و مرگ و میر. "هند تا کنون گزارش 1.25 میلیون نفر و بیش از 30 ، 000 مرگ و میر به علت Covid-19. در 864 مورد در هر میلیون نفر و کمتر از 21 مرگ و میر به ازای هر میلیون نفر از جمعیت ما و هند دارای یکی از پایین ترین عفونت و مرگ و مير," او گفت:.

warrior aaji, Pune warrior aaji, Pune old woman performing martial arts, old woman performing martial arts, India news, Indian Express NSS داوطلبان از کار اجتماعی وزارت قرعه کشی گرافیتی به گسترش آگاهی در برابر coronavirus در مرکز دانشجویی از دانشگاه پنجاب در Chandigarh در شنبه 19 ژوئن 2020. (اکسپرس عکس Kamleshwar سینگ)

در روز 24 از باز کردن 2.0 در اینجا برخی از داستان های جالب:

ماهاراشترا و شوهر صرف Rs 4 لاخ برای تغذیه ضعیف

یک مدیر مدرسه و شوهرش آمده اند برای نجات نه تنها دانش آموزان بلکه مردم در محله خود ضربه سخت coronavirus ناشی از مستند شل شدن رشته کیف پول خود را برای کمک به کسانی که در بحران است. این زن و شوهر بیش از صرف Rs 4 لاخ از پس انداز شخصی خود را در تغذیه صدها نفر از مردم فقیر در محله خود در طول این مستند و همچنین چشم پوشی از سه ماه هزینه از دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدرسه خود را در Ambujwadi در حومه Malad اینجا. Mizga شیخ, 38, اصل عدم کمک تعصب به زبان انگلیسی مدرسه در Ambujwadi و شوهرش Faiyaz, 45, که متولی این مدرسه را ارائه مواد غذایی و جیره غذایی به بیش از 1500 نفر در طول مستند دوره است. (PTI)

بازیگر-MP می رسد به مرد مسن در عصا فروش ماسک

warrior aaji, Pune warrior aaji, Pune old woman performing martial arts, old woman performing martial arts, India news, Indian Express یک پزشک کنترل دما از یک زن در طول یک رایگان پزشکی در اردوگاه Dharavi یکی از آسیا بزرگترین محله های فقیرنشین در بمبئی هند چهار شنبه, ژوئن 20, 2020. (AP Photo/رفیق Maqbool)

بازیگر-تبدیل-Trinamool کنگره MP Dev آمده است به کمک یک جسمی سالمندان مرد در نزدیکی اینجا که پیاده روی چندین کیلومتری و هر روز با کمک عصا خود را به فروش ماسک و امرار معاش. امل Bhowmik (80) بوده است trudging از یک درب دیگر در Belgharia منطقه در شهر شمالی حومه از ماه ژوئن و پس از او پسر گل کسب و کار در زمان ضربه با توجه به مستند. Dev آمد در سراسر یک پست توییتر خود را در مخمصه و تصمیم گرفت برای رسیدن به او. این Tollywood ستاره تیم تولید است و در تماس با خانواده اش و وعده کمک مالی است. "Dev-دا و دستیار شخصی به نام me بر روی تلفن همراه من و کمک های وعده داده شده. یکی از اعضای تیم خود را ملاقات خواهد کرد ما به زودی برای نهایی کردن چگونه آن را می تواند انجام شود" Bhowmik گفت: در روز پنج شنبه. (PTI)

حتی در میان نگرانی های ایمنی در طول COVID-19 همه گیر مردم شده اند سفارش غذاهای مورد علاقه خود را آنلاین نشان داد یک نظرسنجی که توسط Swiggy. به عنوان در هر پلت فرم تحویل گزارش با عنوان StatEATistics: قرنطینه نسخه وجود داشته است بیش از 5.5 لاخ سفارشات برای بریانی در طول coronavirus-led مستند به دنبال نان کره و سرگرمی dosa. یک وعده غذایی مجلل هرگز کامل بدون غرقه شدن در دسر موید این نظر سنجی که ثبت 1,29,000 choco لاوا کیک سفارشات به دنبال gyoza و تافی کیک موس. بررسی های بیشتر نشان داد که 65,000 غذا سفارش قرار داده شد 8 ساعت در هر روز را به مطمئن شوید که مواد غذایی رسیده در زمان برای صرف شام. به طور متوسط مشتریان تصمیم به نکته تومان 23.65 در حالی که یک مشتری خاص نوک تومان 2,500.

پونا را "جنگجو aaji' wows شهروندان با هنر رزمی مهارت های

warrior aaji, Pune warrior aaji, Pune old woman performing martial arts, old woman performing martial arts, India news, Indian Express یک کارگر بهداشت در Covid-19 مرکز آزمون در دهلی نو در روز جمعه. (اکسپرس عکس Praveen Khanna)

یک ویدیو از یک سالمند Maharashtrian کاری انجام هنرهای رزمی معمول در خیابان های پونا گرفته است رسانه های اجتماعی توسط طوفان و توجه بسیاری از بالیوود مشهور است. به عنوان تصویری از زن است که لقب " جنگجو aaji (جنگجو مادربزرگ)' شروع به انجام این دور از اینترنت بسیاری از مشاهیر ارائه کمک های مالی برای او. بازیگران, Sonu Sood, Riteish Deshmukh, Randeep Hooda و لاکشمی راتان Shukla در میان کسانی که به اشتراک گذاشته شده کلیپ از زن و ستایش مهارت های خود را.

بود بعد از شناسایی به عنوان Shanta Balu Pawar توسط زنی که در اصل مدل. 85 سال گزارش تصمیم به انجام در خیابان برای حفظ خودش و خانواده اش. یک کلیپ بود که به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی را به او نشان دادم چرخش یک چوب و سپس دو میله در یک سرعت سریع قبل از اینکه به دنبال صدقه.

مشهور powerlifter بیت خود را می کند را تهدید میکند برای COVID قربانیان

برای کسی که برداشته 295 کیلوگرم بدون شکستن عرق مشهور powerlifter محمد Azmathulla احساس درد از حمل اجساد COVID-19 قربانیان به عنوان او می رود در مورد دادن یک تهدید میکند به آنها. "درد من تجربه در حالی که حمل بدن از کسی که مرده است با توجه به coronavirus را نمی توان توضیح داد" قهرمان powerlifter گفت. به کروناویروس در حال حاضر حمل ننگ منتقله از ترس بسیاری از مردم برای جلوگیری از دست زدن به اجساد قربانیان, اعتراض خود را در برابر سوزاندن و یا دفن در مجاورت و نگاهی به بستگان متوفی با ترس. Azmathulla, از روی علاقه به Azmat گرفته تا وظیفه دادن وقار دفن به کروناویروس قربانیان و اتحاد خود را در ارتباط با رحمت ماموریت برای این منظور است. یک برنامه مدیر در DXC تکنولوژی آن شرکت Azmat آثار به مدت پنج روز و ذخایر تعطیلات آخر هفته به این علت اجتماعی. "من بخشی از این درایو برای تسکین کار در طول مستند و وقتی دیدم مردم در حال مرگ در اعداد بزرگ در ماه جولای تصمیم گرفتم به خودم مرتبط با رحمت ماموریت" Azmat گفت PTI. (PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن