Priyanka را WGM رویای گیر می شود

K. Priyanka بود در بالا در شروع سال داشتن تضمین زن استاد بین المللی عنوان شده است. او از همه بیشتر هیجان زده ب

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

K. Priyanka بود در بالا در شروع سال داشتن تضمین زن استاد بین المللی عنوان شده است. او از همه بیشتر هیجان زده به عنوان او آن را دریافت از شطرنج افسانه Viswanathan نند. این انگیزه او به طوری که او تصمیم گرفت به دنبال رویای خود را از تبدیل یک استاد بزرگ با شرکت در چند تورنمنت بین المللی.

اما COVID-19 مستند به قطع برنامه های خود را.

امتحانات هیئت مدیره

"پس از بازی برخی از بازی های بزرگ در چنای GM باز مسابقات در ژانویه من در زمان استراحت برای آماده شدن برای کلاس من 12 امتحانات هیئت مدیره. به زودی پس از آن, من برنامه ریزی شده به مسابقات بین المللی در دبی و شارجه. اما همه گیر ناراحت است تمام برنامه های," گفت: Priyanka.

دختر جوان به چالش کشیده شده است بسیاری از 64 مربع می یابد اما انفعال کمی بیش از حد گرم که مسئولیت رسیدگی به. "من مشتاقانه می خواستم یک استراحت چون من خیلی سخت کار کرده بود اما این یکی بیش از حد طولانی است و مجبور بر من. من لذت می برد آن اولیه روز با خانواده ام اما در حال حاضر من خیلی از دست بازی مسابقات گفت:" کشورهای مشترک المنافع قهرمان شطرنج.

"فراموش نکنید که در مورد نتایج جو و شادی است که مسابقات را سخت است برای توصیف. من همیشه یک 'مسابقات فرد' به عنوان زندگی من درس آموخته وجود دارد," او اضافه شده است.

Priyanka متوجه می شود که همه چیز خارج از کنترل او در حال حاضر. "من می دانم که وجود دارد هیچ نقطه cribbing. من شروع به پذیرش زندگی است. در حال حاضر من تصمیم به شرکت در رقابتی آنلاین مسابقات. وجود دارد بسیاری اتفاق می افتد که باعث می شود یک بازیکن شطرنج زندگی کمی آسان است. من کار بر روی endgames. من لذت بردن از انجام این کار قبل از اینکه اما در حال حاضر من انجام," او گفت:.

Priyanka نیز یادگیری زبان های جدید و بهره گیری از غذاهای پخته شده توسط مادرش K. Marudhambal. او مشتاقانه در انتظار همه چیز را به بازگشت به حالت عادی.

"مورد علاقه من عبارت این است که" بدون توجه به آنچه زندگی به شما می اندازد نگه داشتن تعقیب رویاهای خود را تا زمانی که آن را تبدیل رنگارنگ'. من که فقط انجام," او به این نتیجه رسیدند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب