UMD دانشجویی سازمان رسانه ای چهره اخراج

جدید editor-in-chief در پوست UMD را دانشجو-اجرای اخبار سازمان یاد او و همکاران او تا به حال فقط 11 روز به تخلی

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399

جدید editor-in-chief در پوست UMD را دانشجو-اجرای اخبار سازمان یاد او و همکاران او تا به حال فقط 11 روز به تخلیه انتشار در کربی مرکز دانشجویی.

"من نمی بینم این آینده" گفت: Stang که در حال حاضر در زادگاه او از Annandale, مینه سوتا است. "من احساس نمی مانند ما در همه تهدید در این زمینه است."

دانشجویی و کارکنان گفته شد اخراج شد لازم به اتاق را برای بولداگ آغازی جدید در تمام سال در برنامه برای کمک به دانش آموزان سال اول انتقال به زندگی اجتماعی دانشگاهی در دانشگاه مریلند.

برای پوست کارکنان — به طور ناگهانی و بدون رها دائمی فضایی برای برگزاری جلسات و انجام مصاحبه و یا جذب دانشجویان جدید — آن را تنظیم کردن تقلا برای حفظ جایگاه خود در محیط دانشگاه تنها چند هفته قبل از در حال حاضر بی سابقه تحصیلی سال شروع به تنظیم شده است.

پس از درخواست تجدید نظر از Stang و کارکنان همکار کربی مقامات روز سه شنبه اعطا اندکی تاخیر اطلاع رسانی به پوست است که آن باقی می ماند می تواند از طریق سال آینده تحصیلی و یا تا زمانی که یک دفتر جدید در فضای امن است هر کدام که می آید برای اولین بار.

"من فکر می کنم بچه ها فقط blindsided توسط آن گفت:" علامت گذاری Nicklawske یک روزنامه نگار مستقل است که در خدمت به عنوان پوست سرمقاله مشاور برای دو سال. "آنها نمی خواسته هر گونه سوال در مورد آن; آنها کشیده شده به هر نظرسنجی. من درک می کنم کربی یک محل شلوغ و در تقاضای بالا اما آنها فقط تصمیم بدون مشورت با کسی."

UMD's student-run news organization The Bark has one year to find a new space for its office to make room for a new first-year student program that will take over the space in the Kirby Student Center. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

UMD دانشجویی-اجرا, اخبار سازمان های پوست دارای یک سال برای پیدا کردن یک فضای جدید برای دفتر خود را به اتاق را برای یک دانشجوی سال اول برنامه که بیش از این فضا در کربی مرکز دانشجویی. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

پوست را در حال حاضر مجبور به پیدا کردن یک خانه جدید در جای دیگر در محوطه دانشگاه با هر دو Stang و Nicklawske گفت: آن را غیر عملی خواهد بود برای رفتن بدون یک دفتر دائمی. اما کارکنان مطلع شده است که نمی توان آن را در کربی یک مشغول به خصوص در منطقه پردیس که قرار دارد این روزنامه برای چند دهه.

"کربی مرکز دانشجویی وجود دارد برای پرورش جامعه در محوطه دانشگاه گفت:" جنیفر مور, دستیار استاد روزنامه نگاری در دانشگاه مریلند. "چگونه اخراج دانشجو رسانه ها از قلب پردیس در خدمت کربی را ماموریت؟"

'حس جامعه'

پوست مطلع شد تصمیم گیری در جولای 21, ایمیل, از کربی دانشجویی مرکز دستیار کارگردان Jessi Gile ایتون که اذعان کرد "سخت خبر" اما توضیح داد که فضای اداری مورد نیاز به پاک کردن سرعت با توجه به نزدیک شدن به اول خوش آمدید هفته.

پوست درخت است نه از لحاظ فنی یک کربی برنامه ایتون گفت: اما باید یک توافق برای دریافت برخی از advisement خدمات از کارکنان. بولداگ آغاز, از سوی دیگر, یک کربی دانشجویی مرکز ابتکار است که نیاز به یک فضای اداری.

"من واقعا بر این باورند که این حرکت را نمی خواهد عمده ضرر به پوست و یا روزنامه نگاری برنامه" ایتون نوشت. "به عنوان پوست تبدیل شده است بیشتر و بیشتر دیجیتال ما شاهد استفاده از دفتر کاهش چشمگیری; دانش آموزان قادر به کار از هر نقطه با خود تکنولوژی, بنابراین من امیدوارم که این خواهد بود که چیزی بیش از یک ناراحتی."

Boxes sit on tables in The Bark office Tuesday in the Kirby Student Center. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

جعبه نشستن بر روی صندلی در پوست اداری روز سه شنبه در کربی مرکز دانشجویی. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

Stang اذعان کرد که اخبار سازمان اتحاد از راه دور اداره می شود از ماه مارس زمانی که COVID-19 pandemic مجبور خاموش شدن در فرد فعالیت در دانشگاه مریلند. اما او مخالفت با این پیشنهاد که یک دفتر دائمی ممکن است لازم باشد در بلند مدت.

"ما در همه زمان ها وجود دارد," Stang گفت. "اینجا جایی است که ما برگزاری هفتگی بودجه جلسات. اگر کسی در حال انجام مصاحبه با آنها می توانید به دفتر ما می دانیم که ما باید یک فضای است که محیطی آرام برای آنها. کلاس های آمده در آن وجود دارد. مردم نوشتن داستان های خود را در وجود دارد. واقعا فضای با ارزش برای ما است."

کن Risdon یک استاد بازنشسته نوشتن مطالعات گفت: او به یاد می آورد روزنامه دانشجویی اشغال یک محل مرکزی در کربی او در طول 44 سال در دانشگاه مریلند.

زاک بنز دسامبر 2019 فارغ التحصیل نا امید شده بود برای یادگیری در مورد تغییر است. او در بسیاری از نقش ها در پوست از داوطلب به چاپ سردبیر و گفت که او در بر داشت به عنوان یک مکان مهم به همکاری و یادگیری از همسالان خود.

"من فکر نمی کنم من می ماند ام در UMD بدون پوست گفت:" بنز که در حال حاضر با این نسخهها کار در زادگاه تمرکز بر انتشار در ویرجینیا و اجرا می شود آنلاین غیر انتفاعی سیاره روزانه سایت. "من نمی باید بود که حس جامعه اگر نه برای مدرسه کاغذ."

عصر چالش های تغییرات

دانشجویی سازمان رسانه ای را تجربه کرده است و نه پر سر و صدا و نیم دهه است.

این نشریه پس از آن شناخته شده به عنوان دولتمرد بود مجبور به نقل مکان در عمده پروژه نوسازی در کربی و در حال حاضر اشغال فضای بسیار کوچکتر از آن را یک بار انجام داد.

این دولتمرد بود rebranded به عنوان پوست در سال 2017, در حال حرکت به یک دیجیتال-مدل اول که اولویت محتوای وب سایت. به جای یک روزنامه هفتگی این تیم در حال حاضر تولید یک مجله ماهانه-سبک نسخه قابل چاپ برای توزیع در سراسر محوطه دانشگاه.

در ضمن پوست بودجه شد کاهش از $35,000 در 2017-18 برای تنها $20,000 در 2019-20. بودجه اختصاص داده شده توسط دانش آموز هزینه خدمات کمیته به این نتیجه رسیدند که در مارس 2019 گزارش که کارکنان "قادر به ارائه یک تصویر کامل از عملیات فعلی خود را و نه تصویر روشنی برای چه مدل خود را برای سال آینده است." این کمیته همچنین مخالفت با Nicklawske غیر دانشگاه, کارکنان, خدمت به عنوان مشاور.

The Bark's student staff won 10 awards in the 2020 College Better Newspaper Contest through the Minnesota Newspaper Association. (Photo courtesy Heidi Strang)

پوست دانشجویی ستاد برنده 10 جایزه در سال 2020 کالج, بهتر, روزنامه مسابقه از طریق مینه سوتا روزنامه انجمن. (حسن نیت ارائه میدهد عکس هایدی عجیبی)

Nicklawske گفت: زمان قابل توجهی صرف شده است در سال های اخیر تثبیت انتشار مالی. با بهبود ارائه, پوست قادر به متقاعد کردن کمیته برای افزایش کمک های مالی خود را به $25,000 برای سال آینده.

با وجود چالش های Nicklawske با اشاره به کارکنان در زمان خانه 10 جوایز در مینه سوتا, روزنامه, انجمن کالج, بهتر, روزنامه مسابقه این سال است. اما مشاور افسوس می خورد که از آن شده است لازم به دانش آموزان برای قرار دادن تلاش بسیار به دفاع از انتشار.

"آنها واقعا یادگیری مهارت های روزنامه نگاری" Nicklawske گفت. "آنها در حال یادگیری به مقابله با بوروکرات."

گزارش یک بیماری همه گیر در میان

به عنوان یکی از اعضای هیات در شهر برک کسب و کار, مدیر فضل هنریکسن رفت و به دفتر هفته گذشته برای شروع بوکس و حذف اقلام است. کارکنان گفته شده بود که هر گونه باقی مانده تجهیزات می توان به ذخیره سازی هفته آینده.

همانطور که معلوم شد هنریکسن تلاش بودند زودرس. پوست دریافت اطلاع از گسترش روز سه شنبه بعد از ظهر یک روز پس از دانش آموزان با ارسال درخواست کتبی به فرناندو دلگادو اجرایی معاونت امور تحصیلی و لیزا اروین معاونت دانشجویی زندگی و دین از دانش آموزان است.

"آن بوده است گیج کننده به روز" هنریکسن گفت: با توجه به کارکنان امیدوار به دیدار با مدیران به زودی شروع به پیدا کردن محل دیگری است. "بدیهی است که آن را واقعا مهم است برای ما به یک دفتر. در حالت ایده آل, ما فقط می خواهم قادر به ماندن در اینجا."

UMD سخنگوی لین ویلیامز تایید فرمت.

"در حالی که نیاز به بحث و تعادل نیازهای ما محدود کربی دانشجویی مرکز فضایی باقی مانده است ما به طور کامل اذعان کرد که از زمان اطلاع رسانی باعث دشواری و نگرانی," او گفت:. "دانش آموزان مطلع شدند از این تصمیم این بعد از ظهر و خواسته به شرکت در گفتگو بیشتر."

Empty magazine racks sit in front of a wall filled with ideas from a brainstorming session back in March in The Bark office in the Kirby Student Center Tuesday, July 28. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

خالی قفسه مجله نشستن در مقابل یک دیوار پر از ایده ها از یک جلسه طوفان مغزی در ماه مارس در برک در کربی مرکز دانشجویی شنبه, جولای 28. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

دفتر هنوز هم نشان می دهد نشانه هایی از یک کار رسانه ای سازمان — البته یکی که به نظر می رسد در زمان منجمد. پاک کن-تخته و دیوار قابلیت یادداشت ها و ایده های داستان از ماه مارس برنامه ریزی جلسه گذشته به رخ می دهد در فرد قبل از همه گیر رسید.

Stang گفت: خبرنگاران و سردبیران شروع به برنامه ریزی برای پوست اولین نسخه این سقوط برای توزیع در سراسر زمان خوش آمدید هفته. آنها در حال تنظیم به ویدئو کنفرانس اما به دنبال به جلو به یک بار دیگر با داشتن این فرصت را به جمع آوری در یک واقعی newsroom.

او گفت: پوست درخت همیشه وجود دارد خواهد بود "برای ارائه یک صدا برای دانش آموزان" توصیف مستقل خبری خود به عنوان برترین نگرانی برای دانش آموزان و کارکنان از بازگشت به دانشگاه در میان بهداشت جهانی بحران.

"در هر نقطه در زمان آن مهم است که دانشجو رسانه" Stang گفت: "اما در خصوص این که بسیاری از چیزهایی که در حال رفتن به متفاوت است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب