TRAI گزارش; گجرات از دست می دهد بیشترین تعداد مشترکین بی سیم در مارس

نوشته شده توسط Sohini Ghosh | احمدآباد | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 5:20:42 am با وجود فرسایش در به

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399
نوشته شده توسط Sohini Ghosh | احمدآباد | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 5:20:42 am
TRAI, covid lockdown in gujarat, monthly decline of wireless subscribers, monthly decline of wireless subscribers highest in gujarat, highest decline in wireless subscribers, indian express news با وجود فرسایش در به طور کلی مشترکین در گجرات تکیه Jio تنها ارائه دهنده خدمات که اضافه شدن اعداد در ماه آوریل با 68,600 مشترکین. (بازنمودی)

بیشترین کاهش ماهانه در بی سیم مشترکین مخابرات سازمان تنظیم مقررات از هند (TRAI) است که در گجرات با توجه به سازمان تنظیم مقررات اشتراک گزارش از 22 سرویس مناطق و محافل در سراسر کشور برای ماه آوریل است.

در این گزارش ساخته شده در جولای 24, Gujarat را کاهش 1.64 درصد در حالی که در اوتار پرادش بود تنها در منطقه که نشان داد افزایش 1.29 درصد در بی سیم مشترکین در ماه آوریل است. گجرات کلی بی سیم پایه مشترک برای ماه بود در 6.68 کرور یک شیب از 11 لاخ مشترکین از آن مارس پایه مشترک از 6.79 کرور. بی سیم مشترکین شامل 2G, 3G و 4G کاربران بیش از دستگاه های بی سیم.

در حالی که کشور تحت Covid-19 مستند از مارس 25 تا 31 مه TRAI داده ها نشان می دهد در سطح کشور کاهش بی سیم مشترکین برای ماه مارس بیش از حد زمانی که مشترکین در چهار محافل از جمله گجرات گزارش افزایش.

با وجود فرسایش در به طور کلی مشترکین در گجرات تکیه Jio تنها ارائه دهنده خدمات که اضافه شدن اعداد در ماه آوریل با 68,600 مشترکین. این بود اما بطور قابل توجهی پایین تر از آن علاوه بر این از 75,753 در ماه مارس است. تکیه Jio به حال اضافه شده 4.93 لاخ مشترکین در ماه ژانویه است.

سه گروه عمده از ارائه دهندگان خدمات که از دست یک تکه قابل توجهی از بی سیم خود را پایه مشترک در گجرات هستند Bharti Airtel که از دست 6.81 لاخ مشترکان وودافون ایده 4.96 لاخ و BSNL 7,000 مشترکین.

در سراسر هند سهم بازار از دو بخش عمومی واحد (PSUs) از دسترسی به اینترنت ارائه دهندگان خدمات — BSNL و MTNL — به تدریج افزایش یافته و از 10.61 درصد در ماه ژانویه به 10.72% در ماه آوریل است.

وجود دارد کاهش ماهانه در کاربران دستگاه تلفن همراه (گوشی های تلفن همراه و دانگل) با 1.67 درصد در سراسر کشور در ماه آوریل یک ناهنجاری نسبت به روند دیده می شود برای سه ماه اول سال با وجود افزایش مداوم در تعداد.

از ماه ژانویه شده است وجود دارد کاهش ماهانه در شهری کاربران تلفن بی سیم و مشترکین در سراسر کشور در حالی که مشترکان اضافه شده است در هر دو بخش از مناطق روستایی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن