ارتش همکاران به یاد داشته باشید سرهنگ Santosh ببو: 'نرم-صحبت های اختصاص داده شده در زمان مراقبت از خود در نوجوانان'

نوشته شده توسط Rahul V Pisharody | حیدرآباد | به روز شده: ژوئن 17 سال 2020 5:24:46 pm افسر فرمانده

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
نوشته شده توسط Rahul V Pisharody | حیدرآباد | به روز شده: ژوئن 17 سال 2020 5:24:46 pm
India China Ladakh افسر فرمانده (CO) از 16 بیهار هنگ سرهنگ Santosh کشته شد-در عمل در طول یک غیر مسلح در درگیری با سربازان چینی در Galwan دره در شرق لاداخ.

سرهنگ Santosh ببو, 37 هند افسر ارتش کشته در خشونت برخورد با نیروهای نظامی در شرق لاداخ در شب دوشنبه شناخته شده بود در میان سالمندان به عنوان یک فروتن و نرم-صحبت های افسر که در زمان مراقبت از خود را جواب بدهد.

یکی از آخرین گفتگو با ببو یک افسر به یاد می آورد بود در مورد پذیرش از دو فرزند خود در سکوندربد که در آن او بود که به پست بعدی. افسر گفت: ببو بود که به دنبال به جلو به خدمت در وزارت امور خارجه.

افسر فرمانده (CO) از 16 بیهار هنگ سرهنگ Santosh کشته شد در عمل در طول یک غیر مسلح در درگیری با سربازان چینی در Galwan دره در شرق لاداخ دوشنبه شب. فانی خود باقی می ماند و انتظار می رود برای رسیدن به در حیدرآباد شب چهارشنبه.

سرهنگ Santosh همسر, B Santoshi و دو فرزند خود Anirudh و Abigna شده اند که زندگی در دهلی نو رسیده حیدرآباد صبح روز چهارشنبه.

به گفته مقامات اواخر افسر فانی باقی می ماند و انتظار می رود برای رسیدن به نیروی هوایی ایستگاه Hakimpet در 6:30 بعد از ظهر در یک ویژه Leh-Chandigarh-حیدرآباد از طریق ناگپور پرواز.

بخوانید | 'من افتخار می کنم... اما ویران او نمی خواهد با من تماس می گویند Amma'

پس از مراسم تاج گذاری و رژه در AFS Hakimpet که در آن همه افسران سرهنگ-رتبه و بالاتر خواهد پرداخت آخرین جهات انسانی باقی مانده انجام خواهد شد به شهر مادری خود سوریپت توسط جاده ها برای هولوکاست نظامی افتخارات.

"سرهنگ Santosh پایین بود و به زمین و نه در همه تهاجمی در طبیعت است. بسیار نرم-صحبت های مرد همیشه سرد و آرام است. در کل متعادل انسان" سرهنگ S Sreenivasa رائو که متعلق به سوریپت گفت: indianexpress.com

سرهنگ رائو گفت که او مشتاقانه به دنبال به جلو به دو سال ارسال در سکوندربد. "برای هر یک افسر در ارتش این یک افتخار برای خدمت به یک بار در دولت خانه خود را. او همچنین به دنبال یک مدرسه خوب برای کودکان خود. به عنوان تلوگو افسران همه ما استفاده می شود به نگه داشتن در تماس ما با احترام به یکدیگر و مراقبت از هر یک از دیگر درخواست های شخصی در مکان های مختلف," او گفت:.

توضیح داد | Galwan faceoff: چقدر جدی است و این وضعیت چه اتفاقی می افتد ؟

با یادآوری آخرین دیدار خود را با مرحوم افسر در ارتش, جنگ, کالج, MHOW نزدیکی ایندور در سال 2017, Roa گفت: سرهنگ Santosh اغلب صحبت در مورد خود جوانان و همچنین خواست جوانان برای پیوستن به ارتش. "او همیشه در زمان مراقبت از خود juniors," او گفت:.

"ما از دست یک افسر. به طور سنتی مصرف در ارتش هند از ایالت های جنوبی شده است بسیار ضعیف است. سلام من پدر و مادر خود را برای ارسال تنها پسر خود را به Sainik مدرسه و اجازه او در پیوستن به این ارتش با وجود نقطه از یک معامله گر جامعه است. این نشان می دهد که وفاداری خود را به ملت است."

سرهنگ آرون Kulkarni اصلی از Sainik مدرسه-Korukonda که در آن ستون Santosh مطالعه گفت: Col Santosh شد یک شرکت فعال در زمینه های فعالیت فارغ التحصیلان ماند و در تماس با معلمان مدرسه خود را.

همچنین به عنوان خوانده شده | کشته سرهنگ Santosh ببو برآورده پدر رویا برای خدمت به ملت

"معلمان که به او آموخت که صحبت می کنند بسیار بسیار از او. او همه طفیلی. او بسیار عالی بود در دانشگاهیان همیشه در صدر در کلاس. او در زمان بخشی در همه ورزش ها و بازی های, فعالیت های ادبی, فعالیت, فعالیت های فوق برنامه بود و بسیار منظم کادت"سرهنگ Kulkarni گفت.

کشته افسر گذشته در بازدید از این مدرسه در سال 2018 در طول یک نقره جشن مراسم رویداد. "او در ارتباط با معلمان است. هر کجا که او می تواند کمک به مدرسه او را. فارغ التحصیلان Sainik مدارس بسیار فعال هستند. او یک مدل نقش برای دانش آموزان پس از شجاعانه مبارزه با دشمن در بالاترین میدان جنگ و جانفشانی برای کشور" اصل اضافه شده است.

دو دقیقه سکوت مشاهده شد و تسلیت برگزار شد و روز چهارشنبه در مدرسه در کلاس های آنلاین. مدرسه بسته است با توجه به Covid بیماری همه گیر.

"هر آنچه می آید راه خود را از او بر طرف و هرگز به عقب نگاه. او تنها جاه طلبی بود به انجام خوب برای ملت و خدمت خود را در گردان" افسر دیگر که خدمت کرده بود با سرهنگ Santosh گفت.

یک افسر دیگر به یاد سرهنگ سانتوش به عنوان بسیار اختصاصی و کارآمد و زحمتکش افسر. "هر چه در راه او آمد و او را غلبه و هرگز به عقب نگاه. او تنها جاه طلبی بود به انجام خوب برای ملت و خدمت خود را در گردان" Lt سرهنگ Bhagwan گفت.

سرهنگ سرهنگ موهان Raghav ارشد از Sainik مدرسه-Korukonda که خدمت کرده بود با کشته در گذشته گفت: "Santosh ببو بود پیوست و به عنوان ستوان فقط قبل از من پیوست واحد. او همیشه دیده می شود در مبارزه با لباس. او بسیار مشغول عملیاتی وظایف. او را به هر وظیفه و اما هرگز شکایت در مورد هر چیزی. او فقط عینک یک لبخند در چهره اش."

"در سن و سال او رفت تا تبدیل به یک سرهنگ. که یک دستاورد در 15 سال خدمات. که به تنهایی صحبت می کند خود را برای کار سخت و فداکاری" او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب