Coronavirus هند به روز رسانی 04 ژوئیه: کلکته ممنوعیت پرواز از بمبئی به دهلی نو و 4 سایر شهرستانها بین ژوئیه 6-19

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 4:16:34 pm هند از سر خود داخلی پروازهای

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 4:16:34 pm
Confusion still prevails, 357 passengers arrive هند از سر خود داخلی پروازهای مسافری از 25 مه پس از یک وقفه دو ماه با توجه به کروناویروس ناشی مستند. (بازنمودی تصویر)

Coronavirus (Covid-19) هند , اخبار به روز رسانی: عنوان رمان coronavirus موارد همچنان به افزایش در کشور, فرودگاه کلکته شنبه گفت که هیچ مسافری پرواز خواهد زمین در کلکته از دهلی و بمبئی و چنای, Pune, Nagpur و احمدآباد بین جولای 6 و 19 جولای. هند از سر خود داخلی پروازهای مسافری از 25 مه پس از یک وقفه دو ماه با توجه به کروناویروس ناشی مستند. برنامه ریزی شده بین المللی پروازهای مسافری هنوز هم به حالت تعلیق در هند.

"از آن آگاه است که هیچ پروازهای باید عمل به کلکته از دهلی و بمبئی و پونا, Nagpur, چنای & احمدآباد از 6 تا 19 ژوئیه سال 2020 یا تا بیشتر سفارش هر کدام که زودتر. ناراحتی ناشی از این است که پشیمان," کلکته فرودگاه گفت: در توییتر در روز شنبه.

با 22,771 تازه موارد در طول 24 ساعت Covid-19 شمارش آرا در هند افزایش یافت به 6,48,315 با عنوان بسیاری از 18,655 مرگ و میر. پس از افزایش مداوم تعداد بهبود افزایش یافته و به 3,94,226 و یک بیمار به مهاجرت داده های منتشر شده توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده نشان داد. "بنابراین در اطراف 60.80 درصد از بیماران بهبود یافته اند تا کنون" یک مقام رسمی گفت.

تامیل نادو تبدیل شده است و دوم دولت هند پس از ماهاراشترا به عبور از یک لاخ علامت گذاری به عنوان 4,329 مردم آزمایش مثبت برای این ویروس در 24 ساعت گذشته. دولت تعداد مرگ بیش از حد افزایش 64 و در حال حاضر در 1,385, دولت, داده ها نشان داد.

با توجه به شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) به عنوان بسیاری از 2,42,383 نمونههای آزمایش شده در سراسر کشور در روز جمعه. حداقل 95,40,132 تست های انجام شده تا کنون. در حالی که تعداد کل موارد در حدود 2.35 لاخ (2,35,433) کلی تعداد افرادی که درمان شده است تخلیه شده و یا مهاجرت است که به سرعت نزدیک شدن به 4 لاخ علامت گذاری (3,94,227). در ضمن مرگ و میر در 18,655.

در اینجا بالا coronavirus تحولات از سراسر کشور:

تازه 'باز کردن 2' دستورالعمل در J&K; اماکن مذهبی بسته باقی می ماند

دستورالعمل جدید تحت باز کردن 2.0 فاز به اجرا در جامو و کشمیر شنبه با دولت تصمیم گیری در برابر باز کردن اماکن مذهبی و موسسات آموزشی. اما آنها اجازه داده هتل به کار با ظرفیت کامل. خواهد بود وجود دارد هیچ بین دولت و بین منطقه جنبش به جز برای کسانی که حمل معتبر می گذرد در حالی که شب مقررات منع رفت و آمد از ساعت 10 تا 5 صبح خواهد در نیروی باقی می ماند تا سفارشات بیشتر.

تازه دستورالعمل های صادر شده در شب جمعه توسط J&K رئیس, منشی, B V R Subrahmanyam و قابل اجرا خواهند بود تا ژوئیه 31. دولت نیز صادر تازه طبقه بندی مناطق در "قرمز", "نارنجی" و "سبز" دسته برای سهولت در اجرای این دستورالعمل با هدف شامل گسترش Covid-19.

جدا از Bandipora تمام مناطق باقی مانده در کشمیر از جمله سرینگر و Ramban در جامو منطقه مشخص شده به عنوان "قرمز" مناطق همراه با Lakhanpur شهر کتهوا — دروازه ورود به جامو و کشمیر در مرز پنجاب. Bandipora و هفت ولسوالی دیگر در منطقه جامو طبقه بندی شده به عنوان "نارنجی" مناطق در حالی که Doda و Kishtwar همچنان در "سبز" منطقه.

بیش از 2.75 لاخ Covid-19 آزمون 17k در هر روز پس سریع آنتی ژن تست در دهلی نو آغاز شد

بیش از 45 درصد از بیش از 5.96 لاخ Covid آزمون در دهلی نو انجام شد در طی 16 روز پس از دولت شروع سریع-آنتی ژن روش تست در داخل و اطراف مهار مناطق از سرمایه های ملی. از آن پس در مجموع 2,75,396 از طریق آزمون RT-PCR (reverse transcription polymerase chain reaction) و سریع آنتی ژن به روش انجام شده در این شهرستان با حدود 17,000 آزمون در روز است.

از این حدود 1.5 لاخ افراد آزمایش شده اند از طریق سریع آنتی ژن کیت. تا ژوئن 18, 3,21,302 آزمون برای این بیماری انجام شد با استفاده از "گران اما استاندارد طلا" روش RT-PCR. تعداد تست های هر روز نیز شاهد حدود چهار برابر افزایش از 4,190 آزمون در روز در هفته اول ماه ژوئن به 15,863 آزمون در روز, در هفته گذشته است. روز جمعه به تنهایی بیش از 24,000 آزمون — 10,577 RT-PCR آزمایش و 13,588 سریع آنتی ژن تست انجام شده در این شهرستان افزایش قابل توجهی در تعداد از 6,538 آزمایشات انجام شده یک ماه پیش در ژوئن 3.

شاخص تورم مصرف کننده(M) مدعی ICMR ردیابی سریع COVID واکسن برای ساعت اعلام I-روز

از شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) در تلاش بود تا به سرعت مسیر تولید یک coronavirus واکسن به طوری که نخست وزیر نارندرا مودی می تواند اعلام استقلال در روز, شاخص تورم مصرف کننده(M) دبیر Sitaram Yechury گفت: در روز شنبه.

تصریح می کند که پیشرفت های علمی را نمی توان "موجود", Yechury در توئیتر خود نوشت: "یک واکسن می توان قاطع ترین رستگاری از این بیماری همه گیر. جهان در انتظار امن واکسن است که جهانی قابل دسترس است. اما...پیشرفت های علمی هرگز نمی تواند 'content'. وادار به توسعه یک واکسن بومی به عنوان یک درمان برای COVID-19 دور زدن همه سلامت و ایمنی هنجارها را اعلام PM مودی در روز استقلال مملو از وحشتناک انسانی هزینه ها."

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker,corona cases in india بیماران صبر کنید برای بازدید عموم OPD در GB شلوار بیمارستان در دهلی نو در روز جمعه.

آسام باز می شود پلاسما بانک اول اهدا دکتر که بهبود از Covid-19

این آسام دولت باز کرده پلاسما بانک در Gauhati کالج پزشکی بیمارستان (GMCH) برای درمان coronavirus بیماران. اولین اهدا کننده بود,,,, Dr Likhitesh پس از فارغ التحصیل دانشجوی پزشکی در GMCH که تا به حال آزمایش مثبت برای این بیماری در ماه مه بود و بعد از آن درمان می شود.

دولت بهداشت و رفاه خانواده وزیر Himanta Biswa سرما در زمان به توییتر برای بیان قدردانی خود را به دکتر Likhitesh برای اهدای پلاسما و به این تیم مشغول به کار در بانک. "خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن که ما شروع پلاسما بانک در GMCH. اولین نقاهت کمک کننده است پزشک خود را COVID-19 بیمار است. من قدردانی به دکتر Lithikesh برای اهدا پلاسما و برای این تیم که در حال کار بر روی این بانک است. من را تشویق درمان بیماران به جلو آمده و اهدا" او هنوز توییتی.

مگالایا دستور حکومت نظامی شروع آزمایش تصادفی در مرز منطقه

این مگالایا دولت تصمیم گرفته است برای تحمیل حکومت نظامی در بخش هایی از Ri Bhoi منطقه — که مرزهای آسام — با توجه به وضعیت حاکم در آن کشور همسایه. به عنوان هر یک از آزادی از دفتر منطقه بازپرس حکومت نظامی که به اجرا در آمد در روز جمعه خواهد بود و قابل اجرا به "مناطق از Tandu پل از طریق Byrnihat به Jorabat, Pilangkata, Maikhuli, Longkhuli & Umtytnga در ری Bhoi منطقه تا سفارشات بیشتر."

در همان زمان دولت همچنین برنامه ریزی برای انجام آزمایش تصادفی در این مناطق است. "این فقط بدانید که آیا وجود دارد هر جامعه انتقال در مناطق مجاور" مگالایا کمیسیون بهداشت و درمان و دبیر Sampath کومار گفت. در حال حاضر وجود دارد 22 فعال موارد در دولت است.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker,corona cases in india سلامت کارگر آماده می شود با PPE کیت قبل از آغاز وظیفه در یک Covid مرکز متصل با LNJP بیمارستان در دهلی نو در روز جمعه.

آروناچال پرادش سفارشات مستند در Itanagar سرمایه پیچیده

این آروناچال پرادش دولت امروز اعلام کرد در شش روز مستند در Itanagar سرمایه پیچیده است.

"Itanagar سرمایه پیچیده را تحت مستند از 6 جولای (دوشنبه) تا 12 ژوئیه (یکشنبه). دستورالعمل های دقیق و SOP برای انطباق صادر خواهد شد به زودی. #StayHomeStaySafe" وزیر Pema Khandu توییتی.

روز پنج شنبه دولت گزارش بالاترین آن روز تنها سنبله با 37 34نفر از آن گزارش شد از پیچیده است. در حال حاضر مجتمع پایتخت دارای بیشترین تعداد فعال مورد: 81.

تا کنون دولت گزارش 252 Covid موارد که 176 فعال هستند.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker,corona cases in india تست برای Covid در در, ماندالا, Anushakti نگر در بمبئی در روز جمعه.

تریپورا سوابق 93 جدید Covid موارد

با 93 تازه coronavirus موارد شناسایی شده در تریپورا دولت شمارش رز به 1,533 در روز شنبه. وجود دارد تنها 334 فعال موارد به عنوان 1,199 بیماران در حال حاضر بهبود یافت و مرخص شده.

روز جمعه وزیر Biplab کومار Deb در توئیتر خود نوشت: "هشدار. 93 نفر Covid-19 #مثبت امروز از 1325 نمونه های آزمایش. تعداد دفعات مشاهده شده شامل : Dhalai Dist : 24 غرب Dist: 17 Gomati Dist: 15 شمالی Dist: 13 Sepahijala Dist: 11 خوی, منطقه : 9 Unokoti Dist: 2 جنوبی Dist: 2 #TripuraCOVID19Count".

تریپورا را آزمایش کرده است 68,634 مردم تا حال حاضر. دولت گزارش کرده است تنها یک مصدوم تا کنون.

Mizoram به تعویق انداختن افتتاح مدارس برای 2020-21 جلسه علمی

این Mizoram دولت به تعویق افتاد و باز شدن مدارس برای 2020-21 جلسه آموزشی برای یک دوره نامحدود در تلاش برای جلوگیری از همه گیر یک وزیر گفت.

دولت قبلا تصمیم به باز کردن موسسات آموزشی برای زمان جلسه علمی از ژوئیه 15.

"ما نمی خواهد بود قادر به باز کردن مدارس در طول این ماه به عنوان اتحادیه وزارت امور کارگردانی تمام متحده برای باز کردن مراکز آموزشی و موسسات آموزشی تا تاریخ 31 ژوئیه با توجه به افزایش COVID-19 نفر در کشور" Mizoram وزیر آموزش و پرورش Lalchhandama Ralte بیان شد که توسط PTI در روز جمعه.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker,corona cases in india یک کارگر شوی دیوار جاما یک روز قبل از این مجموعه به بازگشایی در دهلی نو در روز شنبه.

گجرات سانتی متر بازديد سورات به ارزیابی اقدامات

نگران بیش از افزایش اخیر در ویروس موارد در Surat, Gujarat, وزیر Vijay Rupani و معاون وزیر Nitin پاتل در این شهرستان وارد شده در روز شنبه به بورس از آمادگی برای مقابله با این بیماری همه گیر.

Rupani و Patel, است که دولت, وزیر بهداشت, برنامه ریزی شده است برای برگزاری یک جلسه با منطقه جمع شهرستان مدنی رئیس و مقامات بهداشت به بورس از شیوع و مراحل گرفته شده برای جلوگیری از گسترش. نخست وزیر توسط رئیس, منشی, Anil Mukim و دبیر کل به وزیر K Kailasanathan.

احمدآباد: 26 جدید میکرو مهار مناطق شناسایی شده

این احمدآباد شهری شرکت کرده است شناسایی 26 جدید میکرو مهار مناطق در این شهر که بزرگترین coronavirus کانون در دولت PTI گزارش شده است.

بدن مدنی گفت که شدید درب-به-درب نظارت انجام خواهد شد برای شناسایی موارد جدید در این میکرو مهار مناطق که در آن جنبش از مردم محدود شده است. این تازه شناسایی مناطق در زمان تعدادی از میکرو مهار مناطق در این شهرستان به 84 که در آن حدود 35000 نفر زندگی می کنند.

"وجود دارد 60 موجود میکرو مهار مناطق در احمدآباد. پس از بحث های مفصل دو زمینه برداشته شد از این لیست و 26 زمینه های جدید اضافه شد و پس از تازه coronavirus موارد گزارش شده از وجود دارد" AMC گفت: در بیانیه صادر شده در اواخر روز جمعه.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker,corona cases in india سالن زیبایی کارکنان پوشیدن PPE در حالی که غذا به مشتریان در پونا.

سنبله در موارد تامیل نادو دولت تلاش می کند برای شکستن Covid زنجیره ای در مادورای

با دیدن شماره های هشدار دهنده های مادورای دولت با در نظر گرفتن هر مرحله ممکن است به شکستن عفونت های زنجیره ای. از آغاز ماه ژوئن شده است وجود دارد افزایش موارد در این شهرستان است. این تا حدی نسبت به تعداد موارد در چنای. همانطور که در منابع بسیاری از مردم تا به حال وارد این شهر از چنای بدون a valid E-تصویب اگر چه شرایط سخت در بین منطقه سفر در محل قرار داده شد.

صحبت کردن به Indianexpress.com ب چاندرا موهان به منطقهای نظارت افسر مادورای گفت: در بخش بهداشت و درمان است که در نظر گرفتن هر مرحله ممکن است به شکستن زنجیره ای. "از آنجا که از بسیج و فعال غربالگری ما می تواند تشخیص بیشتر و بیشتر موارد. تلاش است تا اوایل تشخیص و جداسازی آن اقدامات در حال حاضر در. تب درمانگاه راه اندازی شده اند در سراسر مناطق و مردم راه رفتن به خود را مورد ارزيابی قرار گرفت. این مستند کمک کرده است تا به سرعت پایین منحنی," او گفت:.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker,corona cases in india Covid بیماران در Shehnai سالن ضیافت در دهلی نو.

تا توسعه روستایی وزیر همسرش, تست مثبت برای Covid-19

اوتار پرادش توسعه روستایی وزیر راجندرا Pratap Singh (Moti سینگ) و همسرش بستری شد به Sanjay Gandhi تحصیلات تکمیلی موسسه علوم پزشکی پس از آزمایش مثبت برای این ویروس در جمعه PTI گزارش شده است.

وقتی پرسیده شد که در مورد سلامت خود سینگ به این خبرگزاری گفت: "من خوب است. من اومدم اینجا فقط در روز جمعه. من به دنبال خواهد داشت پزشکان توصیه."

PCMC corporator Datta عاقل می میرد از coronavirus

پیمپری- - چینچواد Municipal Corporation (PCMC) corporator سابق و رهبر مخالفان Datta عاقل تسلیم به Covid در اوایل صبح. او 48.

سه بار corporator تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس کشنده در ژوئن 25, با توجه به رسانه های محلی گزارش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب