McFeely: مینه سوتا شهر roiled توسط نژادپرستانه Facebook posts

یکی دیگر از برجسته کارآفرین محلی که دارای دو برگ ثبت نام دختران در مدارس ابتدایی است که به درخشش نور در نظرات

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399

یکی دیگر از برجسته کارآفرین محلی که دارای دو برگ ثبت نام دختران در مدارس ابتدایی است که به درخشش نور در نظرات و تاجر به نام عدالت اجتماعی است.

"من نمی تواند آرام در این" لسلی بری گفت. "ما یک وظیفه به صحبت کردن در مورد این چیزها و نه فقط اجازه دهید آنها را بروید. وقتی کسی با استفاده از این نوع کلمات ما به چیزی می گویند."

نظرات ارسال شده پنج شنبه, آوریل 30 تحت حساب بروس Huseth که صاحب آندروود Quik-Stop & Cafe در بزرگراه 210.

با شهرهای دوقلو هنوز roiling با تظاهرات و شورش در پاسخ به مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس kneeled در گردن او برای نزدیک به نه ساعت چند پست به نظر می رسد در Huseth حساب.

اول آغاز شد و با درخواست رئیس جمهوری "می آیند و کمک به ما در مینه سوتا" و در ادامه به استفاده از یک نژادی لکه دار کردن در برابر مردم سیاه و سفید در حالی که توصیف مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz.

بعد یکی دیگر از پست آغاز شد: "این 8 ساعت همسرم, سبک سگی دیوار بدون توپ ..." و از جمله یکی دیگر از لکه دار کردن. این پست به پایان رسید و با "... راه رفتن شما ضعیف democratics."

یک سوم پست بخوانید: "من دعا می کنم امشب که گارد ملی صادر شده است واقعی کارتریج و آنها انباشته. آنها را می توانید در refrigeratored تریلر از نیویورک به توده بدن در. این است که امریکا نه جهان سوم شهرستان است. این است که (expletive) نفرت انگیز برای دیدن خیلی نزدیک به صفحه اصلی....."

Huseth گاز ایستگاه فروشگاه و کافه محبوب توقف در این شهر در 10 کیلومتری فرگس فالز به عنوان یک "جامعه ایرانیان" توسط بری.

Huseth یک رهبر جامعه در آندروود که دارای جمعیت حدود 350. خود به کسب و کار در زمان اهدا تجهیزات و پول محلی باعث می شود. او دبیرستان را داوطلب trapshooting مربی بود و یک بار در آتش گروه ارشد.

پست جلب فوری آنلاین محکومیت بودند و در نهایت حذف شده اما نه قبل از تصاویر منتشر on Facebook.

کسی هشدار Otter Tail County Sheriff به دفتر پست و یک افسر بازدید با Huseth.

"این پست حذف شده بود قبل از تماس از دفتر ما. هیچ جرم و جنایت مرتکب شد بنابراین هیچ اقدام دیگری گرفته شده بود" کلانتر بری Fitzgibbons گفت.

عذرخواهی بعد از آن به نظر می رسد تحت Huseth حساب درخواست بخشش و سرزنش نژادپرستانه پست در الکل.

"من مست و بسیار ناراحت به عنوان من تماشا پوشش اخبار در مورد شورش و غارت در شهرهای دوقلو و نا امید چگونه مقامات دولتی قادر به کنترل وضعیت" پست گفت. "در صبح من دریافت یک متن از یک دوست در مورد نظرات من. من حتی به یاد داشته باشید بیشتر از آن و یا من متوجه شدم که کلمات من استفاده می شود."

Huseth همچنین نوشت: "لطفا من را قبول عذرخواهی و ببخشید من یک نژادپرست است."

رسیده از طریق تلفن در چهارشنبه Huseth شد گریزان وقتی پرسیده شد که به طور مستقیم در مورد این پست.

"من نمی تواند به یاد بیاورید که در حال حاضر او گفت:" وقتی پرسیده شد که به طور کلی در مورد ساخت پست. "ما در حال تلاش برای کشف کردن چه خبر است."

Huseth نشان داده شده حساب او ممکن است شده ام هک شده بود اما دوباره گریزان وقتی پرسید که آیا او نوشت: عذرخواهی پست. او گفت که او نمی توان گفت آنچه در نوشته های او نوشت.

وقتی پرسیده شد که آیا به طور خاص او نوشت: این پست که شامل نژادی تهمت و ستون بدن در یخچال تریلر Huseth گفت: "من نمی توانم اظهار نظر در مورد آنها را در این زمان" و آویزان است.

آندروود سرپرست منطقه مدرسه دیو Kuehn گفت: در یک ایمیل که منطقه روابط تجاری با Huseth لغو شده است.

Kuehn گفت: تنها رابطه قراردادی یک قرارداد کوچک به ارائه برف حذف خدمات که Huseth داوطلبانه کاهش یافته است در هنگام تماس با منطقه مورد پست.

Kuehn گفت: این منطقه تا به حال غیر رسمی دیگر روابط کسب و کار با او مانند خرید سوخت برای وسایل نقلیه منطقه و خرید مواد غذایی به منطقه, حوادث و کسانی که غیر رسمی روابط کسب و کار نیز هست.

"منطقه مدرسه ساخته شده بود آگاه روز گذشته از این بسیار نامناسب نژادپرستانه رسانه های اجتماعی پست های محلی صاحب کسب و کار. منطقه مدرسه نمی کند در هر راه حمایت چشم پوشی و یا موافقت با محتوای آن پست. ... پس از این منطقه ساخته شده بود آگاه از این پست منطقه است و دیگر هیچ قراردادی یا روابط تجاری با این فرد و یا کسب و کار" Kuehn نوشت.

بری شده است بی امان در Facebook از او آموخته شده از پست ها بیش از آخر هفته. او صاحب زندگی خوب, Inc., خانه بهداشت شرکت است که در درجه اول با این نسخهها کار با افراد معلول. او نوشت که آندروود نباید "رفت و برگشت این زیر فرش."

"هنگامی که شما او را در زمانی که او پیاده روی را از طریق خط خود را در فروشگاه در بانک در رستوران خود اجازه دهید او را می دانم که شما او را تشخیص دهد. احساس رایگان برای امتناع از خدمت به او و اگر شما به عنوان خشم به من. و شاید به سادگی از او بپرسید که چرا. چرا او بندر بسیار نفرت مردم از دیگر نژاد ؟ چرا او نوشتن این کلمات و این افکار ؟ از او بخواهید اگر او فکر می کند که راه بهتری وجود دارد زندگی می کنند و اگر او می خواهم احتمالا مایل به آغوش عشق و نور به جای نفرت و ترس" بری نوشت.

در یک مصاحبه تلفنی بری گفت: او در زمان Huseth پست ها شخصا پس دختر خود را به او و به خاطر او با این نسخهها کار با تکامل افراد معلول.

"از آن رو به پایان است و شما باید برای شروع به فراخوانی این را" بری گفت. "اگر کسی می دانید با استفاده از این کلمات کسی در خانواده شما کسی در یک کسب و کار چیزی می گویند. به آنها بگویید که برای جلوگیری از استفاده از این کلمات. وجود دارد هیچ دلیلی برای سکوت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب