بهترین راه برای دریافت بورسیه چیه؟

شرایط مختلفی برای اخذ بورسیه تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی می تواند از طریق نوشتن مقاله باشد. در مقطع کارشناسی،

توسط NEWSMINERAL در 23 مهر 1399

شرایط مختلفی برای اخذ بورسیه تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی می تواند از طریق نوشتن مقاله باشد. در مقطع کارشناسی، مهمترین نکته برای دریافت بورسیه تحصیلی نمره زبان و معدل دیپلم است. از طرف دیگر، بسیاری از دانشجویان به دنبال بورسیه و برنامه های کاربردی هستند. در این بین، نوشتن مقاله برای بورسیه تحصیلی در آموزش عالی علاوه بر نمره معتبر آزمون زبان و معدل سال تحصیلی گذشته، داشتن مقاله علمی می تواند شانس دریافت بورسیه تحصیلی را افزایش دهد.


بورسیه تحصیلی به دوره های تحقیقاتی در دوره های دکتری و فوق دکترا در اکثر دانشگاه های معتبر دنیا اعطا می شود، بنابراین داشتن مقالات ISI در مجلات معتبر کمک زیادی به گرفتن بورسیه می کند. مراحل زیر مراحل نوشتن یک مقاله علمی است. پیشینه تحقیق برای مقاله ISI را بیابید


برای نوشتن مقاله برای بورسیه تحصیلی، ابتدا باید با مراجعه به فرصت های علمی موجود با زمینه تحقیقاتی موجود در دانشگاه ها آشنا شوید. http://projedoni.com/writing-an-article-for-a-scholarship/ تعدادی از فرصت های آکادمیک، رشته تحقیق به طور مستقیم اعلام می شود و در تعدادی دیگر از بورسیه های تحصیلی، باید زمینه تحقیقاتی مورد علاقه در آن مرکز علمی را با بررسی سوابق علمی اساتید دانشگاه پیدا کرد.


چگونه می توان برای پذیرش در دانشگاه های کانادا مقاله نوشت؟


پروژه دونی یکی از موسسات انجام مقاله است. برای اینکه بتوانید از امتیازات مقاله برای پذیرش در دانشگاه های کانادا استفاده کنید، باید این کار را مطابق اصول کانادا انجام دهید. زیرا این مقالات باید دارای ویژگی های خاصی باشند و هر یک از آنها اصول خاص خود را بر اساس شرایط دانشگاه ها ارائه می دهند. بنابراین بهتر است دانشگاه خود را از قبل انتخاب کنید و مقالات علمی خود را بر اساس ساختار آن دانشگاه و مطابق با ادبیات تحقیقاتی دانشگاه مورد نظر خود بنویسید.


بهترین راه برای نوشتن مقاله برای بورسیه


به طور کلی، مقالاتی که در مجلات ISI منتشر شده اند و دارای دستاوردهای علمی خوبی هستند و می توان نتایج را ارزیابی کرد، مقالات ارزشمندی برای بورسیه تحصیلی در دانشگاه های کانادا محسوب می شوند. در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد، یکی از راه های اخذ بورسیه تحصیلی که بسیار ساده و سریع نیز است. ارائه مقالات علمی ارزشمند به دانشگاه مورد نظر است. بنابراین اگر به دنبال یک راه ساده و سریع برای گرفتن بورسیه تحصیلی به دانشگاه کانادا در مقطع تحصیلات تکمیلی هستید، حتماً همین حالا به فکر نوشتن مقالات علمی سطح بالا باشید.


چطوری مقاله بنویسیم؟


به طور کلی، تمام دانشگاه های برتر جهان به مقالات علمی و پژوهشی برای بورسیه دانشجویان اهمیت زیادی می دهند. هنگامی که دانشجویان رزومه کاری خود را به دانشگاه ارائه می دهند، آنچه دانشگاه بیشتر به آن توجه می کند تعداد مقالات علمی و ارزش آنها است. زیرا دانشگاه ها به دنبال دانشجویانی هستند که به کارهای تحقیقاتی علاقه مند هستند و در زمینه و تخصص خود نوآوری دارند. در نتیجه، اهمیت مقالات علمی برای دانشگاه ها زیاد است. اما برای کانادا و دانشگاه های آن نیز باید این مسئله مهم را جدی بگیرید و سعی کنید مقاله ای را که به منظور بورسیه دانشگاه کانادا می نویسید مطابق با نیازها و خواسته های دانشگاه مورد نظر تهیه کنید. آنچه شما باید در این مقالات جدی بگیرید، خلاقیت و استفاده از مدل های ریاضی است که می تواند به طور دقیق ارزیابی شود.


مجله مناسب و معتبری را انتخاب کنید


ژورنال شما باید به دقت بررسی و به ISI پیوند داده شود (بنابراین اطلاعات کار شما در یک پایگاه داده معتبر ذکر می شود). شما باید سعی کنید تا آنجا که ممکن است تأثیرگذار باشید، اما اگر مقاله برای بورسیه شما یک مطالعه منطقه ای است که مثلاً فقط مربوط به انگلستان است و چاپ آن در یک ژورنال بین المللی دشوار است، این را بخاطر داشته باشید.


 


سرانجام، قدردانی رسمی که مقاله شما دریافت می کند، معیار موفقیت آن است. بنابراین مجله ای را انتخاب کنید که خوانندگان آن افرادی هستند که می خواهند اطلاعاتی درباره کار شما ذکر کنند.



 


انتخاب ژورنالی که علاقه مند به انتشار مقاله شما باشد بسیار مهم است.


 


اولین قدم در انتخاب ژورنال می تواند بررسی افرادی باشد که به آنها مراجعه کرده اید (نویسندگان منابع مورد استفاده در کار تحقیق) و اینکه در کدام مجله علمی مقالات خود را منتشر می کنند.


 


همچنین، به صفحه اصلی ژورنال نگاهی بیندازید و ببینید آیا با رشته شما متناسب است یا خیر، و آیا آنها خلاصه ای از مقالات شما یا کل کار را منتشر می کنند


 


ملاحظات دیگری که می توانید در نظر بگیرید عبارتند از: آیا مجله تصاویر رنگی رایگان را به صورت آنلاین ارائه می دهد یا خیر؟ آیا باید هزینه صفحه را پرداخت کنید؟ آیا مجله دسترسی رایگان دارد یا خیر؟ یا می توانید اطلاعات و داده ها را ارائه دهید؟ نوار کناری بارگذاری شود؟ و معمولاً چه مدت طول می کشد تا مقالات شما در این ژورنال منتشر شود؟


 


آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن