درهم نگه داشتن خود را آماده در مورد IPL می آید خواستار

گمانه زنی ها که در حال حاضر به حالت تعلیق در لیگ برگزار می شود در امارات متحده عربی با توجه به افزایش COVID-19

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

گمانه زنی ها که در حال حاضر به حالت تعلیق در لیگ برگزار می شود در امارات متحده عربی با توجه به افزایش COVID-19 نفر در هندوستان, Dubai Sports City سر کریکت و حوادث سلمان حنیف می گوید: "نگه داشتن این امکانات آماده برای چنین یک احتمال است.

IPL است که با هدف تامین امنیت سپتامبر-اکتبر پنجره که آن را فقط ممکن است گرفتن وجود دارد بسیار زیاد عدم قطعیت در اطراف سرنوشت اکتبر 18 به 15 نوامبر T20 جام جهانی در استرالیا.

صحبت به 'ایسنا'حنیف گفت: شهر ورزشی دبی که شامل دبی, ورزشگاه بین المللی و دیوان بین المللی آکادمی آماده است تا به عنوان یک پتانسیل برگزاری این glitzy T20 لیگ.

"این ورزشگاه با نه ویکت در بالا در مورد تعداد زیادی از مسابقات باید جایگزین شود در عرض کوچکتر قاب زمان. ما نمی خواهد برنامه ریزی هر بازی وجود دارد به نگه داشتن درها نسیم" گفت: حنیف.

امارات متحده عربی به ثبت بیش از 50,000 موارد و بیش از 300 مرگ و میر به دلیل همه گیر مرگبار پرتاب شده است که جهان را به درهم و برهمی است. هند را مورد شمارش از سوی دیگر عبور کرده 10 لاخ علامت, از جمله بیش از 25 ، 000 مرگ و میر.

BCCI جمهور Sourav Ganguly است تصریح کرد در موارد متعدد است که او مشتاق است تا اطمینان حاصل شود که IPL می کند را در این سال حتی اگر آن را باید در خارج از کشور. ICC است که انتظار می رود را به یک تماس در سرنوشت T20 جام جهانی هفته آینده.

اگر IPL می کند دریافت سپتامبر-اکتبر پنجره برای خود هشت فرانچایز می خواهم بازیکنان خود را به زمین در اینجا کمی زود به اطمینان حاصل شود برخی از تمرین برای بازیکنان است.

هند cricketers محدود شده است به بیشتر خانه های خود را از ماه مارس به دلیل ملی مستند و تنها به تازگی به برخی از آنها آغاز شده فردی خالص عمل.

"تمرین و امکانات در حال رفتن هرگز به یک مشکل که ما میزبانی چند تیم حوادث قبل از. در ICC پیچیده به تنهایی وجود دارد 38 درها - گسترش بیش از دو بیضی زمینه شبیه سازی چمن درها و همچنین به عنوان دولت از هنر و امکانات داخلی در مورد آنها می خواهند به ضرب و شتم گرما" حنیف گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب