Usha پسر Vignesh نگاهی به دیدارهای

هاکی افسانه Dhyan Chand پسر Ashok Kumar برداشت خود را پدر ورزش و برنده یک برنز المپیک در شهر مونیخ در سال 1972

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399

هاکی افسانه Dhyan Chand پسر Ashok Kumar برداشت خود را پدر ورزش و برنده یک برنز المپیک در شهر مونیخ در سال 1972. و دو و میدانی بزرگ Milkha سینگ پسر Jeev رفت و تبدیل به هند یکی از بهترین گلف بازان.

همچنین بخوانید: این بازی می توانید صبر کنید می گوید: P. T. Usha

سالها پیش که P. T. Usha دیدم پسر کوچک او Vignesh Ujjwal در حال اجرا در اطراف با بهار او احساس که او را تبدیل به یک ورزشکار خوب. Ujjwal نشان داد اوایل وعده برنده شدن 100 و 200 متر مدال طلا در مدرسه بود اما او هرگز جدی مورد پیگیری و زمینه است.

"هنگامی که ما او را اجرا و آزمایش او را به خوبی انجام داد. اما او را نشان نمی دهد منافع زیادی در دو و میدانی ، من دوست داشتم اگر او تا به حال گرفته تا دو و میدانی اما ما نمی خواهیم به او فشار," نشان داد Usha در یک چت با هندو.

وجود دارد مهم مشاوره برای پدر و مادر در اینجا. با وجود اینکه یکی از هندوستان بزرگترین ورزشکاران مان احساس کردند که هل دادن پسر به ورزش بود و نه مناسب.

فوتبال لینک

"او نشان داد که او می تواند خوب در فوتبال است. هنگامی که او پیوست پزشکی کالج او یک مهاجم است. تنها پس از آن ما متوجه شدم که چقدر او را دوست داشت بازی" گفت: Usha.

Ujjwal, 27, یک پزشک, و آن را روشن است که او نمی خواهد رسیدن به اوج مادرش زمانی که او حکومت آسیا در 80s و آمد بسیار نزدیک به المپیک مدال در لس آنجلس 1984.

اما مرد جوان است که به آرامی برگشت به ورزش در راه خود را. چند روز پیش Ujjawal دست آورده و بین المللی المپیک دیپلم در پزشکی ورزشی با تمایز است. دو سال دوره آنلاین اجرا شده توسط کمیته بین المللی المپیک را به کمیسیون پزشکی می تواند او را ببیند تحصیل ورزشکاران از نزدیک در آینده نزدیک.

"پزشکی ورزشی" متفاوت از دیگر شاخه های پزشکی از آن بسیار وسیع و از آن چیزی است که من بسیار علاقه مند در گفت Ujjwal. "فرصت های گسترده شما می توانید پیوستن به یک باشگاه به عنوان دکتر و یا فیزیولوژیکی و یا شما می توانید رفتن به خارج از کشور. یا شما همیشه می توانید انجام تحقیقات است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن