دلوت به نظر می رسد به سرمایه گذاری حدود 10.8 میلیون به ساحل تا Lakewalk, shoreline اما عضو شورای شهر بیان هزینه نگرانی

کانال پارک به مراتب بزرگتر از دو پروژه نیاز به سرمایه گذاری تا حدود 10.15 میلیون در امتداد کانال پارک lakefron

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399

کانال پارک

به مراتب بزرگتر از دو پروژه نیاز به سرمایه گذاری تا حدود 10.15 میلیون در امتداد کانال پارک lakefront. این امر شامل armoring ساحل با سنگ سنگین تر و جایگزینی حدود 2000 پا از طوفان آسیب دیده Lakewalk از جمله هر دو آسفالت مسیر و مرور.

این پروژه را تکمیل مرحله سوم از 20 میلیون دلار تلاش برای تعمیر Lakewalk با کمک دولت فدرال و کمک به فاجعه. این شهرستان خواهد بود سمت چپ به تحمل حدود 4.2 میلیون دلار از آن هزینه و یا حدود 21 درصد از کل. که سهم بیشتری از این شهر پیش بینی کرده بود که در آن گنجانده شده بود حدود 2.5 میلیون دلار را شامل می شود در آن مطابق با برنامه کار می کنند.

هزینه پیوند برای این جمع بزرگتر و خدماتی که بدهی می تواند تحت پوشش کمتر از 1% افزایش در این شهر مالیات بر املاک, مالیات گفت: بودجه شهرستان مدیر جنیفر کارلسون در یک پنج شنبه شب شورای اسلامی دستور کار جلسه نشست.

اما عضو شورای درک Medved پیشنهاد کار قرار داده می شود تا زمانی که روز بهتر و گفت: "من فکر می کنم آن را بسیار غیر منطقی زمان در ذهن من به درخواست جامعه برای افزایش مالیات که آیا آن 1 درصد یا نیم درصد است. بنابراین من خواهد بود رای گیری در برابر این."

نوح Schuchman, Duluth, رئیس اداری افسر گفت که در حالی که او قدردانی Medved نگرانی "اگر این کار انجام نشده است ، Lakewalk ادامه خواهد داد به ساییده شدن به دریاچه سوپریور و آن را دیگر یک مقصد توریستی. این سومین مرحله از بازسازی طولانی پروژه که در شهرستان و دولت فدرال قرار گرفته اند و دولت فدرال پرداخت می شود برای اکثریت قریب به اتفاق آن است. اگر شورا بخواهد به جدول این مورد و پس از آن ما حرکت رو به جلو در تاریخ بعد که به احتمال زیاد به این معنی است که این پروژه خواهد شد به پایان رسید در زمان پایان ساخت و ساز در سال 2020 به این معنی که آن را خونریزی به 2021 فصل گردشگری و تاثیر گردشگری در تابستان آینده در یک زمان کاملا رک و پوست کنده است که ما در حال رفتن بود قادر به پرداخت هزینه به تاثیر گردشگری است."

Medved ارائه یک جایگزین برای افزایش مالیات.

"به جای درخواست جامعه برای وضع مالیات افزایش می نگاه کنیم و یا در نظر گرفتن فروش شهرستان دارایی چه می شود که یک زمین گلف و یا هر چیزی که ممکن است برای تولید سود مالی برای شهرستان؟"

Schuchman پاسخ داد: "این است که قطعا چیزی است که ما به دنبال در. ما پیشنهادی را بر روی زمین در ارتباط با هر دو Lester پارک و انگار زمین گلف."

اما Schuchman گفت: "چیزی که مهم است به تماس در این نقطه است که یک زمین فروش یا فروش اموال یا دارایی فروش توسط شهر چیزی است که نمی تواند به سرعت انجام می شود. آن را قطعا نمی تواند انجام شود توسط سهشنبه و نه در راه است که ما می توانید استفاده کنید که ما می توانید استفاده از آن برای تعادل در هزینه های این پروژه و اتصال مرتبط با آن است."

این شورا را تا هر زمانی که آن دیدار در 7 p. m. روز شنبه.

لیکوود

دیگر کوچکتر پروژه خواهد ثبات در حدود 355 پا از فرسایش خط ساحلی پشت لیکوود آب تصفيه در هزینه $604,750 به جای آواره revetment سنگ با سنگین تر زره پوش سنگ و تعمیرات به دو طوفان فاضلاب outflows.

به سازمان مدیریت اضطراری فدرال را پوشش 75 ٪ از هزینه است که کار ترک شهرستان به پرداخت حدود $151,000.

Veit & Co. Inc. ارائه پیشنهاد کم برای هر دو پروژه در آینده به خوبی زیر مهندسین تخمین می زند. پیشنهاد برای کانال پارک کار ضرب و شتم پیش بینی بهتر از $6 میلیون و کار در پشت لیکوود آب تصفيه پیشنهاد شد برای یک قیمت نزدیک به 40% زیر در اصل پیش بینی شده هزینه $979,950.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن