مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: فلوریدا, کنوانسیون, رویداد پس از لغو coronavirus سنبله

واشنگتن در 23 ژوئیه (العالم) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه, جولای 23, گفت که او د

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

واشنگتن در 23 ژوئیه (العالم) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه, جولای 23, گفت که او دیگر نمی خواهد در برگزاری یک گردهمایی بزرگ در فلوریدا در ماه اوت به قبول حزب جمهوری خواه نامزدی, پس از افزایش coronavirus موارد در دولت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر تا به حال به حرکت بخشی از کنوانسیون از کارولینای شمالی به فلوریدا به دلیل محدودیت در جمع آوری و با توجه به این ویروس است. او گفت که زمان مناسب برای برگزاری یک تجمع بزرگ.

"زمان برای این رویداد درست نیست" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید نشست خبری. "این درست نیست که حق با چه چیزی اتفاق افتاده است به تازگی شعله ور در فلوریدا. به کنوانسیون این زمان مناسب نیست."

او گفت که او دستور داد دستیاران خود را برای لغو رویداد "برای حفاظت از مردم آمریکا."

نمایندگان جمهوری خواه خواهد بود هنوز جلسه ای در Charlotte, North Carolina, اصلی محل برگزاری این کنوانسیون در آغاز هفته Aug. 24 تهمت گفت.

وی افزود: او هنوز به کنوانسیون گفتار اما "در فرم های مختلف" و گفت كه قصد دارد برای به اصطلاح "telerallies" در طول هفته.

مغلوب ساختن پیشی جستن است که انتظار می رود به نامزد حزب دموکرات جو بایدن در یک Nov. 3 انتخابات منتقل شده بود این رویداد از شارلوت به جکسون ویل فلوریدا پس از کارولینای شمالی فرماندار حاضر به تضمین تهمت می تواند برگزاری یک رویداد بزرگ در کشور است.

مغلوب ساختن پیشی جستن کرد و گفت: در حال حاضر اطلاع فرماندار فلوریدا ران DeSantis از تصمیم گیری است که می آید به عنوان ایالات متحده هایش با تعداد زیادی از جدید COVID-19 موارد خارج از شمال منطقه سخت ترین ضربه در اوایل ماه از وقوع.

فلوریدا است که در حال حاضر در میان کشورهای با بالاترین تعداد coronavirus موارد و بیشتر دیده می شود تقریبا 390,000 موارد از ویروس و بیش از 5600 مرگ و میر با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن.

(گزارش شده توسط سیمون لوئیس ویرایش توسط کریس ریس و لیزا Shumaker)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب