ضد دوپینگ جلسات به طور آنلاین انجام شده میان COVID-19 مستند: ندا مدیر کل

دهلی نو ملی مبارزه با دوپینگ آژانس (ندا) مدیر کل Navin Agarwal روز چهارشنبه گفت: بدن انجام خواهد شد و خود انضب

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

دهلی نو ملی مبارزه با دوپینگ آژانس (ندا) مدیر کل Navin Agarwal روز چهارشنبه گفت: بدن انجام خواهد شد و خود انضباطی جلسات آنلاین از روز جمعه با وجود این بسیاری از چالش های لجستیکی برای اطمینان از موارد نمی شمع تا با توجه به ملی مستند.

ندا جلسات نشده اند با در نظر گرفتن محل با توجه به این مستند شامل COVID-19 بیماری همه گیر.

"درست است که ما شروع خواهد شد با ما آنلاین از جلسات ممکن است 8. هر دو ضد دوپینگ انضباطی پنل (ADDP) و مبارزه با دوپینگ درخواست پنل (ADAP) جلسات انجام خواهد شد برای مواردی که در انتظار" Agarwal گفت: توافق هسته ای در یک مصاحبه.

"سال گذشته آنها (ADDP و ADAP) انجام یک کار قابل توجه و دفع کردن بسیاری از موارد که اتفاق افتاده است پیش از آن در تاریخ NADA. پانل های ما دفع کردن 180 موارد است که یک رکورد برای این سازمان داشتند."

Agarwal اذعان کرد که گام بی سابقه ای را که باید سهم خود را از عملیاتی زحمتی.

مثال متناقض و یا در دسترس نیست اینترنت به عنوان یکی از آنها Agarwal گفت: ورزشکاران مجاز به شرکت از طریق تماس های صوتی به اطمینان حاصل شود که همه چیز را می توان موفق هموار.

"ما درک می کنیم که ورزشکار نیاز به (اینترنت) امکانات در صفحه اصلی به صورت جلسات. من می دانم که محدودیت وجود دارد. ما در حال کار بر روی آن و ترتیبات ساخته شده در سطح ما.

"آن را تنها می تواند انجام شود در دسترس بودن یک ورزشکار را از طریق صوتی و یا تصویری. من می دانم که در مناطق روستایی پهنای باند اینترنت می تواند یک موضوع یا شبکه ما در حال بازی حتی با یک ضبط صوت یا یک کنفرانس تلفنی," او توضیح داد.

ندا قبلا اذعان کرد که تست دشوار شده است به دلیل مستند. آگاروال گفت: تلاش ها برای ساده کردن فرآیند.

"ما در حال درخواست وزارت به دانشگاه در NIS پاتیالا و ورزشی اقتدار هند (SAI) بنگالور بسته و منع ورود و یا خروج هر خارجی به عنوان در هر دستورالعمل دولت.

"بنابراین ما در حال بدست گرفتن این با وزارت و می خواهم بدانم که آیا ما پیش بینی افسران کنترل (DCOs) اجازه خواهد داشت در داخل دانشگاه برای تست موضوع را به همه گواهی عدم سوء پیشینه," او گفت:.

DCOs

آگاروال گفت: یکی دیگر از جنبه های این کار این است که سلامت DCOs.

"...ما باید اطمینان حاصل شود که DCOs باید هر COVID-19 علائم و (آنها را) در تماس با بیماران در 14 روز گذشته" او گفت:.

"این چیزی است که مدیریت نگران مراکز آموزشی انجام خواهد شد. متوسط چک از هر کسی که وارد کردن از خارج از دانشگاه باید یک مشکل نیست.

"ما DCOs در حال حاضر توصیه شده است به دنبال اجتماعی فاصله هنجارهای حفظ فاصله 2 متر از ورزشکار و استفاده از ماسک و دستکش و sanitisers," او اضافه شده است.

آگاروال گفت: این تست می توانید رزومه هنگامی که اردوگاه ملی آغاز خواهد شد. وزیر ورزش Kiren Rijiju گفته است که تلاش در به دست آوردن آنها را دوباره آغاز تا پایان این ماه است.

و چه اتفاقی می افتد به جمع آوری نمونه ها در غیاب یک WADA-آزمایشگاه معتبر در کشور و بسیاری از محدودیت در پروازهای خارج از کشور که ممکن است در این راه از ارسال آنها به آزمایشگاه oustide?

"محموله پروازهای هنوز هم بسیار زیاد پس از ارسال نمونه ها (به دوحه و یا بلژیک labs) برای تست است نه یک مسئله" Agarwal پاسخ داد.

"...اما آن نیز بستگی دارد که در آن از نمونه جمع آوری شده و همچنین در پیک آژانس که ارائه می شود نمونه. ما باید برای پیدا کردن در دسترس بودن از پرواز به عنوان زمان بندی بسیار مهم است.

"آن را برای رسیدن به مقصد در مدت زمان محدود قاب," او توضیح داد.

ندا برنامه

در میان دیگر تحولات Agarwal گفت: ندا نیز آماده است با آن برنامه که می تواند در مفید آمده است در آموزش ورزشکاران در خطرات دوپینگ نقض.

"...ما به زودی راه اندازی ندا برنامه که از طریق آن مبارزه با دوپینگ آگاهی در دسترس خواهد بود.

"ما خواهد بود همچنین تولید گواهی برای ورزشکاران و مربیان و پدر و مادر که با موفقیت این دوره همراه با پاسخ دادن به پرسشنامه" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن