لشکر regroups در دره به عنوان جبهه مقاومت

نوشته شده توسط مسعود Bashaarat | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 4:57:12 am مقامات امنیت

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط مسعود Bashaarat | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 4:57:12 am
Lashkar regroups in Valley as The Resistance Front مقامات امنیتی می گویند که ستیزه جویان ساز و برگ است که یک مقابل Lashkar-e-Toiba کار همراه با دیگر لباس های نظامی و جدید است و تنها در نام آن است. (عکس)

در ماه اکتبر سال گذشته یک نارنجک پرتاب در یک خیابان بازار در شهرستان سرینگر انفجار زخمی شدن چند فروشندگان. ناشناخته های شبه نظامی در جبهه مقاومت (کننده آن), مسئولیت, اما سازمان های امنیتی سطل آشغال آن به عنوان "قانون miscreants" به زور خاموش شدن در دره.

شش ماه بعد کمتر شناخته شده ساز و برگ است که مصرف به centrestage از ستیزه جویی در کشمیر با دخالت خود را در برخوردهای اخیر که منجر به آسیب های سنگین به ارتش و نیروهای شبه نظامی. مسوولان امنیتی می گویند این ساز و برگ نظامی است که یک مقابل Lashkar-e-Toiba کار همراه با دیگر لباس های نظامی و جدید است و تنها در نام آن است.

"پس از abrogation جامو کشمیر ویژه وضعیت پاکستان تحت فشار برای انجام کاری از آن حوزه در کشمیر. پس از آن تصمیم به افزایش زمین از ستیزه جویی در کشمیر" یک مقام ارشد پلیس و یک متخصص در عملیات های ضد شورشی گفت: هند اکسپرس. "اما با FATF (Financial Action Task Force) جدول زمانی در پشت ذهن خود را تصمیم گرفته است به بازیگران جدید ساز و برگ نظامی که سکولار است و در آن نام" او گفت:.

افسر پلیس ادعا کننده آن است که یک نام جدید داده شده توسط پاکستان به Lashkar-e-Toiba. "لشکر و جیش-e-محمد تا به حال مفهوم مذهبی و پاکستان نمی خواهم که" او گفت:. "آنها می خواستند به secularise کشمیر ستیزه جویی و آن را به نظر می رسد بومی. از این رو آنها تصمیم گرفتند برای 'مقاومت' — است که برخی ارز را در سیاست جهانی — در نام آن است."

اولین نشانه از کننده آن در حال ظهور به عنوان یک گروه شبه نظامی بودند قابل مشاهده زمانی که J-K پلیس گران یک ماژول از بیش از زمین کارگران (OGWs) در Sopore – شهر قوی بود لشکر پایه در دره قبل از آن را به همراه داشت و موقعیت خود را به حزب و جیش-e-محمد و Kupwara. پلیس بازیافت کش از اسلحه و مهمات ریخته شده توسط شبه نظامیان در نزدیکی خط کنترل (LoC) در Keran. بازداشت OGWs نشان داد آنها "استخدام جوانان برای لباس جدید".

به سختی دو هفته بعد Keran شاهد برای اولین بار عمده جنگ با تفنگ یا تپانچه در چند سال. در شدید دست به دست به اسلحه نبرد پنج کننده آن شبه نظامیان کشته شدند, اما نه قبل از آنها از بین برود کل تیم از نیروهای ویژه ارتش – پنج commandoes از نخبگان Para واحد.

یک هفته بعد کننده آن شبه نظامیان را هدف قرار یک شبه نظامی خودرو در Sopore قتل سه مرکزی ذخیره Police Force (CRPF) پرسنل و زخمی شدن دو. از کننده آن در آن تلگرام کانال همچنین ادعا کرد که این دو طالب در Handwara بودند وابسته به آن است. چهار پرسنل ارتش از جمله یک سرهنگ و یک سرگرد و یک افسر پلیس کشته شد, در تیراندازی.

منابع پلیس می گویند در حالی که آسیب های سنگین به ارتش و نیروهای شبه نظامی در گذشته یک ماه می تواند تصادفی استخدام از ساز و برگ نظامی بسیار آموزش دیده و جنگ سخت.

"بر خلاف شبه نظامیان محلی که هیچ آموزش این شبه نظامیان به نظر می رسد که آموزش دیده ، تا آنجا که ما می دانیم آنها آموزش دیده برای حداقل شش ماه قبل از القاء" یکی دیگر از افسر پلیس گفت:. "این لباس را به صورت ترکیبی از هر دو محلی و نظامیان خارجی به طوری که آن را به نظر می رسد بومی. این قسمت تعجب آور است که شبه نظامیان محلی نیز به خوبی آموزش دیده در پاکستان" این افسر گفت.

منابع گفت: اکثر شبه نظامیان محلی در ارتباط با کننده آن عبور کرده اند به پاکستان از طریق Wagah مرز در یک ویزای معتبر برای آموزش. در یک سال 2018 گزارش محرمانه J-K پلیس توصیه کرده بود که جوانان قصد بازدید پاکستان باید ملزم به دریافت گواهی ترخیص از پلیس.

"برای چند سال در حال حاضر و به خصوص پس از سال 2016 یک روند جدید در استخدام تروریستی پدید آمده و جوانان محلی در حال ارسال به پاکستان در اسناد معتبر, جایی که آنها در حال آموزش دیده در اردوگاه های تروریستی و سپس ارسال می شود یا از طریق همان مسیر و یا نفوذ همراه با یک گروه از تروریست ها از طریق LoC (خط کنترل)," 2018 گزارش بخوانید.

منابع پلیس گفت: در حالی که کننده آن است و مقابل Lashkar-e-Toiba آن است که کار به طور مشترک با دیگر لباس های نظامی در دره.

"در زمین آنها (همه لباس های نظامی) یکی هستند. حتی آق (انصار Ghazwatul عقبی) – یک حزب جدایی طلب که مدیون وفاداری به AQIS (القاعده در قاره) – به خاک سپرده تبر و پیوست آنها" یک مقام امنیتی گفت. "اما با حزب شماری از آن است که احتمال دارد که کننده آن یا لشکر هر آنچه که شما آن را تماس, را centrestage" یک سوم افسر پلیس گفت:.

منابع پلیس گفت: پاکستان نیز بانکی خود را در "تغییر در نظر بین المللی درباره تروریسم" پس از آمریکا و طالبان به توافق در افغانستان است.

"در افغانستان آنها (پاکستان) عملا bailed ایالات متحده است. آنها امید ما را نگاه راه دیگر و چشم پوشی از آنچه که در اینجا اتفاق می افتد گفت:" افسر ارشد پلیس. "زمانی که طالبان در آمد و در اواخر 90s ما شاهد افزایش ستیزه جویی آن زمان هنگامی که ما با آن مواجه کرگیل همچنین. انتظار ما برای دیدن یک افزایش ستیزه جویی دوباره. بیش از پنج-شش سال و پاکستان حفظ کرده بود یک توده مهم از داعش — بین 200 تا 300. ما گزارش های اطلاعاتی نشان می دهد آنها در حال افزایش زمین و افزایش این جرم به چیزی بین 500 تا 700," ارشد پلیس گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب