خدمات قطار از فردا: دستورالعمل شما نیاز به دنبال در حالی که سفر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 11 سال 2020 3:56:59 pm برای اولین بار پس از آوریل 2

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 11 سال 2020 3:56:59 pm
irctc.co.in, trains restart, trains restart May 12, booking on new train services, coronavirus, coronavirus news, indian express, shramik special, برای اولین بار پس از آوریل 25, زمانی که مستند آغاز شد و در مجموع 15 قطار برای مقاصد مختلف ترک خواهد کرد دهلی نو در روز سه شنبه که برای رزرو آغاز شد و در روز دوشنبه. (اکسپرس عکس: جاوید رجا)

نزدیک به دو ماه پس از آن خود را به حالت تعلیق عملیات مسافر در نظر coronavirus ناشی از مستند راه آهن هند را به تدریج از سر قطار مسافری خدمات از مارس 12. در روز دوشنبه وزارت خانه صادر شده یک روش عملیاتی استاندارد (SOP) برای جنبش مردم توسط قطار و روشن ساخته است که تنها بدون علامت و تایید بلیط دارندگان اجازه خواهد داشت به سفر. مسافران باید برای رسیدن به 90 دقیقه در پیشرفت در ایستگاه سوار قطار.

رزرو براي رزرو در این قطار شروع خواهد شد در 4 بعد از ظهر امروز و در دسترس خواهد بود تنها در وب سایت IRCTC. کرایه از این قطار خواهد بود که از Rajdhani قطار که بدان معنی است که همه این خواهد بود همه در هوای مطبوع مربیان است. کرایه خواهد بود شبیه به Rajdhanis.

در مجموع از 15 قطار برای مقاصد مختلف ترک خواهد کرد دهلی نو در روز سه شنبه که برای رزرو از امروز شروع میشود. این قطار ویژه اجرا خواهد شد از دهلی نو به دیبروگره Agartala, Howrah, Patna, بیلسپور, رانچی Bhubaneswar, سکوندربد بنگلور چنای تریواندروم مدگن بمبئی مرکزی احمدآباد و جامو Tawi.

دستورالعمل که قطار مسافران را مجبور به پیروی از فردا:

1. مسافران باید برای رسیدن به 90 دقیقه در پیشرفت در ایستگاه سوار قطار.

2. همه مسافران خواهد بود اجباری به نمایش در آمد.

3. فقط بدون علامت مسافران مجاز به هیئت مدیره قطار.

4. در طول شبانه روزی و, سفر همه مسافران را به رعایت اجتماعی فاصله.

5. همه مسافران را مجبور به پوشیدن صورت را پوشش می دهد/ ماسک در ورود و در طول سفر.

6. مسافران تنها با تایید e-بلیط مجاز برای ورود به ایستگاه.

7. جنبش مسافر(ع) و همچنین راننده وسیله نقلیه حمل و نقل مسافر(ع) به و وپیش ایستگاه راه آهن باید اجازه داده شود بر اساس تایید بلیط الکترونیکی.

8. در بدو ورود در مقصد سفر مسافران را مجبور به پایبندی به چنین درمانی به عنوان پروتکل های تجویز شده توسط کشور مقصد یا قلمرو اتحادیه.

9. مسافران باید برای آوردن مواد غذایی خود را و پتو و bedsheets از صفحه اصلی برای جلوگیری از خطر عفونت است.

10. قبل از بسته بندی تنقلات و بیسکویت در دسترس خواهد بود و با پردازنده پذیرایی کارکنان آنها خواهد بود فروخته شده به مسافران که به آنها نیاز دارید فقط مانند شرکت های هواپیمایی انجام دهد.

11. همه مسافران باید فراهم شود دست sanitiser در ایستگاه و مربیان است.

12. راه آهن "توصیه" مسافران این قطار برای دانلود Aarogya Setu برنامه. اما نه یک پیش شرط برای سفر

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن