اسکار شده اند تحت فشار قرار دادند. آنچه که به معنی تاخیر برای فصل جوایز

با Academy of Motion Picture Arts and Sciences عقب هل دادن تاریخ 93 جوایز اسکار از Feb. 28 مارس 25 با استناد ب

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399

با Academy of Motion Picture Arts and Sciences عقب هل دادن تاریخ 93 جوایز اسکار از Feb. 28 مارس 25 با استناد به تولید shutdown از coronavirus همه گیر پنجره مبارزه — و آزاد خواهد بود-مدعی — به احتمال زیاد با تاخیر دو ماه و همچنین تنظیم کردن یک اثر دومینو است که تاثیر می گذارد فیلم جشنواره گلدن گلوب و هر جایزه دیگر نشان می دهد که سوار بر coattails از اسکار. (British Academy Film Awards, انگلستان معادل اسکار بلافاصله به دنبال کت و شلوار دوشنبه, punting آن مراسم دو ماه به عنوان به خوبی.)

عملا هشت هفته تاخیر فراهم می کند در کلمات آکادمی جمهور دیوید روبین اضافی برای فیلمسازان به "پایان و انتشار فیلم های خود را بدون جریمه برای چیزی فراتر از کنترل کسی."

فیلم که به حالت تعلیق در تولید مثل ریدلی اسکات قرون وسطی, هیجان انگیز "آخرین دوئل" می تواند سر فیلمبرداری بدون نیاز به عجله برای دیدار سنتی تا پایان سال در مرحله مقدماتی تاریخ انتشار. و اثرات سنگین فیلم های پرفروش مانند Denis Villeneuve را جذاب اقتباس از فرانک هربرت را sci-fi/fantasy اپوس "تلماسه" خواهد شد که زمان اضافی برای تکمیل پست-تولید.

اما این تغییر نیز تولید انواع پیش بینی نشده انشعابات — ارائه شده البته که موج دوم COVID-19 نمی رسند در آینده چند هفته یا چند ماه نیاز به یک دور جدید از تعویق.

به طور معمول جوایز نامزد بازی در پاییز جشنواره های فیلم در ونیز تلورید تورنتو و نیویورک به دنبال ساخت وزوز در اواخر مرداد ماه سپتامبر و اوایل ماه اکتبر پیش از خود تئاتر اجرا می شود. شش نفر از نه فیلم نامزد بهترین تصویر در طول این فصل به نمایش در این جشنواره با "روزی روزگاری ... در هالیوود" اکران در جشنواره کن (آیا به عنوان برنده اسکار "انگل" قبل از حرکت به تلورید و تورنتو). "زنان کوچک" و "1917" وارد در ماه دسامبر.

کسانی که سقوط جشنواره که تا کنون برگزار می شود خود را در تاریخ این سازمان گفت: آنها را در برخی از فرم اصلاح شده به احتمال زیاد ترکیبی از دیجیتال و فرد در حوادث ترکیب در کلمات تلورید سازمان "ایمنی لازم ترفند." (تورنتو به روز رسانی خواهد شد برنامه های خود را در اواخر این ماه یک سخنگو می گوید.)

اما به عنوان ونیز تلورید و تورنتو جشنواره شرکت محل را هشت ماه پیش از اسکار ارتباط خود را به جوایز امسال فصل به نظر می رسد دارای لیت و لعل زیاد.

"فصل جوایز است که به اندازه کافی طولانی در شرایط عادی می گوید:" یک جانباز اسکار کمپین مشاور که خواسته نمی شود به شناسایی به دلیل روابط مشتری. "من می توانید ببینید که بسیاری از فیلم نجات در این جشنواره اگر بدون هیچ دلیل دیگر این ایده که آن دیوانه به فکر می کنم در مورد یک) سفر هوایی و ب) نشستن در یک فضای محصور تنفس recirculated هوا با صدها نفر از مردم دیگر در حال حاضر."

"هشت ماه است یک ابدیت" افزود: یکی دیگر از مبارز. "هر حرکت شما را از کسانی که حوادث خواهد بود رفته کریسمس."

این تاخیر می تواند به نوبه خود 2021 جشنواره فیلم ساندنس به اسکار راه اندازی پد برای یک مراسم است که در حال حاضر برنامه ریزی شده به جای فقط سه ماه بعد. آکادمی تاریخ تغییر خواهد شد به احتمال زیاد به این معنی است که مستقل اسکار امیدوار خواهد با استفاده از سال آینده جشنواره میله میله به جای Jan. 21-31 برای به دست آوردن توجه تنها چند هفته قبل از رای گیری آغاز می شود در 5 مارس. در هر صورت نگاه برای بهترین تصویر, جوایز رقیب را پر کنید تا ژانویه و فوریه تاریخ یک بار در استودیو شروع به راه خود را در انتشار برنامه.

سپس دوباره سنبله در COVID-19 موارد می تواند تمام این تاریخ و برنامه های بی ربط. لغو و تعویق را تحت سلطه این خبر پس از همه گیر آغاز شد و حتی به عنوان متحده بازگشایی شرایطی که منجر به هر گونه ظاهر عادی باقی می ماند در شار. هفته گذشته در میان coronavirus بستری شدن در بیمارستان در افزایش 18 متحده برادران وارنر تاخیر در انتشار کریستوفر نولان را بسیار پیش بینی "شعار" دو هفته به تاریخ 31 ژوئیه. و با هیچ جدول زمانی در زمانی که سینما در نیویورک ممکن است بازگشایی حتی که تاریخ می تواند یک ورزش در خوش بینی.

اما غرقه شدن برای یک لحظه در خوش بینی فعلی آب و هوا می تواند سطح زمین بازی کمی با جریان فیلم در حال حاضر واجد شرایط و گران احزاب و گالاس گرفته, جدول رای دهندگان اجازه می دهد به تمرکز بر روی فیلم وجود ندارد و بسیاری از اعتیاد به مواد مخدره. و اگر آکادمی جریان سایت برای اعضای نخواهد بود رفتن در طول سال تا 94 اسکار یکی را فرض که رای دهندگان با استفاده از برخی از زمان اضافی که در دست خود در این سال به نگه دارید تا با فیلم های بزرگ مانند (تذکر) Kelly Reichardt را افسانه "گاو برای اولین بار."

و یا آنها فقط می تواند به تماشای هر آنچه که Netflix را همه از دیدن الگوریتم قرار داده و در صفحات. اگر هر کس باید تماشای اسپایک لی ضروری مبتکر درام "Da 5 Bloods" در حال حاضر. من می توانم به شما بگویم که اگر اسکار را در واقع اتفاق در مارس و یا تاخیر دوباره. اما هر زمان که آنها رخ می دهد Delroy Lindo خواهد بود روم با جایزه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن