ATP ترفند های رتبه بندی

ATP روز دوشنبه اعلام کرد دولت موقت تنظیمات به تنیس رتبه بندی که یخ زده بود در ماه مارس به دلیل COVID-19. در ای

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

ATP روز دوشنبه اعلام کرد دولت موقت تنظیمات به تنیس رتبه بندی که یخ زده بود در ماه مارس به دلیل COVID-19. در اینجا یک نگاه در چه چیزی جدید:

تغییرات: با تور مجموعه ای به سر در اواسط ماه اوت سیستم رتبه بندی است که به طور معمول عوامل 18 بهترین نتایج مسابقات بیش از یک نورد 52 هفته دوره خواهد شد در حال حاضر پوشش 22 ماه (مارس 2019 به دسامبر 2020). همان مسابقات نمی توان دو بار در طول این دوره یک بازیکن به رقابت پرداختند که در رم کارشناسی ارشد در سال 2019 و پخش رم دوباره در سال 2020 تعداد دفعات مشاهده خواهد شد بهتر از این دو نتیجه. بنابراین برای باقی مانده از سال 2020 هیچ بازیکن باید امتیاز کمتری نسبت به او در حال حاضر در خود را منجمد رتبه بندی است. همچنین نقاط اضافه شده در سال 2020 باقی خواهد ماند و در یک بازیکن رتبه بندی برای 52 هفته و یا تا زمانی که رویداد ایفا کرده است و دوباره در سال 2021 خاتمه می یابد.

تفاوت در چیست ؟ به طور معمول رتبه بندی در حال به روز رسانی بارگیری در این هفته با اضافه کردن نتایج از هفته گذشته و کم کردن آن از معادل هفته در سال قبل است. برای مثال رافائل نادال quarterfinalist در این سال استرالیا به پایان رسید دونده تا در سال 2019. پس از اضافه کردن 360 امتیاز از 2020 و تفاضل 1200 نقطه از 2019 نادال دچار از دست دادن خالص از 840 امتیاز. بنابراین بازیکنان تحت فشار هستند به حداقل مطابقت با سال گذشته نتیجه. اما در حال حاضر امتیاز به دست آورده از مارس تا دسامبر 2019 را نمی کاهند.

آن است که مفید باشد ؟ بازیکنان احساس نمی فشرده زیرا کسانی که نمی توانند یا انتخاب کنید به رقابت در سال 2020 به دلیل محدودیت های مسافرتی و نگرانی های ایمنی محافظت می شوند. این نیز کمک خواهد کرد مجروح شدند. راجر فدرر با سه عنوان و دو نفر دوم پس از اتمام از مارس 2019 را حفظ کنید همه کسانی که امتیاز به دست آورده با وجود داشتن بسته به فصل. او یک فرصت خوب باقی مانده را در بالا 10 وقتی که او برمی گردد در سال 2021.

جنبه های منفی هر? بازیکن رشته در مسابقات ممکن است رنج می برند. با سه تن از استادان مسابقات و دو رشته کفش شاخدار به هفت هفته پنجره در سراسر دو قاره آن را نمی تواند تعجب آور باشد برای دیدن بازیکنان مسابقات پرش. نادال دفاع از فرانسه و باز ما قهرمان نمی تواند به رقابت در پاریس — یک سناریو بعید است — و نیویورک و هنوز هم حفظ آن 4000 نقطه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن