'برجسته' وضعیت می تواند بلوک آینده نگر فروش دلوت را Tiffany رنگ آمیزی پنجره های شیشه ای

به عنوان شهر خیره به پایین پیش بینی شده 25 میلیون دلار کسر بودجه مربوط به COVID-19 گیر شهردار امیلی لارسون پیش

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399

به عنوان شهر خیره به پایین پیش بینی شده 25 میلیون دلار کسر بودجه مربوط به COVID-19 گیر شهردار امیلی لارسون پیشنهاد کرده بود دولت شهرستان باید در نظر بگیرید که فروش برخی از دارایی های غیر ضروری به طور خاص ذکر جفت از ویندوز طراحی شده توسط تحسین شیشه هنرمند ان وستون قبلا یک دلوت ساکن ،

اما کارولین Sundquist, که در خدمت به عنوان صندلی از دلوت حفظ میراث کمیسیون زمانی که ویندوز اعلام شد نشانه گفت: حفظ برنامه باعث می شود آن را کاملا روشن است که آنها هرگز شهر را ترک کنند.

این طرح می گوید: "در حال حاضر و پس از آن هر صاحب جفت از ویندوز ... را حفظ کند و آنها را با هم در یک حالت پایدار حفظ."

آن می رود بیشتر به دولت: "آنها نمایش داده خواهد شد در یک راحت Duluth, مکان عمومی با پذیرش رایگان."

Sundquist گفت: نقطه عطفی تعیین شد عطا جفت ویندوز عمدا برای جلوگیری از آینده شهر از رهبران تا کنون اقدام به فروش کردن ویندوز به بالاترین پیشنهاد. شهردار سابق همین نس اول را سرگرم این ایده در سال 2008 به عنوان او تلاش برای آدرس خود را در بحران مالی از زمان.

"ما می خواستیم تا مطمئن شوید که ویندوز — و این بود که عمومی و شورای شهرستان احساسات در آن زمان — که ویندوز نمی خواهد ترک دلوت و آنها را با هم ماندن" او گفت:. تیفانی ویندوز در حال حاضر باقی می ماند بر روی صفحه نمایش در انبار.

Sundquist گفت که او "کاملا floored" به یاد بگیرند که شهردار لارسون بود با توجه به امکان فروش ویندوز.

"دادن شهر به نفع شک من حدس می زنم که آنها به ضرب گلوله از ران" Sundquist گفت: "اگر آنها به حال انجام پژوهش و نگاه به پنجره و به رسمیت شناخته شده است که آنها را باید نقطه عطفی وضعیت من فکر نمی کنم که این ویندوز را ساخته اند لیست" از مصرفی دارایی.

شهردار لارسون در دسترس بود برای اظهار نظر در این هفته اما قبل از آن با صدور بیانیه ای گفت: "این شهر در حال انجام است خود علت سعی و کوشش در درک آن زمان و یا گزینه های آینده با توجه به تمام دارایی. این روند شده است تکمیل نشده است."

مرتبط:

دلوت شورای شهر جداول تصمیم گیری در بوکس, بدنسازی, ویندوز

مرموز پنجره از دلوت است حراج محور

نمایندگان پیشنهاد اهدای تیفانی ویندوز تاریخی جامعه

انبار را رنگ آمیزی شیشه ای می تواند فروخته شده به سهولت دلوت را مشکلات مالی

دلوت اطلاعات عمومی افسر کیت ون Walid گفت: شهرستان دفتر دادستان است و هنوز تحقیق وضعیت تیفانی ویندوز و کارکنان بود هنوز رتبهدهی نشده است آماده برای ارائه نظر به این که آیا آنها می تواند ارائه شده برای فروش.

یکی از پنجره ها به تصویر می کشد, Minnehaha, طراحی شده برای سال 1893 در شیکاگو نمایشگاه جهانی بود و پس از آن اهدا به شهر St. Louis County زنان کمکی.

دومین جشن ورود کاشف فرانسوی دانیل Greysolon, Sieur du Lhut و راه اندازی شد توسط دلوت Greysolon Daughters of Liberty فصل از دختران انقلاب آمریکا است.

Vickie Chupurdia یک نایب السلطنه برای DAR گفت که او و سایر اعضای محلی فصل شد "در آغوش" با خبری که لارسون بود با توجه به فروش پنجره.

"آنها به شهرستان داده شده برای قرار دادن در نمایش عمومی برای همه برای دیدن. اما هر زمان که آنها نیاز به پول و به دنبال یک تعمیر سریع است که به نظر می رسد آنها به نوبه خود," او گفت:.

گذشته برآورد قرار داده اند و در مجموع ارزش دو ویندوز در $1 میلیون به 3 میلیون دلار. اما آنها در حال حاضر بیمه شده برای یک ترکیب $250,000 — یک مقدار در این شهرستان امضا شده به عنوان "یک مقدار مساوی یا بیشتر از جدید ترین و حرفه ای ارزش ارزیابی از موضوع ویندوز."

اگر این شهر شد به پیشنهاد حذف تیفانی ویندوز از انبار که می باید گواهی به عنوان یک تغییر مناسب از محل توسط دلوت حفظ میراث کمیسیون.

Sundquist گفت: این کمیسیون خواهد تعیین کند که آیا این جابجایی قابل قبول است تحت حفاظت دستورالعمل برای برجسته. اگر از آن است که این نرم افزار خواهد بود را تکذیب کرد.

مالک ممکن است درخواست تجدید نظر یافته های این کمیسیون به شورای شهر. اما Sundquist اشاره کرد که این شورا قرار است به ابطال حفظ میراث کمیسیون تنها در صورتی آن را تعیین تغییرات پیشنهادی سازگار با, وزیر امور داخلی استاندارد است که در این مورد نیاز به سازگار با حفظ دستورالعمل برای ویندوز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن