هشت تا پلیس کشته در برخورد با مجرمان در کنپور

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 7:36:28 am هشت تا پلیس کشته شدند در کنپ

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 7:36:28 am
UP police killed in encounter, UP police killed in kanpur firing, UP police killed while trying to arrest criminal, kanpur firing, kanpur news هشت تا پلیس کشته شدند در کنپور روبرو می شوند. (بازنمودی)

هشت, Uttar Pradesh پلیس کشته شدند در حالی که چهار نفر دیگر زخمی در برخورد, در حالی که تلاش برای دستگیری یک جنایتکار در کانپور به پلیس گفت: روز جمعه.

ابراز تسلیت خود را به خانواده های متوفی, Uttar Pradesh وزیر یوگی Adityanath امروز به دنبال یک گزارش از پلیس و کارگردانی DGP HC Awasthi به آغاز سختگیرانه علیه مجرمان آنی گزارش شده است.

با توجه به PTI برخورد صورت گرفت که پلیس تیم شد و تلاش برای دستگیری Vikas Dubey سابقه sheeter رو 60 پرونده های جنایی در Dikru ایجاد کرد تحت Chaubeypur ایستگاه پلیس در مداخله شب از ماه جولای 2 و 3.

به عنوان تیم برای رسیدن به مخفیگاه مخوف, جنایی, تگرگ گلوله باران شد آنها را از ساختمان پشت بام, ترک معاون SP Devendra میشرا سه sub-بازرسان و چهار پاسبان مرده, مقامات گفت.

"یک مورد در بخش 307 بود تسلیم در برابر تاریخ-sheeter Vikas Dubey. پلیس رفته بود او را دستگیر کنند. JCBs قرار داده بودند در نقطه ای به مانع وسایل نقلیه ما است. به عنوان به زودی به عنوان نیروهای کردم پایین جنایتکاران باز آتش در آنها. وجود دارد شلیک تلافی جویانه نیز هست اما جنایتکاران قرار گرفته در ارتفاع. در نتیجه هشت نفر از مردان ما درگذشت" DGP Awasthi بیان شد که توسط ANI.

این است که در حال توسعه داستان. اطلاعات بیشتر در انتظار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن