سورات DEO هشدار: Self-تامین مالی مدارس به صورت اکشن برای خواستار هزینه

نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 6:25:03 am پدر و مادر گفت که

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 6:25:03 am
private schools, Surat District Education office, Surat news, Gujarat news, Indian express news پدر و مادر گفت که با توجه به این مستند در نظر Covid-19 گیر آنها نمی توانیم شش ماه' هزینه ها و درخواست چشم پوشی از هزینه برای سه ماه از سال تحصیلی قبلی. (بازنمودی)

سورت منطقه آموزش و پرورش هشدار داده و خود تامین مالی مدارس در این منطقه اقدام از جمله مجازات و لغو به رسمیت شناختن اگر آنها تحت فشار قرار دادن پدر و مادر به پرداخت هزینه های تحصیلی جدید جلسه.

این تصمیم به دنبال یک نمایندگی توسط اعضای پدر و مادر' Association سورت به سورت DEO HH Rajyaguru این ادعا که برخی از مدارس خصوصی هستند pressurising پدر و مادر به پرداخت هزینه مارس آوریل و مه ماه از سال تحصیلی قبلی و سه ماه اول سال تحصیلی جدید.

پدر و مادر گفت که با توجه به این مستند در نظر Covid-19 گیر آنها نمی توانیم شش ماه' هزینه ها و درخواست چشم پوشی از هزینه برای سه ماه از سال تحصیلی قبلی. آنها همچنین خواستار زمان بیشتری برای پرداخت هزینه ها از سال تحصیلی جدید.

Rajyaguru مطمئن باشید پدر و مادر اقدام علیه مدارس قرار دادن فشار به پرداخت هزینه. این گیاه همچنین گفت: گزارش در مورد حوادث در 0261-2662902/03 یا suratdeo@gmail.com.

Umesh Panchal جمهور از پدر و مادر ارتباط سورت گفت: هند اکسپرس "ما شکایت از حدود 100 پدر و مادر که کودکان در حال تحصیل در خود تامین مالی مدارس و محروم بودند اجازه حضور در کلاس های آنلاین. ما خواستار هزینه wavier برای سه ماه و زمان بیشتری برای پرداخت هزینه ها برای سال تحصیلی احتمالا تا ماه سپتامبر یا اکتبر."

این انجمن همچنین درخواست شده است که مدارس خواسته می شود برای جلوگیری از آموزش آنلاین با استناد به چندین دانش آموزان است که تلفن های هوشمند و یا لپ تاپ. "در کارناتاکا دولت را متوقف کرده است و آموزش آنلاین. در گجرات نیز همان BJP است که در قدرت است و آنها باید به حالت تعلیق درآورد آموزش آنلاین به عنوان بسیاری از دانش آموزان لازم نیست دسترسی به اینترنت," او اضافه شده است.

صحبت به هند اکسپرس DEO گفت: "ما به مدرسه امنا و درخواست آنها را برای دادن تسهیلات... اما اگر هر پدر و مادر است که قادر به پرداخت این هزینه را پرداخت نمی کند ما را در برابر آنها نیز می باشد. ما نمی خواهیم آموزش و پرورش از هر کودک به رنج می برند بدون پرداخت هزینه."

Dharmesh Pandav (32) ساکن Katargam منطقه و الماس کارخانه کارمند که دارای سه مدرسه رفتن کودکان گفت: "قبل از مستند من بود و درآمد حدود 20 ، 000 تومان در هر ماه اما در حال حاضر آن را به کاهش 12,000 تومان. من باید به مراقبت از والدین سالخورده و سه فرزند. من نمی پرداخت هزینه ها از من سه فرزند از مارس. در این مستند ما با استفاده از تمام پس انداز ما..."

"من نمی حقوق و دستمزد من برای آوریل و مه. ما حتی پرداخت ما خانه اجاره برای سه ماه. در حال حاضر در مدارس در حال برگزاری کلاس های آنلاین. من فقط یک تلفن همراه و صفحه نمایش آن شکسته است. چگونه می توانید سه فرزند مطالعه از طریق استفاده از یک تلفن همراه," او اضافه شده است.

Mitesh پاتل یک autorickshaw راننده و ساکن Matawadi منطقه در Varachha تکرار نگرانی های مشابه. او پسر یک کلاس 5 دانش آموز از خود تامین مالی مدرسه. "در طول مستند دوره من در خانه بود و نه یک پنی به دست آورده. من به فروش می رسد همسر من, جواهرات و اشیای قیمتی برای زنده ماندن است. در حال حاضر این مدرسه خواستار هزینه مارس آوریل و مه. اگر من قادر به پرداخت من را تغییر پسرم به شهرداری شرکت مدرسه," او گفت:.

رئیس جمهور خود تامین مالی مدارس' Association, Dipak Rajyaguru گفت: "وجود دارد حدود 600 خود تامین مالی مدارس در سورات. در این مستند ما می دانیم که بسیاری از صنایع بسته شدند و مردم در تلاش بودند... ما آماده حمایت از واقعی موارد... آنها را به یک برنامه نوشته شده به مدرسه امانت و درخواست برای کمک. پدر و مادر می توانید با من تماس بگیرید اگر مدرسه امانت را قبول نمی کند این برنامه و در ادامه pressurising آنها را برای هزینه. اما ما نمی خواهد حمایت از کسانی که قادر به پرداخت هزینه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب