چرا بیس بال با استفاده از عمق استخر برای جلوگیری از تعویق?

پس چرا لیگ به تعویق انداختن 18 بازی به دلیل COVID-19 شیوع بیماری در میان بازیکنان و کارکنان در سه تیم از طریق

توسط NEWSMINERAL در 11 مرداد 1399

پس چرا لیگ به تعویق انداختن 18 بازی به دلیل COVID-19 شیوع بیماری در میان بازیکنان و کارکنان در سه تیم از طریق پنج شنبه?

خوب دوقلوها جمهور بیس بال عملیات Derek Falvey گفت: این همه در زمان. و تدارکات و هر وضعیت. تحت MLB پروتکل بازیکنان تست شده هر روز دیگر.

با فقدان جزئی لیگ فصل تابستان امسال عمق استخر وجود دارد برای تیم به جای اعداد کوچک به طور بالقوه COVID مثبت بازیکنان. اما گاهی Falvey گفت: آزمون "نتایج آینده در اواخر شب." و سوراخ سمت چپ در میامی مارلینز تا 18 بازیکن در روز جمعه بود که به سادگی بیش از حد بزرگ به پلاگین.

مارلین و فیلادلفیا فیلیز را انجام نمی, همه, هفته, و نه برنامه ریزی شده به بازی از طریق پنج شنبه. که همچنین idled تورنتو و واشنگتن در شب جمعه. سنت لوئیس کاردینالز و Milwaukee Brewers خود را به حال بازی به تعویق افتاد و پس از دو کاردینالز بازیکنان تست مثبت است.

که بازی ساخته خواهد شد تا به عنوان بخشی از یک doubleheader در روز یکشنبه. هر بازی خواهد بود برنامه ریزی شده برای هفت نوبت.

"من فکر می کنم کلید به 60 و کسانی که 30 بازیکن اضافی در عمق اردوگاه است بنابراین اگر شما یک چند مثبت و شما باید فقط جای کسانی که برای یک دوره از زمان, شما در حال راه اندازی به خوبی به انجام این کار" Falvey گفت.

که تماس با آن است ؟

Marlins در آخرین بازی یکشنبه در فیلادلفیا با وجود یادگیری است که صبح که سه تن از بازیکنان خود را به حال فقط تست مثبت برای COVID-19. آنچه را که دوقلوها را در یک وضعیت مشابه است ؟

قطعا آنها نمی خواهد به طور خودکار به تعویق انداختن بازی به دلیل آن را تا به تیم.

"در پروتکل های خود را. هیچ قانون سخت و سریع در چه میباشیم باید پیدا کنیم که یا باید که اتفاق می افتد" Falvey گفت. "ما در پروتکل ما داخلی توسعه یافته پروتکل آن خواهد بود بلافاصله پس از تماس لیگ اصلی بیس بال."

در میان قوانین تمام تیم های استخدام tams باید جدا مثبت بازیکنان برای 14 روز و آنها باید دو تست منفی یک روز از هم جدا شود پاک به بازی دوباره.

"اما با توجه به بازی و بازی ما قطعا کار با لیگ اصلی بیس بال به عنوان به چه اتفاقی می افتد بعدی" Falvey گفت. "ما نمی باید کنترل به لغو یک بازی است. بدیهی است که آن را از طریق لیگ و در نهایت این کمیسیون تصمیم به اینکه آیا یا نه به بازی بر اساس تمام اطلاعات او موجود است به او."

گوردون هنوز مثبت

جزئی لیگ infielder نیک گوردون, 24 که آزمایش مثبت برای COVID-19 در طول مصرف تست قبل از 3 جولای شروع تابستان اردوگاه باقی مانده در انزوا. او هنوز به ثبت متوالی منفی شد.

"او باقی مانده است در یک جای خوب کلی است اما در عین حال برای روشن شدن آن پروتکل" Falvey گفت.

Wilfredo تور جانباز shortstop که همچنین آزمایش مثبت در طول مصرف شده و پاک و با عمق استخر در CHS زمینه در سنت پل.

بقیه برای Sano

اولین baseman میگوئل سانو که از دست رفته بسیاری از اردوگاه در حالی که قرنطینه با COVID شد از صف جمعه. بنابراین مرکز fielder بایرون Buxton که بازی های برگزار شده است دو بار پس از از دست رفته بیش از یک هفته از اردوگاه با یک رگ به رگ پای چپ.

سانو شد 1 برای 17 با یک و هشت strikeouts در پنج بازی.

"او یک کار خوب از برخورد با این دوره قرنطینه که او در و اجازه دهید فراموش نکنید او در برخورد با COVID خود را" مدیر Rocco Baldelli گفت: از سانو. "شما اضافه کردن که همه با هم و آن را کاملا تعجب آور است که او ممکن است شروع amped تا آماده رفتن و در 100 درصد است."

به طور خلاصه

سوم baseman جاش دونالدسون که دو برابر شده و به ثمر رساند در زمین باز یافته جایگزین شد Ehire Adrianza در ورود دوم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب