وادودارا دفن زمین در حال اجرا از فضا; بدون تلفات به روز رسانی از VMC

نوشته شده توسط Aditi رجا | وادودارا | منتشر شده: مارس 17 سال 2020 6:24:09 am Matariya Qabristan در

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Aditi رجا | وادودارا | منتشر شده: مارس 17 سال 2020 6:24:09 am
Coronavirus death, Covid 19 cases, burial ground, Vadodara news, Indian express news Matariya Qabristan در Karelibaug منطقه وادودارا که تعیین شده برای Covid-19 تدفین در شهرستان. (عکس: Bhupendra رعنا)

Matariya Qabristan تعیین شده Covid-19 اسلامی گورستان در وادودارا در حال حاضر فضا برای تنها 20 بیشتر تدفین. تا مارس 5, زمین دیده بود 18 تدفین, 16 که موارد تایید شده از شهر وادودارا. پس از آن این گورستان دیده می شود حداقل هشت بیشتر متوفی قرار داده و به استراحت پس از Covid-19 دفن پروتکل.

Zakir Saiyed که مسئول نظارت بر تدفین در Matariya Qabrastan گفت: زمین دفن چهار 15-پا-عمیق گورهای آماده در هر نقطه از روز اندازه گیری پنج پا با 10 فوت در اندازه به عنوان هر Covid-19 پروتکل. وجود دارد حداقل چهار تدفین طبق پروتکل در مارس 13 و 14 او اضافه شده است.

Saiyed گفت: "در یکی از آخرین هفته وجود داشته است حداقل هشت تدفین. من آگاه هستم چه مقامات تصمیم گرفته اند, اما هر زمان که یک بدن است که در اینجا آورده از جامعه ما بر آن احترام دفن در خط با پروتکل. آنها نه به ما هر شمارش."

چند بلوک دور در Bahuchraji کوره های جسد سوزی که در آن یک اتاق گاز است که برای تعیین Covid-19 cremations بیش از 45 آیین برگزار شده است تحت Covid-19 پروتکل پس ممکن است 5. یکی از نیمی از لغزش تحویل به خانواده ها در هولوکاست زمین مشخص می کند 'کرونا' به طبقه بندی هولوکاست. از این حداقل سه مرگ و میر رخ داده است پس ممکن است 14.

در مه 15, Vadodara را Covid-19 شمارش لمس 653 — یک پرش از 268 مورد در ده روز. مرگ و میر بالا رفته از 31 مه 5 به 32 در تاریخ 11 مه.

VMC تایید کرده است که از 32 مرگ و میر گزارش شده تا کنون هفت شده اند با توجه به Covid-19, 15 با توجه به چندین شرکت morbidities, شش دلیل برای فشار خون بالا, سه به علت دیابت و با توجه به دیگر حاد بیماری مورد Nagarwada ساکن که نیز تا به حال دانگ.

در 7 مه مدنی بدن تا به حال با صدور بیانیه ای گفت که جزئیات Covid-19 مرگ و میر منتشر خواهد شد فقط به عنوان در هر دستورالعمل از دولت. آن گفت: "طبق بخشنامه صادر شده توسط اضافی مدیر آموزش پزشکی و تحقیقات گاندینگر در 4 آوریل سال 2020 آن است که اجباری برای یک مطالعه انجام می شود و به هر مرگی اتفاق می افتد در طول Covid-19 pandemic به بررسی هر جنبه ای از مرگ است که برای هر یک از کالج پزشکی را تشکیل یک کمیته حسابرسی متشکل از جامعه پزشکی متخصص بالینی متخصص -پزشکی و یا اطفال و مراقبتهای متخصص."

پزشکی بولتن اشاره به وادودارا در ادامه اظهار داشت: "همانطور که در مورد مرگ و میر به علت H1N1 (یک سویه از آنفولانزای خوکی) که مرگ ممیزی های انجام شده قبل از ساخت آن را رسمی مرگ و میر ناشی از Covid-19 نیز خواهد شد تنها پس از یک ممیزی کامل توسط کارشناس کمیته در SSG بیمارستان و GMERS Gotri در وادودارا در مشورت با دولت."

شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) دستورالعمل دولت "بدن امن در بدن کیسه بیرونی است که decontaminated شمار هیچ خطر اضافی به کارکنان حمل و نقل است. پرسنل دست زدن به بدن ممکن است به دنبال احتياطات استاندارد (ماسک جراحی دستکش). خودرو پس از انتقال بدن به هولوکاست/ کفن و دفن کارکنان خواهد بود decontaminated با 1% هیپوکلریت سدیم. در کوره های جسد سوزی/ زمین دفن کارکنان عمل خواهد احتياطات استاندارد از دست و بهداشت و استفاده از ماسک و دستکش. مشاهده از بدن مرده توسط unzip صورت پایان بدن کیسه (توسط کارکنان با استفاده از احتياطات استاندارد) ممکن است اجازه داده شود برای بستگان برای دیدن بدن برای آخرین بار. مراسم مذهبی مانند خواندن از مذهبی اسکریپت, پاشیدن آب مقدس و سایر last rites که نیازی به دست زدن به بدن می شود مجاز است. حمام کردن, بوسیدن و بغل کردن و غیره. از بدن مرده نباید اجازه داد. خاکستر نمی مطرح هر گونه خطر و جمع آوری می شود به انجام last rites."

افسر پزشکی بهداشت VMC Dr Devesh پاتل گفت: "در آن طول می کشد حدود هفت تا هشت روز برای هر مرگ به حسابرسی است. در طول این زمان حتی موارد مشکوک که ممکن است فوت کرده اند در حالی که گزارش های خود را در انتظار بودند نیز دفن شده یا سوزانده طبق پروتکل." او افزود که این کمیته انتخاب شده توسط دین از GMERS کالج ها.

"روزانه پزشکی اشاره کرد از مرحوم بیمار در حالی که او تحت درمان است و در بررسی جزئیات. آنها نیاز به تعیین اگر مرگ بود یک دشت Covid-19 مرگ و یا به دلیل از قبل موجود co-morbidities," او گفت:.

یک متخصص متصل به SSG بیمارستان گفت: این روزنامه که Covid-19 مرگ حسابرسی همچنین شامل بازدید از این مرحوم را علاوه بر بررسی پرونده پزشکی از بیمارستان که در آن بيمار تحت درمان است.

"بیماران مبتلا از قبل موجود ریه و اختلالات سابقه عفونت های تنفسی و یا ذات الریه, بیماری های قلبی, بیماری های کبد, بیماری های کلیوی, فشار خون, دیابت, خون, اختلالات, اختلالات عصبی, سرطان و دیگران بیشتر مستعد ابتلا به عوارض در طول Covid-19 درمان آن شده اند که یک بازیابی موفق در غیاب co-عوارض. به عنوان تعدادی از موارد افزایش و تا چه ميزان مهم است که برای ساده کردن داده ها با مطالعه دلایل واقعی مرگ, به طوری که آمار و ارقام دقیق از دشت Covid-19 مرگ و میر را می توان ساخته شده در دسترس ،

این فرایند زمان بر است چرا که تمام دنباله ای از حوادث برای حداقل سه هفته قبل از مرحوم Covid-19 تشخیص نیاز به نقشه برداری به عنوان در هر دستورالعمل جدید از ICMR صادر شده در اوایل این هفته.

این دستورالعمل دولت "از قبل موجود همبود با شرایط... افزایش خطر ابتلا به عفونت های تنفسی و ممکن است منجر به عوارض... در یک Covid-19 مثبت فرد است. این شرایط در نظر گرفته نمی به عنوان (علت مرگ) به عنوان آنها به طور مستقیم ایجاد می شود مرگ به علت Covid-19."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن