سفت آزمون در انتظار Harikrishna در روز افتتاحیه

حضور استاد بزرگ P. Harikrishna مطمئن است به علت عمده سنبله در هند علاقه میلیون دلار مگنوس کارلسن شطرنج تور که

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

حضور استاد بزرگ P. Harikrishna مطمئن است به علت عمده سنبله در هند علاقه میلیون دلار مگنوس کارلسن شطرنج تور که همچنان با $150,000 Chessable کارشناسی ارشد در روز شنبه.

هری برای اولین بار هند در این سفر بخشی از 12 بازیکن میدان که شامل برتر جهان شش مگنوس کارلسن (نروژ), Fabiano Caruana (ایالات متحده آمریکا) دینگ Liren (چین), Ian Nepomniachtchi (روسیه) Maxime Vachier-Lagrave (فرانسه) و الکساندر Grishcuk (روسیه) — در قالب کلاسیک فهرست رتبه بندی.

پس از تصمیم گیری به نیشگون گرفتن و کشیدن لیگ مرحله از تور سوم پا با تقسیم زمین به دو گروه شش بازیکن هر, هری می یابد خود را در یکی از سخت تر.

روز شنبه, هاری شروع می شود با سیاه و سفید در برابر روسیه ولادیسلاو Artemiev و زیر جایگزین رنگ در برابر کارلسن روسیه Daniil Dubov ایالات متحده را هیکارا ناکامورا و روسیه Grischuk.

پس از چند روز استراحت هاری نقش همان رقبای مخالف با رنگ. آن است که مربوط به توجه داشته باشید کارلسن و Dubov برنده اول دو پا در هزینه ناکامورا.

گروه دیگر شامل Caruana, Liren, Nepomniachtchi, Lagrave, Teimour Radjabov و Anish Giri.

چهار بازیکن از هر گروه پیشبرد به مرحله یک چهارم.

هری گفت هندو, "رویکرد من همان باقی می ماند که آیا من شروع به عنوان مورد علاقه و یا توسری خور. فشار یک انگیزه خوب به. در واقع من نه به عنوان بسیاری از سریع و برق آسا حوادث به عنوان بچه های دیگر (در این زمینه). خوشبختانه من بازی Grand شطرنج تور رویدادها در کلکته دو سال گذشته و جهان, سریع و برق آسا قهرمانی که به من داده اند مقدار زیادی از اعتماد به نفس.

"من امتیاز پایین تر است در سریع اما من فکر می کنم من بهتر از من امتیاز در سریع به طور کلی از حمله رعد اسا. آن را نیز کاملا متفاوت بازی آنلاین و بیش از هیئت مدیره حوادث است."

اجرای خوب

تأمل در خود دونده تا پایان در یک قوی جهان ستاره شارجه آنلاین میدان در اوایل این هفته هری گفت: "من نمی شروع خوبی است اما به ثمر رساند و چهار و نیم امتیاز از پنج از دور 5 تا 9. بنابراین من کاملا خوشحال هستم من می توانم برنده بسیاری از بازی ها در یک ردیف در یک قوی رویداد. در حال حاضر من با اعتماد به نفس خوبی انجام می دهند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب