تنیس | Paes طول می کشد یک پیاده روی پایین نوستالژی خط

بیست و چهار سال پس از برنده شدن در المپیک مدال در آتلانتا Leander Paes مفتخر است به داشتن پایدار کار خود را در

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399

بیست و چهار سال پس از برنده شدن در المپیک مدال در آتلانتا Leander Paes مفتخر است به داشتن پایدار کار خود را در یک خواستار, اما به همان اندازه پاداش ورزشی مانند تنیس.

Paes از روی علاقه به یاد دوران حرفه ای بودن در همان دوران که به عنوان chess genius Viswanathan Anand, کریکت, آیکون Sachin Tendulkar و فوتبال کاپیتان Bhaichung Bhutia.

46-سال Paes که موفق به کسب 18 شلم دونفره و مخلوط دو برابر عناوین در زمان این فرصت برای ابراز قدرشناسی خود را به مربیان خود را از جمله T. Chandrasekaran دیوید o'meara, Ted موری Zeeshan علی اختر علی Said علی Lenovo Bal, Manoj Vaidya و نار سینگ در حالی که پرداختن به صدها نفر از مربیان سراسر کشور در یک وبینار.

"Suresh و من رفتن به یک راه طولانی با ما شور و شوق برای بازی و توانایی نگه داشتن آتش سوختن" پائیس گفت: در مورد مربی Sureshkumar Sonachalam بود که مهار کارگاه.

پائیس نیز به وضوح به یاد می آورد یک مکالمه است که او در سال 1987 با Nar سینگ "نشستن در Rohit Rajpal اتاق".

Nar سینگ بیش از حد به یاد می آورد آن گفت: "زمانی که لیندر آمد به بازی مسابقات برای اولین بار در دهلی نو به او گفته شد برای تماس با من.

"من به او گفتم خدمت خود را پرتاب کرده بود به تنظیم یک بیت. من از او پرسیدم به تمرین آن را برای 10 دقیقه و مورد آن را فراموش کرده. او رفت و به دادگاه رس و تمرین برای 45 دقیقه. بود که تعهد خود را در چنین سن جوانی."

یادآوری جزئیات دقیقه از تعامل با مربیان مختلف بیش از گذشته 35 سال پائیس نیز تشکر خود را از پدر 75 ساله دکتر Vece Paes, برای هدایت او و مراقبت والدین.

سفر با قطار

"وقتی که من نه پدرم به من آموخت که سفر با قطار در خود من برای یک تورنمنت در Bandra Gymkhana (بمبئی). او آمد و با من از روز اول و به من داد ₹100 در هر روز پس از آن به خود من است. من هر روز نگهداری می برد.

"در روز یکشنبه این Aga Khan, هاکی, مسابقات, نهایی, و او در حال بازی. او آمد و با من برای تنیس در صبح وقتی که من ضرب و شتم Sandeep Kirtane بود که از لحاظ فنی صدا. دادگاه سریع بود اما من در زمان توپ های اولیه و اجازه نداد توپ گزاف گویی" به یاد می آورد Paes مورد اول موفقیت است.

Paes به یاد, چگونه پدر خود را خواهد او را تشویق به بازی بازی های ویدئویی خود را برای بهبود هماهنگی دست و چشم با اعمال جوی استیک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن