چگونه برای مبارزه با بوی بد خود را, حالا که شما بوی آن را تحت ماسک خود را

خبر بد این است که شما در حال حاضر درک شما از رنج می برند تنفس بدبو است. بیش از 80 میلیون نفر از مردم رنج می بر

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

خبر بد این است که شما در حال حاضر درک شما از رنج می برند تنفس بدبو است. بیش از 80 میلیون نفر از مردم رنج می برند از بیماری های مزمن تنفس بدبو و یا بوی بد دهان با توجه به می دانم که دندان های خود را.

اگر چه بوی بد دهان می تواند رخ دهد به دلیل پزشکی عفونت و دیابت و نارسایی کلیه یا کبد نقص شایع ترین دلیل است که بهداشت دهان و دندان ضعیف.

هنگامی که ذرات غذایی باقی مانده در دندان های خود را و یا زبان باکتری ها باعث بو در دهان خود.

در اینجا پنج راه برای مبارزه با بوی بد دهان را با پوشیدن یک ماسک لذت بخش تر تجربه.

اجتناب از غذاهای خاص

پیاز و سیر اضافه کردن عطر و طعم به بسیاری از مواد غذایی, اما همچنین اضافه کردن بو نه به راحتی دور خار.

"موادی که باعث خود بوی بد راه خود را به جریان خون خود و سفر به ریه های خود را که در آن تنفس شما آنها را" دندانپزشک ریچارد قیمت سخنگوی انجمن دندانپزشکی آمریکا گفت: دائم.

بهترین راه برای جلوگیری از مشکل این است که برای جلوگیری از مواد غذایی است.

متوقف کردن سیگار کشیدن

محصولات توتون و تنباکو منفی بر سلامت خود را در راه های دیگر باعث سرطان مانند آسیب رساندن به لثه خود را رنگ دندان های خود را و باعث بوی بد دهان. انزوا ممکن است زمان خوبی برای شکستن عادت سیگار کشیدن است. تکه های نیکوتین یا آدامس می تواند کمک کند و یا یک قرار ملاقات با یک پزشک دائم توصیه می کند.

جلوگیری از خشکی دهان

"بزاق عنصر کلیدی در دهان شما کمک می کند که نگه داشتن بوی تحت کنترل به دلیل آن دور کمک می کند تا ذرات غذا و باکتری" با توجه به می دانم که دندان های خود را. اگر شما در حال تولید مقدار بزاق سعی کنید نوشیدن آب یا آدامس بخورید.

مسواک و نخ دندان

دائم توصیه می کند که شما با قلم مو دندان های خود را حداقل دو بار در روز و نخ دندان حداقل یک بار به کاهش پلاک. مهم تجمع در دندان های خود را جمع آوری باکتری که باعث بوی بد دهان و غذا به دام افتاده می افزاید: به این مشکل است.

لازم نیست همه چیز بیش از حد هر چند کارشناسان هشدار می دهند. اگر شما با قلم مو بیش از حد سخت شما می توانید پایین دندان های خود را, آنها را در معرض فروپاشی است.

خراش/مسواک زبان خود را

باکتری ها نه تنها زنده در دندان های خود را. برای خلاص شدن از شر زبان خود را از بوی باکتری به یاد داشته باشید آن را با قلم مو هنگامی که شما تمیز کردن دندان های خود را. اگر مسواک خود را بیش از حد بزرگ برای رسیدن به پشت زبان شما خرید زداینده.

زداینده هستند "به طور خاص طراحی شده برای اعمال فشار حتی در سراسر سطح زبان منطقه است. این حذف باکتری ها و مواد غذایی باقی مانده و سلول های مرده است که مسواک زدن به تنهایی نمی تواند مراقبت از"بهداشت پاملا L. Quinones گذشته رئیس جمهور آمریکا بهداشتکاران دهان' Association گفت: دائم.

به درستی محافظت از شما در طول بیماری همه گیر کوروناویروس یک ماسک صورت باید هر دو پوشش دهان و بینی خود را. اگر شما تمرین خوب بهداشت دهان و دندان, این نمی تواند یک تجربه ناخوشایند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب