سامی می گوید: SRH هم تیمی رسیده در نژادپرست نام مستعار قطره تقاضا برای عذرخواهی

سابق غرب هند کاپیتان دارن سامی نشان داده است که یک لیگ تیمی که خطاب او را با یک نژادپرست نام مستعار رسیده به

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399

سابق غرب هند کاپیتان دارن سامی نشان داده است که یک لیگ تیمی که خطاب او را با یک نژادپرست نام مستعار رسیده به او اطمینان دهم که او "عامل از محل عشق" و او دیگر می خواهد عذرخواهی برای چه اتفاق افتاده است.

دو بار T20 World Cup-برنده کاپیتان باز کرده بود تا در مورد به نام "کالو' – موهن کلمه برای توصیف مردم سیاه و سفید – با Sunrisers Hyderbad هم تیمی و خواستار عذرخواهی از این دسته در اوایل این هفته.

"من لطفا به می گویند که من تا به حال واقعا جالب گفتگو با یکی از بچه ها و ما به دنبال راه هایی برای آموزش به جای تمرکز بر روی منفی. برادر من من اطمینان که او اداره می شود از محل عشق و به اعتقاد من او" سامی توییتی.

"در حقیقت, درخواست برای عذرخواهی من نباید حتی انجام داده است. اگر من و هم تیمی هایم انجام داده اند چیزی نیست عمدا اما در حال حاضر من می دانم که می تواند تلقی نامیده می شوند و یا به عنوان چیزی است که می تواند مضر به یک تیم از معدن" او بعدها گفت: 'ESPNCricinfo'.

او اما آشکار نیست نام بازیکن او در تماس با.

"من را دریافت نمی اشتباه من condoning آنچه انجام شد/گفت. من میگم بیایید با استفاده از این فرصت برای آموزش هر یک از دیگر, پس از آن اتفاق نمی افتد دوباره. یکی تنها می تواند به عذر خواهی اگر او احساس می کند اشتباه در مورد چیزی است. من با اعتماد به نفس و مفتخر به سیاه و سفید. که هرگز تغییر خواهد کرد" سامی گفت.

سامی بدخشان از اینکه خطاب با یک نژادپرست یک نام مستعار بود لنت اعتبار توسط پست های رسانه های اجتماعی خود را و سپس SRH هم تیمی Ishant Sharma که در آن 'Kalu شد مورد استفاده برای شناسایی غرب هند در یک گروه عکس.

سامی گفت: او نیز رسیده به تام مودی به Sunrisers Hyderabad, مربی, به بحث در مورد این موضوع.

"..من قصد ندارم به نشستن در اینجا و بگو: "این مرد یک نژادپرست است.' بدون که نه من. من در یک موقعیت برای انجام این کار است. اما آنچه که من می تواند انجام دهید این است که استفاده از این پلت فرم ها و مکالمات است که من و این افراد ممکن است استفاده از آن به عنوان یک فرصت برای ریختن به نور."

36 ساله گفت: حتی اگر او آگاه است از حمله معنای کلمه در حال حاضر او واقعا نیاز به یک عذرخواهی به او راحت با هویت خود را.

"من حاضر به اجازه می دهد هر فرد دیگری به من ذهنی احساس می کنید کمتر از من چه کسی هستم. بنابراین آیا من یک عذرخواهی یا نه تغییر ذهنیت چگونه افتخار من به عنوان یک فرد سیاه و سفید به یک مرد سیاه و سفید. آن تغییر نمی کند" او استدلال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب