یخ کشاورزی برنامه می توانید حرکت به جلو در دلوت را معدن پارک

اتفاق آرا دوشنبه شب دلوت شورای شهر امضا کردن در برنامه اجازه می دهد تا محلی کوه نوردی علاقه مندان به شیر به ش

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

اتفاق آرا دوشنبه شب دلوت شورای شهر امضا کردن در برنامه اجازه می دهد تا محلی کوه نوردی علاقه مندان به شیر به شهرستان سیستم آب در معدن پارک با وجود همسایگان نگرانی.

چند نفر که در منطقه زندگی می کنند هشدار داد که یخ کشاورزی قصد دارد در پارک می تواند بدتر در حال حاضر فشار کم آب خدمات دریافت می کنند.

اما اریک شیفر, Duluth, ارشد, مهندس, آب و برق گفت: یخ سازی عملیات محدود خواهد بود به اوج شب-زمان ساعت و نباید تاثیر منفی مردم زندگی در ارتفاعات بالاتر در کودی محله. او تایید کرد که بسیاری از این خوابگاه را دریافت نامطلوب فشار آب در حدود 25 پوند در هر اینچ مربع.

شورای شهر مطرح قطعنامه به تصویب پیشنهاد یخ کشاورزی تلاش دلوت انجمن کوهنوردان از چند هفته پیش برای رسیدگی به همسایگان نگرانی اما پس از نگاه به این موضوع بیشتر نمایندگان مناسب دیدم آن را به حرکت به جلو دوشنبه.

با این وجود 5 منطقه عضو شورا جانت کندی گفت که او می خواهم برای دیدن این شهر به نوعی در دراز مدت ثابت برای بهبود فشار آب در منطقه به خصوص که آینده توسعه در این منطقه در نظر گرفته شده است.

در بزرگ عضو شورا Arik Forsman تشکر کندی برای او کار بر روی این موضوع و گفت که او امیدوار است به کار با او برای کمک به سازماندهی محله جلسات به بحث در مورد این موضوع بیشتر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن