ایالت مشخصات: محافظت از مینه سوتا کسب و کارهای کوچک از meritless COVID-19 دعاوی

در بررسی های اخیر انجام شده توسط فدراسیون ملی کسب و کار مستقل یا NFIB نزدیک به 70 درصد از کسب و کار کوچک صاحبا

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

در بررسی های اخیر انجام شده توسط فدراسیون ملی کسب و کار مستقل یا NFIB نزدیک به 70 درصد از کسب و کار کوچک صاحبان گفت: آنها نگران بودند و یا عمیقا در مورد مسئولیت به آنها بازگشایی شده است. حتی اگر صاحبان مطابق با دولت محلی و صنعت-مقررات خاص اجتماعی فاصله پوشیدن پوشش صورت و یا قرار دادن آگهی و موانع آنها هنوز هم ممکن است با ضربه غیر قابل توجیه دعاوی مربوط به COVID-19 ظالم وکلا.

کسب و کارهای کوچک و بزرگ در حال کار سخت برای بازگرداندن خانواده-حمایت از شغل و خدمت به مشتریان خود. در طول این بی سابقه ای در برابر صاحبان کسب و کار باید در معرض خطر بالقوه bankrupting دادخواهی.

حتی یک طرح دعوی در دادگاه می تواند به پاک کردن یک کسب و کار کوچک — به خصوص در حال حاضر teetering در لبه و تلاش برای زنده ماندن در برابر COVID-19 بحران است. هزینه قرار دادن یک دفاع قانونی است که بیش از بسیاری mom-and-pop مغازه ها می توانیم در زمان عادی اجازه دهید به تنهایی در یک پست-همه گیر بازیابی. حتی اگر آنها همه چیز را آنها می تواند برای محافظت از مشتریان خود و کارکنان آنها ممکن است هیچ چاره ای جز به حل و فصل. شاکی وکلا می دانید که چگونه از آن آسان است به زور حل و فصل حتی با یک ادعای مشکوک است.

متحده در سراسر کشور آغاز کرده اند با تصویب مسئولیت برای حمایت از کسب و کار در تلاش برای بازگشایی شده است. هفت متحده در حال حاضر تصویب و حمایت از کسب و کار کوچک صاحبان آنها را به صلح از ذهن به عنوان آنها بازگشایی و خود را راه اندازی مجدد متحده' اقتصاد. در آیووا و کانزاس, اوکلاهما, آلاباما, North Carolina, یوتا و وایومینگ, مجلس گرفته اند, مهم اقدام برای کمک به صاحبان کسب و کار که در غیر این صورت می شده اند و تمایلی به بازگشایی که بیشتر خسارت در حال حاضر در حال صدمه زدن به اقتصاد. آن را تلاش برای مطمئن شوید که کسب و کار اعتماد به نفس برای شروع خدمت مشتریان دوباره.

در مینه سوتا دیابت وارن Limmer و تشکر. پگی اسکات معرفی قوانین برای محافظت از کسب و کار از جمله دولت های محلی از بیهوده و بیمعنی و meritless پرونده های حقوقی. این لایحه روشن است که خرده فروشان و یا دیگر کسب و کار و یا سازمان هایی که در محل خود هیچ وظیفه مراقبت از بالا و فراتر از زمان دستورالعمل های ایمنی هشدار می دهند و یا سعی کنید برای از بین بردن خطر COVID-19. این لایحه ارائه حمایت به تولید کنندگان است که با سرعت بالا تولید انتقادی تجهیزات حفاظت شخصی و یا کسب و کار است که تبدیل و تولید خود را به تولید تجهیزات حفاظت فردی به صورت اورژانس برای کمک به مبارزه با بیماری همه گیر. از همه مهمتر این لایحه نیاز به متهم به بستری شده اند و یا تجربه بیماری های جدی از COVID-19 فایل کت و شلوار.

مینه سوتا قانونگذاران باید برای رسیدگی به این مشکل و عمل به این قانون در حال حاضر در ژوئیه جلسه ویژه. این مهم در لایحه بود و نه حتی در نظر گرفته به تازگی موکول ژوئن جلسه ویژه. ما کسب و کار کوچک صاحبان و سازندگان نیاز به صلح از ذهن به آنها بازگشت به کار و به انجام آنچه انجام می دهند بهترین: نگه داشتن مینه سوتا اقتصاد در حال اجرا است. در طول روند بهبود اقتصادی دولت نیاز به محافظت از کسب و کارهای کوچک که ممکن است به صورت غیر قابل توجیه دعاوی است. کسانی که کسب و کارهای کوچک می تواند پس از آن کمک به دولت و بهبود و همچنین ذخیره 1.2 میلیون شغل ایجاد می کنند در دولت است.

Mike Hickey دولت است مدیر NFIB در مینه سوتا یک کسب و کار کوچک سازمان با بیش از 10 ، 000 عضو در سطح ایالت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب