ایلینوی مرد تحت تعقیب در مینیاپولیس شورش

متی لی روپرت قبلا متهم توسط دادستان فدرال. آمریکا وکیل اریکا H. مک دونالد را ارائه جزئیات روپرت در کیفرخواست ش

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399

متی لی روپرت قبلا متهم توسط دادستان فدرال.

آمریکا وکیل اریکا H. مک دونالد را ارائه جزئیات روپرت در کیفرخواست شنبه به همراه اعلام کرد که یک سوم شخص متهم شده بود در ارتباط با مه 28 آتش سوزی آتش سوزی در تغذیه و سلامت فروشگاه در خیابان دانشگاه در سنت پل.

با توجه به شکایت کیفری McKenzy ان Degidio دونن 19 ساله بود که به اتهام توطئه برای ارتکاب آتش سوزی. او co-توطئه گران ساموئل الیوت فری و بیلی ماری Baldus هر دو نیز 19 قبلا متهم شده است با یک تعداد از توطئه برای ارتکاب آتش سوزی.

در کیفرخواست علیه روپرت مقامات گفتند او نوشته شده و جزئیات در مورد اقدامات خود را در Facebook account. در یکی از پست او گفت: "من قصد دارم به مینیاپولیس فردا که در آینده تنها شنیدها من اجاره اتاق های هتل ها."

در مه 29, او نوشته شده "خود-ضبط تلفن تلفن تصویری" در Facebook گفت که او در مینیاپولیس. در این ویدئو او "دیده می شود و عبور از دستگاه های انفجاری" و "تشویق دیگران به پرتاب مواد منفجره خود را در مأموران اجرای قانون به طور جدی آسیب رساندن به اموال ظاهر می شود برای روشن کردن یک آتش سوزی در یک ساختمان و غارت کسب و کار در مینیاپولیس" با توجه به کیفرخواست.

در دیگر Facebook ویدئوها او نوشته او در مورد رفتن به شیکاگو به غارت. در مه 31, او نوشته چند حرکت ویدئوها از منطقه شیکاگو صحبت کردن در مورد شروع یک شورش غارت و "انجام برخی از آسیب."

پلیس شیکاگو دستگیر و او را برای نقض مقررات منع رفت و آمد و پیدا شده "چند مواد منفجره یک چکش سنگین, چراغ قوه و نقد" در حالی که در جستجوی وسیله نقلیه خود را.

اف بی آی و ع اصرار به گزارش مشکوک آتش سوزی, استفاده از مواد منفجره و یا خشونت اعمال مخرب در ارتباط با ناآرامی های اخیر.

هر کسی با اطلاعات مربوط به کسب و کار آتش سوزی در شهرهای دوقلو می توانید تماس بگیرید 1-888-ع-راهنمایی (1-888-283-8477) ایمیل ATFTips@atf.gov و یا ارسال اطلاعات به صورت ناشناس از طریق ReportIt.com.

علاوه بر آتش سوزی, FBI است که به دنبال افرادی که اراذل و یا ترویج خشونت است. هر کسی که با مواد دیجیتال و یا راهنمایی می توانید با تماس با شماره) 1-800-CALLFBI (800-225-5342) و یا ارسال تصاویر و یا فیلم ها در FBI.gov/violence.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب