تامیل نادو CM مردم را به دنبال مستند برای جلوگیری از گسترش Covid-19

نوشته شده توسط Janardhan Koushik | Chennai | به روز شده: ژوئن 20, 2020 3:04:49 pm بسیاری از ولسوالی

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
نوشته شده توسط Janardhan Koushik | Chennai | به روز شده: ژوئن 20, 2020 3:04:49 pm
Tamil Nadu coronavirus cases, coronavirus cases Tamil Nadu, Tamil Nadu lockdown, Chennai lockdown, India news, Indian Express بسیاری از ولسوالی ها در کشور از جمله چنای تحت کامل مستند از 21 ژوئن تا ژوئن 28. (PTI)

تامیل نادو وزیر Edappadi K Palanisami شنبه از مردم خواست از دولت به دنبال این مستند به شدت برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus. سه منطقه از جمله چنای تحت کامل مستند از 21 ژوئن تا 28.

پرداختن رسانه ها از وزیر خواست عمومی برای همکاری با دولت به عنوان آنجا که ممکن است و خواست مردم را به پوشیدن ماسک و حفظ اجتماعی فاصله در مکان های عمومی.

"دولت است که با قرار دادن بهترین خود را تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس. چند تیم متشکل از IAS و IPS مقامات و پزشکان شده اند تشکیل شده برای نظارت بر Covid-19 کنترل اقدامات در دولت است. این ویروس در ابتدا در تامیل نادو توسط مردم از دیگر کشورها و دولت. تماس با ردیابی شد و بلافاصله انجام می شود. با توجه به تلاش فوق العاده ای از پزشکان و کارکنان بهداشت و درمان بهبود میزان 54 درصد در دولت," او گفت:.

رئیس جمهوری گفت: دولت با ایجاد آگاهی از طریق رسانه های اجتماعی و تلویزیون و پلیس و شهرداری های محلی دولت بود و مطمئن شوید این کمپین رسیدن به هر گوشه. او اضافه کرد که وزارت بهداشت مقامات انجام شد اردوگاه در مناطق مختلف.

"بیش از 8 لاخ نمونه تست های انجام شده در تامیل نادو; بالاترین در کشور است. وجود دارد 83 عملکرد آزمایشگاه در دولت است. روز جمعه 27,537 نمونه مورد آزمایش قرار گرفتند; ما در حال تمرکز بر افزایش تست. به عنوان بسیاری از 30,271 افراد مرخص شده پس از درمان این است که ممکن است به دلیل درمان بسیار عالی ارائه شده توسط پزشکان ما," او اضافه شده است.

پاسخ به یک سوال در مورد دولت عالی وزیر آموزش و پرورش KP Anbalagan وضعیت سلامت این وزیر گفت: هیچ چیز به نظر به عنوان Anbalagan خود را تا به حال روشن است که او انجام شده بود خوب است.

در روز جمعه, Tamil Nadu گزارش بیش از 2000 موارد مصرف چوب خط حساب کردن به 54,449. تعداد کل موارد شامل 40 عودت کنندگان از دیگر کشورها و دولت. مرگ و میر ایستاده بود به 666 پس از 41 مرگ و میر گزارش شده در روز جمعه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن