داخلی بلیط هواپیما درپوش را در محل باقی می ماند تا نوامبر 24: حمل و نقل هوایی وزارت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 9:10:28 pm در ماه مه پوری نیز گفت که در

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 9:10:28 pm
NLSIU migrants flight, Migrant labourers flight, migrant labourers flight NLSIU, India news, Indian Express در ماه مه پوری نیز گفت که در مسیرهای داخلی شده بود تقسیم به هفت بخش بر اساس مدت زمان پرواز اعم از 40 دقیقه به 210 دقیقه است. (بازنمودی تصویر)

حمل و نقل هوایی وزارت روز جمعه اعلام کرد که کلاه airfares برای مسافرت داخلی در محل باقی می ماند تا تاریخ 24 نوامبر یا تا زمانی که سفارشات بیشتر. این وزارت اعلام کرده بود که دربندی از فارس به نقل از یک امکان افزایش airfares با توجه به مقید کردن تقاضا هنگامی که آن تصمیم به باز کردن پرواز داخلی خدمات در کالیبره شیوه ای از مه 25, پس از یک وقفه دو ماه با توجه به coronavirus ناشی مستند.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در ماه مه اتحادیه وزیر حمل و نقل هوایی عمران Hardeep سینگ پوری گفت: در مورد دهلی نو و بمبئی و حداقل کرایه خواهد بود 3,500 تومان برای یک سفر بین 90-120 دقیقه حداکثر کرایه خواهد بود 10 ، 000 تومان. این امر می تواند از عمل به مدت 3 ماه – تا یک دقیقه به نیمه شب در اوت 24. در حال حاضر وزارت توسعه یافته این برای سه ماه.

در ماه مه پوری نیز گفت که در مسیرهای داخلی شده بود تقسیم به هفت بخش بر اساس مدت زمان پرواز اعم از 40 دقیقه به 210 دقیقه است. "مسافران در حال انتظار برای تایید وضعیت سلامت خود را از طریق Aarogya Setu برنامه یا خود اعلام فرم" اتحادیه وزیر گفته بود.

شرکت های هواپیمایی و مختلف متفقین بخش از دست داده بود غیر قابل بازیابی درآمد پس از اینکه به طور کامل مبتنی برای دو ماه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب