در میان تنش در Ladakh لاک زدن, IAF ارسال Su-30s, ارتش می گوید هیچ ساخت

نوشته شده توسط Sushant Singh مرد Aman سینگ Chhina | Chandigarh, New Delhi | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Sushant Singh مرد Aman سینگ Chhina | Chandigarh, New Delhi | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 5:23:27 am
Line of Actual Control, People's Liberation Army, China and LAC, Bilateral talks to define LAC, LAC china and India, latest news, India news, World news این منطقه تحت کنترل هند است سرنشین دار توسط یک گردان پیاده نظام اما بیشتر نیروهای باقی می ماند در هشدار برای هر گونه احتمالی.

یک هفته پس از هندی و چینی سربازان به ضربات در یک منطقه مورد مناقشه در نزدیکی Pangong Tso یک دریاچه در شرق لاداخ و هوایی جنگندهها را به هوا بردند تنش باقی می ماند بالا در منطقه است. نیروهای نظامی در هر دو طرف از خط کنترل واقعی (LAC) شده اند و در حالت آماده باش بالا اگر شده است وجود دارد "متارکه" پس از حادثه در مارس 5 تا 6 شب در نزدیکی یک منطقه شناخته شده به عنوان 5 انگشت در شمال بانک Pangong Tso.

این منطقه تحت کنترل هند است سرنشین دار توسط یک گردان پیاده نظام اما بیشتر نیروهای باقی می ماند در هشدار برای هر گونه احتمالی. چینی, منابع, گفت, بیش از حد تقویت قدرت خود در منطقه پس از تنش های رز اواخر ماه آوریل است.
ارتش هند در آن قسمت ها را روشن کرده است که هیچ ساخت تا از نیروهای نظامی در این منطقه است. ارتش طرفدار سرهنگ امان نند روز سه شنبه گفت: "با وجود ادامه faceoff در Pangong Tso. هیچ ساخت مسلح به نیروهای نظامی در این منطقه است."

این لاک از طریق کاهش Pangong Tso با 45 کیلومتری غرب بخشی از دریاچه تحت کنترل هند و بقیه تحت چینی کنترل. آن نهفته است در این مسیر از Chushul رویکرد — در ارزیابی آن است که یکی از اصلی ترین رویکردهای چین ممکن است به احتمال زیاد با استفاده از طول هر حمله.

کوه ها در دریاچه شمالی بانک رفتن رو به جلو در اصلی اسپرز که ارتش خواستار "انگشتان دست". هند ادعا می کند که لاک است که شرکت پایانه با انگشت 8 اما از لحاظ فیزیکی کنترل منطقه تنها تا 4 انگشت.

چینی پست مرزی در انگشت 8 در حالی که مرز هند پست در آن قرار دارد نزدیک به انگشت 3. چینی ها ادعا می کنند که لاک عبور از انگشت 2. منطقه بین دو برداشت های متفاوت است که این سرزمین مورد مناقشه که هر دو ارتش سعی در تسلط از طریق به طور منظم گشت. منابع گفت که "هیچ سرباز چینی است که در خاک هند, در منطقه همانطور که در درک ما از لاک".

در یک بیانیه ارتش گفت: "حوادث faceoff و رفتار پرخاشگرانه رخ می دهد در لاک. گشت خلاص پس از محلی-سطح تعامل و گفت و گو است. موقت و کوتاه مدت faceoffs رخ می دهد به عنوان مرز حل و فصل نیست. نیروهای نظامی حل و فصل حوادث متقابلا طبق تاسیس پروتکل".

این وضعیت بر روی زمین در Pangong Tso منطقه منابع گفته شده بود دم برای بیش از دو ماه از زمانی که هواپیما شروع به اعتراض به جنبش هند گشت تا به انگشت 8.

PLA سربازان حتی سعی کردم به لحاظ جسمی توقف هند گشت فراتر از انگشت 2. برای هندی, سمت, انگشت 1 به عنوان یک تنگنا و آنها گشت بر پا فراتر از آن نقطه.

چینی ها معمولا گشت در motorable جاده در دو-سه نور وسایل نقلیه. این 5 کیلومتر جاده در داخل خاک هند, در امتداد دریاچه بانک ساخته شده توسط چین در طول جنگ کارگیل در سال 1999 زمانی که هند مبارزه پاکستان مزاحمان در کرگیل-Dras-Batalik منطقه است.

پس از چینی ها اقدام به مهار هندی, گشت, سرخپوستان در پاسخ اظهار ادعای خود را با PLA گشت که منجر به تنش بین دو طرف است.

حدود شش سال پیش چینی ها تا به حال به طور مشابه سعی به انجام ساخت و ساز در انگشت 4 که متوقف شد توسط سرخپوستان. چینی ها در نهایت خالی این منطقه اما در اوت 15, 2017, این منطقه شاهد جنگ با مشت و سنگ پرانی بین هندی و چینی گشت — که در آن زمان دو ارتش قفل شده بودند در یک زمان faceoff در Doklam.
در شب مه 5-6 به عنوان نمودار و تقویم اقتصادی-هند اکسپرس وجود دارد یک مبارزه فیزیکی بین سربازان دو سپاه. حداقل دو نفر از افسران ارشد ارتش هند در میان ده ها زخمی در حملات با نیروهای نظامی با استفاده از خفاش ها با باتون با ناخن و میله های فلزی. سربازان هندی انتقام, ترک بسیاری از چینی ها سربازان مجروح شدند.

قبل از این حادثه یک ارتش هلیکوپتر حامل یک افسر ارشد آمد در مجاورت نزدیک از دو چینی هلیکوپتر نظامی در این منطقه است. منابع گفت: هلیکوپتر آمد خطرناکی به هلیکوپتر و چینی پرسنل در هیئت مدیره ساخته شده تهاجمی حرکات.

پس از این حادثه دو Su-30MKI از جنگنده ها از له هوایی نیز هوابرد در منطقه است. IAF منابع نگهداری می شود وجود دارد بدون نقض حریم هوایی توسط هر دو طرف و آن متعهد روال آموزش پرواز در منطقه در مارس 5.

در زیر موجود ترتیب بین هند و چین هیچ هواپیماهای جنگنده می آمد عرض 10 متر از لاک بدون علامت قبل به هر دو طرف است. برای هلیکوپتر فاصله به نگهداری از لاک است که 1 متر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن