St. Louis County رسمی: وجود 'ضرورت' به نجات بودجه مناسب

"در واقع, آن را احتمالا خواهد بود حداقل 50% برای سنت لوئیس کانتی" Matt Johnson, برنامه ریزی و توسعه جامعه مدیر

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399

"در واقع, آن را احتمالا خواهد بود حداقل 50% برای سنت لوئیس کانتی" Matt Johnson, برنامه ریزی و توسعه جامعه مدیر گفت. "ما واقعا در تلاش برای به دست آوردن یک حس خوب که در آن نیاز است."

Matthew Johnson

Matthew Johnson

روز پنجشنبه رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اعلام کرد برنامه ریزی برای توزیع $841 میلیون در امداد رسانی به شهرها و شهرستانهای استان و شهرستان در سراسر کشور. بودجه مجاز تحت فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند در پایان ماه مارس.

بودجه می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای حمایت از دولت های محلی خدمات و همچنین به عنوان کمک های مالی برای کسب و کار بیمارستان ها و افراد که نهفته COVID-19. پول را نمی توان استفاده می شود برای پر کردن در برای از دست مالیات بر درآمد.

در اوایل این هفته کمیسیون کیت نلسون ویرجینیا صحبت به اخبار تریبون در مورد کسب و کار مجبور به تعطیل در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"این کشتار کسب و کار کوچک" نلسون گفت. "ما می تواند از دست دادن 30-35 ٪ از کسب و کارهای کوچک و من فکر می کنم این یک تراژدی است."

جانسون گفت: نه همه کسب و کار رسیده بودند قبلی و تلاش های امدادی از جمله فدرال چک حفاظت از برنامه.

"مقدار زیادی از آن رفت و به بزرگتر کارفرمایان" جانسون گفت. "ما در حال تلاش برای تعیین که در آن نیاز است."

شهرستان است که به دنبال نیاز در معدن مراقبت های بهداشتی تولید و صنعت و گردشگری جانسون گفت.

شهرستان برنامه ریزی شده است برای دیدار در ویرجینیا با یک گروه از وبلاگ نویس هفته آینده به یادگیری بیشتر در مورد صنعت ضربه سخت با کاغذ آسیاب خاموش شدن ناگهانی.

"این فقط پول بیش از حد و بیش از حد مهم نیست خوب ذینفعان ورودی" جانسون گفت.

در این هفته شهرستان شهر دولوت مینه سوتا قدرت و Apex اقتصادی و توسعه کسب و کار سازمان مستقر در Duluth, ملاقات با Verso به بحث در مورد آنچه جانسون به نام "انتقال آرام قدرت" باید که شرکت مجبور به فروش آن idled, Duluth, کارخانه کاغذ سازی.

"آنها همه توجه کامل" جانسون گفت که کسب و کار در سراسر طیف می تواند بهره مندی از مراقبت در عمل برنامه های محلی از جمله مقوله های مانند کسب و کار جدید راه اندازی مشوق.

بودجه به ویژه در زمان سه ماه به دولت برای ارائه, یک واقعیت است که rankled در کنگره ایالات متحده پیت Stauber که گفت: 8th کنگره منطقه بود در میان سخت ترین ضربه اخراج و صنعت slowdowns.

"(I)t دیر شده" Stauber گفت. "در این هفته پس از تصویب مراقبت در عمل صدها هزار نفر از Minnesotans از دست داده اند شغل خود و بی شماری کسب و کار را تعطیل ایالت."

با این بودجه در حال حاضر در دسترس جانسون انتظار عمل به زودی.

"من فقط احساس می کنم یک حس فوق العاده از ضرورت به انجام آنچه ما می توانیم و آن را درست انجام دهد" او گفت:.

آخرین مطالب