بسته نسبت به مهاجران کامل آماری jugglery: Oppn

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده: 15 مه سال 2020 12:51:25 am ارشد کنگره رهبر Manish Tew

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده: 15 مه سال 2020 12:51:25 am
nirmala sitharaman, nirmala sitharaman announcement, nirmala sitharaman economic package, opposition on nirmala sitharaman announcement, Congress on relief package, news, migrant workers, nirmala sitharaman economic package, One Nation One Ration Card,migrant wrorkers, covid 19 relief package, coronavirus relief package ارشد کنگره رهبر Manish Tewari. (عکس)

رهبران اپوزیسیون در روز پنج شنبه ناودان دولت بیش از آن بسته اقتصادی با این استدلال که این اطلاعیه ها بودند غیر حساس نسبت به مهاجران و کامل آماری jugglery.

"کل کنفرانس مطبوعاتی از وزیر دارایی امروز یک کلاسیک صفحه نمایش از تکبر و جهل و کوردلی" ارشد کنگره رهبر Manish Tewari گفت.

دولت در تلاش است تا "فریب" مردم با پرتاب اعداد بزرگ در آنها در حالی که در واقع هیچ چیز به آنها اضافه شده است.

"وزیر دارایی وجود دارد گفت: 8 کرور کارگران مهاجر. او گفت: دولت به حمل و نقل 10 لاخ خانه مردم. آنچه در مورد 7.9 کرور مردم است. شما آنها را در رحمت از خدا؟"

"و آنچه شما باید ارائه شده است. شما باید به آنها گفت که اگر شما دریافت صفحه اصلی, اگر خدا با شما است. سپس ما به شما 5 کیلوگرم برنج اگر شما نمی مانند برنج ما به شما 5 کیلوگرم عطا و 1 کیلو گرم برای دو ماه آینده. اگر این کوردلی من نمی فهمم معنی کلمه کوردلی.. از تومان 20 lakh کرور که شما ظاهرا با هم قرار داده. همه شما باید برای مهاجران چه کسی با شما تماس سازندگان ملت است 3,500 تومان کرور روپیه در نظر عطا و گرم است. این است که همدلی خود را برای فقرا" Tewari گفت.

ارشد رهبر آناند شارما گفت که دولت ارائه کرده است "کمی بیش از حد پول" برای حمایت از کرور از کارگران که حقوق از دست رفته و کارگران مهاجر که رنج می برد بیشتر. "تکان دهنده هیچ اضطراری وجود دارد انتقال به کشورهای" او گفت:.

احمد پاتل یکی دیگر از ارشد رهبر حزب گفت: "این یک بسته خالی پیچیده شده توسط سخنرانی پس از گذشته سه روز... دولت شده است به دام افتاده توسط این تعداد از تومان 20 lakh کرور. به جای تلاش برای رسیدن به این هدف خلاق حسابداری بهتر است برای کار با یک منطقی اما واقعی شکل است."

با دولت شروع به فاش کردن جزئیات تومان 20 lakh کرور اقتصادی بسته بندی کنگره—که در ابتدا تقسیم شده در آن پاسخ داده اند: تغییر چرخ دنده ها. این حزب معتقد است که دولت در تلاش است تا برای ساخت یک سیاسی روایت در اطراف بسته و وضع اسفناک مهاجران شاید بهترین مهمات آن را به هدف دولت است.

بنابراین رهبران ارشد این حزب بیرون آمد و حمله به دولت آن را متهم نمی تخصیص به اندازه کافی برای کمک به کارگران و مهاجران.

چپ بیش از حد آمار در دولت با این استدلال که وزیر دارایی این اطلاعیه که "شعارهای سیاسی" و "آماری jugglery".

"کارگران مهاجر هنوز در جاده ها. آنچه که دولت انجام می دهند ، او در حال صحبت کردن در مورد MGNREGA. آنها باید برای رسیدن به خانه های خود را برای اولین بار است که. در حال حاضر فقیر روستایی هستند خواستار افزایش MGNREGA دستمزد و افزایش روز کاری. هیچ اشاره کرد. هیچ اسمی از شهری اشتغال یا" CPI دبیر D رجا گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن