به سادگی قرار دادن; چگونه repurposed Covid-19 دارو توکلیزوماب شد مرکز تقلب در گجرات

نوشته شده توسط Sohini Ghosh | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 5:51:35 am در آخرین راکت مواد مخ

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
نوشته شده توسط Sohini Ghosh | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 5:51:35 am
gujarat covid-19, gujarat coronavirus, Tocilizumab, Tocilizumab injection racket, Tocilizumab racket in gujarat, Tocilizumab sold at higher price, indian express news در آخرین راکت مواد مخدر بود که برای فروش به تومان 74,000. (بازنمودی)

بیش از دو هفته گذشته سازمان غذا و داروی کنترل دولت (FDCA) در گجرات است گران چندین اتهام راکت همه نشات گرفته از سورت حاضر کانون از Covid-19 عفونت کشف یک بازار سیاه از تزریقی ایمنی دارو توکلیزوماب فروش تحت نام تجاری Actemra.

اولین مورد ثبت شده بود از توطئه و کیفری نقض اعتماد. در یک مورد اقدام به قتل به ثبت رسید که یک الکی تزریق به بیمار در احمدآباد و دکتر منفجر سوت. یکی دیگر از سر و صدا بود و اشعاری در سورات در روز پنج شنبه که در آن توکلیزوماب شد به فروش می رسد در قیمت بالاتر است.

چه ادعایی راکت پرچم ؟

تقاضای بالا و عرضه توکلیزوماب توزیع در هند توسط Cipla تحت نام تجاری Actemra و تولید شده توسط شرکت سوئیسی Roche دیده است که گجرات FDCA سرکوب حداقل سه بروز blackmarketing و تقلبی فروش در طول نزدیک به دو هفته است.

این FDCA گران یک دنباله از blackmarketing در دو نمونه که در آن مواد مخدر فروخته شد در قیمت بالاتر بدون قبض. در یکی از موارد دنباله فرار از یک عمده فروش در سورات از طریق یک stockist در سورات به داروسازی آژانس در احمدآباد و به یک داروساز در احمدآباد بیمارستان مدنی. در مثال دوم به FDCA گران مجرمان فروش استروئید و هورمون مخلوط به عنوان تقلبی برای توکلیزوماب مارک به عنوان Actemra.

چه شده است که تقاضا و در دسترس بودن توکلیزوماب در گجرات?

FDCA کمیسر Hemant Koshiya می گوید که در هفته اول ماه مارس, یک دکتر در احمدآباد بیمارستان مدنی از آن استفاده می شود تجربی. دومین هفته از ماه مه در آموزش پرقدرت کمیته به ریاست وزیر امور خارجه تهیه تزریق 20 که در دسترس بودند در میان گجرات stockists برای بیماران مبتلا به لوپوس.

در گزارش های ارائه شده قبل از گجرات دادگاه عالی در جولای 16, دولت گفت که از 20 مارس تا به امروز در آن قرار داده بود سفارشات برای 4,597 تزریق از Cipla که 2,320 تزریق تحویل داده شد به گجرات پزشکی و خدمات شرکت با مسئولیت محدود (GMSCL) برای عرضه به دولت و نیمه دولتی و بیمارستان ها. از این 2,243 تزریق عرضه شد به دولت و نیمه دولتی بیمارستان ها و باقی مانده 77 بودند با GMSCL.

"Cipla مطمئن GMSCL که وجود خواهد داشت بیشتر عرضه 100 تا 150 تزریق در عرض یک هفته" اظهار داشت: این گزارش. Cipla نیز تهیه مواد مخدر به برخی از بیمارستان های خصوصی در دولت -- چهار در احمدآباد یکی در وادودارا و یکی در سورات.

Koshiya روشن است که او نمی گویند "کمبود وجود دارد, اما آن است که در محدود عرضه به دلیل وجود یک تولید کننده و تمام دنیا آن را می خواهد".

چه دولت را برای تنظیم این تقاضا ؟

در سورت های دولت های منطقه با تشکیل یک کمیته سه پزشک برای تنظیم عرضه مواد مخدر است. بیمارستان های خصوصی به دنبال یک Actemra تزریق باید به ایمیل یک نرم افزار به covid19.inj@gmail.com با جزئیات از نسخه گزارش تحقیق و مورد مقالات بیمار است. کمیته بررسی اسناد و مدارک و پیدا کردن چه مقدار از تزریق مورد نیاز است و قرار دادن پیشنهاد به پزشکی سرپرست.

این احمدآباد Municipal Corporation (AMC) در حال حاضر تصمیم به سادگی با تکیه بر GMSCL و دولت ماشین آلات برای مواد مخدر است و تصمیم گرفته شده برای تهیه دارو به طور مستقل به بررسی سیاه و سفید و خاکستری بازاریابی است. AMC را ارائه دارو به بیمارستان های خصوصی و به دنبال جایگزینی از آنها یا با جایگزین کردن مواد مخدر و یا در نظر پولی. تایید برای استفاده را موشکافی بیشتر. برای جلوگیری از سوء استفاده از مدرک عکاسی و استفاده از ویال باید به ارائه AMC.

Dr Deven شاه, دکتر و پزشک مشاور مستقر در احمدآباد که پرچم مقامات جعلی Actemra می گوید: "دولت در یک زمان بسیار کوتاه است و قرار دادن یک سیستم خوب در محل که در آن حکم یک نسخه Aadhaar کارت بیمار و Aadhaar کارت نسبت به ارسال به تصدیق stockists." شاه اضافه می کند که پزشکان و بیمارستان ها باید همیشه بررسی این لایحه است.

چه پرچم قرمز به نگاه کردن است ؟

صورتحساب معاملات قیمت گذاری صحیح در زمان فروش و صحیح اطلاعات در جعبه سه چیز به نگاه کردن به. دکتر شاه می گوید که با "تقاضا کمتر از عرضه" حدود دو ساعت در فرایند تهیه و وحشت از بستگان بیماران ممکن است منجر به سیاه و سفید-بازاریابی احتکار و جعل و تقلب از مواد مخدر است. اگر هنجارها به طور کامل رعایت شهروندان پزشکان و بیمارستان ها از جمله موارد تشخیص داده می شود.

"این شهروند مسئولیت به خرید مواد مخدر از طریق کانال های مناسب. همچنین مهم است برای پزشکان همیشه به بررسی این لایحه است. بیمارستان نیز مسئول برای انتقال به دولت در تجویز این دارو می گوید:" شاه.

شاه صرفا که هر داروخانه از فروش دارو از نظر قانونی همیشه ارائه یک لایحه است. Koshiya می گوید: قیمت دارو بیش از حد شاخص — لازم نیست هزینه خرده فروشی خریدار بیش از Rs 40,545 برای 40 میلی گرم در ویال. اولین موردی بود که از یک داروسازی عمده در سورات فروش هر یک از این برای 57,000 تومان. در آخرین راکت مواد مخدر بود که برای فروش به تومان 74,000.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب