راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی: کنگره قانونی حزب جلسه امروز به عنوان خلبان ادعا Gehlot دولت در اقلیت

راجستان دولت در بحران زندگی می کنند: راجستان وزیر Ashok Gehlot با معاون Sachin خلبان. (PTI/فایل) راجستان دول

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
rajasthan, rajasthan news, rajasthan latest news, rajasthan government crisis, sachin pilot, sachin pilot news, rajasthan government news, rajasthan govt news, rajasthan latest news, rajasthan government formation, rajasthan govt formation latest news, rajasthan today news,rajasthan live news راجستان دولت در بحران زندگی می کنند: راجستان وزیر Ashok Gehlot با معاون Sachin خلبان. (PTI/فایل)

راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی: با یک بحران سیاسی تهدید Ashok-Gehlot دولت در راجستان این کنگره صادر کرده است یک شلاق به همه آن MLAs پیش از آن قانونی حزب جلسه ای در جیپور در روز دوشنبه. اواخر یکشنبه شب, کنگره دبیر و راجستان-در-شارژ Avinash Pande را رد کرد معاون وزیر Sachin خلبان ادعا می کند که دولت به کاهش یک اقلیتگفت که 109 MLAs نامه را امضا کرده اند برای نشان دادن وفاداری خود را به دولت در حال حاضر.

حرکت به آزمون سیاسی آبهای کنگره در دولت می آید فقط چهار ماه پس از حزب اجازه Madhya Pradesh لغزش از درک آن. این بار دیگر تاکید خلاء رهبری در حزب و چگونه حس خود را از رانش تعمیق faultlines در: قدیمی در مقابل جوان نسل دوم رهبران در مقابل کسانی که از طریق صفوف افزایش.

در ضمن BJP است که از نزدیک به دیدن اگر آن را می توانید پیدا کردن یک فرصت قرار داده تا جایگزین ترتیب در جیپور. اما حزب هنوز آماده نیست به هر گام یک منبع گفت. "ما فقط به تماشای وضعیت. این بازی هنوز هم به نظر می رسد مجموعه ای برای BJP" ارشد رهبر حزب گفت.

Sachin Pilot, Sachin Pilot Rajasthan Deputy Chief Minister, Rajasthan Deputy Chief Minister, India news, Indian Express

راجستان معاون وزیر Sachin خلبان ادعا کرد که کنگره دولت در دولت است کاهش می یابد به یک اقلیت است.

در آنچه به نظر می رسد به یک مرحله نهایی مسابقات توسط راجستان معاون وزیر Sachin خلبان تقریبا 18 ماه پس از کنگره بازگشت به قدرت در دولت روز یکشنبه ادعا کرد که Ashok Gehlot دولت منجر شد کاهش می یابد به یک اقلیت پس از بیش از 30 کنگره و برخی از قانونگذاران مستقل متعهد به پشتیبانی خلبان.

بیانیه صادر شده توسط Lokendra سینگ که مدیریت روابط رسانه ای برای خلبان نیز گفت: "راجستان معاون سانتی متر & کنگره رهبر Sachin خلبان به شرکت در کنگره قانونی حزب جلسه برنامه ریزی شده برگزار می شود فردا."

خلبان باقی مانده است الانبیا برای دو روز گذشته و برخی از قانون گذاران و حمایت از او را نیز در آنجا ماند قرار داده در منطقه سرمایه ملی. او فعال در رسانه های اجتماعی بیش از حد و نه پاسخ به تماس و یا پیام های متنی توسط کنگره رهبران. سکوت خود را, اما سوخت گمانه زنی در دهلی نو بیش از دوره بعد از عمل. وقتی پرسید که آیا او از پیوستن به BJP خلبان گفت: هند اکسپرس "من از پیوستن به BJP."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب