رهبری: 5 راه برای مدیریت استرس در طول COVID-19

1. مراسم صبح. شروع روز با یک فعال صلح آمیز و آرام بخش به شیوه ای. آن می تواند منجر به استرس زا شروع از روز زم

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399

1. مراسم صبح. شروع روز با یک فعال صلح آمیز و آرام بخش به شیوه ای. آن می تواند منجر به استرس زا شروع از روز زمانی که شما گوش دادن به اخبار پرش بر روی تلفن خود و یا تمایل به ایمیل اولین چیزی که در صبح است. به جای عمدا توسعه یک صبح تمرین است که به شما شروع کردن در یک نکته مثبت. سعی کنید مطالعه, مراقبه, روزنامه نگاری, نشستن بی سر و صدا, تمرین یوگا, ورزش, در, طبیعت, و یا گوش دادن به موسیقی آرام. یک روز صبح مراسم را تنظیم پایه برای بعد دادن به شما آرامش ذهن واضح تر و ذهنی قوی دولت برای رسیدگی به موقعیت های چالش برانگیز.

2. یک کلمه tهم را. یک کلمه موضوع تنها کلمه ای که شما انتخاب می کنید برای به روز, هفته, ماه و یا سال خود را برای هدایت افکار. برخی از نمونه گریس, جریان, صلح, تمرکز, حضور, شادی یا مهربانی. هنگامی که شما در تنظیم یک هدف به زندگی خود کلمه موضوع آن را تبدیل به یک نیروی هدایت به سمت طرز فکر مثبت.

3. تمرکز بر روی آنچه که شما عشق و قدردانی و برای سپاسگزار هستند. آنچه که شما در تمرکز شما احساس می کنید. هنگامی که شما تمرکز بر روی چیزهایی که باعث احساسات منفی خود را به شما احساس بد است. برای مقابله با این تغییر تمرکز خود را به چیزهایی که شما عشق و قدردانی و برای سپاسگزار هستند. بیرون کشیدن احساسات مثبت با تفکر همه چیز از جمله خانواده و حیوانات خانگی و یا سلامت خوب است. مغز انسان نمی تواند نگه دارید دو مخالف احساسات در همان زمان. توسط عمدا با تمرکز بر آنچه شما سپاسگزار شما خواهد شد به طور طبیعی احساس بهتر است.

4. صلح آغاز می شود با من. این کمک می کند تا به لحاظ جسمی شما را مختل منفی الگوهای احساسی. یک روش ساده این است که به تمرکز توجه خود را بر روی انگشتان دست خود را. شروع با ضربه زدن انگشت شست خود را به انگشت اشاره خود را کنار انگشت شست خود را به انگشت وسط خود را و سپس انگشت شست خود را به انگشت حلقه خود را و پایان خود را با انگشت شست به انگشت کوچک خود را. در حالی که بهره برداری از تلاوت عبارت "صلح آغاز می شود با من" (یک کلمه در یک زمان) در حالی که بهره برداری از دنباله. تکرار این چند دور تا زمانی که شما احساس می کنید احساس آرامش.

5. آغاز با پایان را در ذهن داشته باشند. نگاهی به برخی از زمان به منعکس کننده آنچه شما می خواهید به عقب نگاه هنگامی که شما فراتر از این وضعیت فعلی است. از خودتان بپرسید سوالات مانند "چه هستم من افتخار است؟" "چگونه من می خواهم به یاد داشته باشید خودم از نظر نقش من به عنوان یک پدر و مادر, همسر, دوست, پسر, دختر, co-worker یا عضو جامعه?", "چه قدرت درونی من رسم بر?" این را هدایت افکار و اعمال خود را نسبت به بودن خود را بهترین خود — با وجود این شرایط ،

پم Solberg-Tapper رئیس جمهور مربی برای موفقیت, Inc., یک دلوت مبتنی بر اجرایی مربی و سخنران حرفه ای و ماجراجویی ماراتون. برای سوال و یا برای ارسال سوال و یا ایده هایی برای آینده, ستون, لطفا تماس با او در pam@coachforsuccess.com یا 218-729-0772.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن