سرجیو راموس آتش سوزی در رئال مادرید منتقدان بیش از داوران

رئال مادرید کاپیتان سرجیو راموس است rubbished پیشنهادات که سمت او اخذ شده است مطلوب داوری تصمیم گیری به تازگی

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

رئال مادرید کاپیتان سرجیو راموس است rubbished پیشنهادات که سمت او اخذ شده است مطلوب داوری تصمیم گیری به تازگی استدلال منتقدان به دنبال راه هایی برای حمله به این تیم پس از بازگشت آنها به لالیگا.

"این همه سر و صدا است که انتظار می رود زیرا در حال حاضر ما بالای لیگ, مردم, نیست, گفت خیلی در مورد ما قبل از این که" راموس گفت: پس از کنار او ضرب و شتم واقعی 2-0 مایورکا در روز پنج شنبه به دزدکی حرکت کردن به بالا برگشت بارسلونا در عنوان مسابقه.

مادرید trailed بارسا با دو نقطه که فصل را از سر گرفت در اوایل این ماه اما در حال حاضر سطح با رقبای خود را در 68 و سرب در جدول رده بندی به دلیل خود برتر سر-به-سر ضبط.

پیروزی مایورکا بود و مادرید و چهارم برنده شدن در یک ردیف در حالی که بارسا موفق به کسب سه و جلب 0-0 دور به سویا جمعه گذشته است.

مادرید سود از داشتن یک هدف باز با والنسیا حکومت خود را 3-0 برنده پنج شنبه گذشته باعث بارسا را Gerard Pique به سخن گفتن: "به دنبال در چگونه این مسابقات رفته اند, آن را بسیار سخت برای رئال مادرید به رها کردن نقاط."

زین الدین زیدان را در کنار او پس از سه تصمیمات کلیدی رفتن راه خود را در روز یکشنبه 2-1 برنده واقعی در جامعه از جمله دیگر هدف برای مخالفان خود را در حال رد کرد.

باز خود اعتصاب در برابر مایورکا به ثمر رساند Vinicius جونیور نیز می توانست حکومت را برای یک ناپاک توسط Dani کروجل در ساخت.

اما راموس که دو برابر مادرید مزیت در نیمه دوم با یک شکوه و پا زدن رایگان پس از Vincius جونیور باز کرده بود که به ثمر رساند گفت: آن بی معنی بود که کنار او بودند نشان داده درمان ترجیحی.

"من فکر نمی کنم هر از پیش تعیین شده تصمیم گرفته شده آن را به عنوان اگر ما می گویند با تشکر از داوران برای اینکه بالای لیگ," او اضافه شده است. "مردم نیاز به توقف ساخت تا چیز."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب